return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Vart har ni fått era nicknames från? :) (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vizay
amen vadå plz jag är ju skönhet personifierad :D

ne men seriöst....jag pusslade bara med bokstäver...jag svär......det är sant.....lovar!!!!! ;)
Gaby
ok, bättre sent än aldrig...

Jag kallas för Gaby helt enkelt ;) Smeknamnet jag har haft sen jag var en söt liten flicka...
TrancE_GyLLe
heter Gylen (nastan gielen =) i efternamn sa min polare borjade kalla mej for gylle... trance vet jag inte varfor jag la till....

// GyLLe

ps i morron sa ar d full moon party.... ds
Vizay
quote:
Originally posted by Gaby
Smeknamnet jag har haft sen jag var en söt liten flicka...

e du inte det fortfarande då? ;)
Glorie
Vevay, de var riktigt bra alltså :) :D hahaha
Vizay
tyst nu glorie...annars blir jag tvingad att ta upp det här med din avatar igen ;)
OracaZ
hade sen länge länge sen..ja nästan 10 år sen namnet Cygnus X-1 fick det från en bok jag läste om stjärnor och svarta hål Cygnus X-1 är nämligen ett vad vi tror svart hål :) ..tror det är samma "källa" Cygnus X har tagit sitt alias från (han som gjorde orange theme mm)...sen blev det OracaZ som är från ett tärningspel (drakborgen 2) vi köpte för hmm 6-7 år sen..men det kunde man inte spela om man inte redan hade ettan...(bra spel??) :mad: så för närvarande gäller OracaZ a.k.a Kamelen ..kamelen är en lång historia som vi tar upp nån annan gång ...föresten många polare säger "fixa lunar det är skoj" de har nog aldrig vart inne på Tranceaddict forumet :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
tyst nu glorie...annars blir jag tvingad att ta upp det här med din avatar igen ;)
Mmmmooooouuuuuaaaahhaaa haaa haa haa
Behöver du nog inte :) he he

Sorry Glorie... kunde inte låta bli ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by OracaZ ..kamelen är en lång historia som vi tar upp nån annan gång
Vadå har du pucklar på ryggen...

Hade en polare som var as lång så några brudar börja kalla han för Giraffen... på fyllan blev det sen Graffen.... kul liten historia
St_Andrew
Tror jag skulle hitta på ett nick till Lunar för några år sen och tänkte o tänkte o så såg jag regelboken för golfen ligga där så stod det nått i stil med "the royal and anicent golf club of st andrews". är ju en grymm bana samt att det lät lite coolt så sen dess har jag kört på st_andrew ;)

Crash
jag blev först kallad för crash och sen efter det har det suttit, typ 3år sedan.
Glorie
haha, andrew din spjuver... jag funderade precis :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement