return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Vart har ni fått era nicknames från? :) (pg. 7)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
haha, andrew din spjuver... jag funderade precis :p

Spjuver! hahahahah! årets ord! aldrig hört förut! :D :crazy: :toocool: :p

Vad betyder det? :P
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
Spjuver! hahahahah! årets ord! aldrig hört förut! :D :crazy: :toocool: :p

Vad betyder det? :P

• person som skämtar eller luras vanligen på ett charmerande sätt
Dioxys
en spjuver sitter väll på kossan? :conf:
Glorie
quote:
Originally posted by Dioxys
en spjuver sitter väll på kossan? :conf:

flåt men ja skratta asmycke åt det där ;) du tänker på juver!
på kossans juver sitter SPenar :p

reveal, tack ;)

andrew, hoho ok :) årets ord? ;) :D
Dioxys
aaaah, ok! :D hehehe, my bad! :P
JayBee
hehe nicknames :P jag har fan bytt nicknames ofta (listar inte alla här, fan ett tag bytte jag nicknames 10 gånger om dagen). när jag för första gången i mitt liv spelade ett 3d spel, var något rymdskepp som åkte runt i egypten och sköt sönder andra rymdskepp :) då skrev jag ripper.

det använde jag tills jag blev lite äldre då jag tyckte det lät lite fånigt :) hehe typ OOOOOHHH I'm so scared :) så jag bytte till min email typ "[email protected]" så det blev shambler :)

men sen började jag lira online spel med en brittisk klan som inte kunde säga mitt vanliga namn "Jocke" så jag sa "just call me JB" och när svenskar säger JB låter det som "jiibee" men på engelska låter det tuuuuusen gånger tuffare :) "JayBee" blir det :) så där har ni det :thepirate
Kongo_kim
Kim Källström
NooN
NooN kommer utav en låt jag tänkte göra förut (blev aldrig klar) som hette Afternoon.
Pjox
Mitt "namn" betyder plättar på X-iska. Kanske kan behövas enförklaring :)
En polare låna en CD på biblioteket, det va en CD me Tummen, det där barnprogramet som handlede om ett tummavtryck som dom ritade om till en liten gubbe. Men hur som haver så vad det lite olika låtar på den CDn bl.a om X-iska. Så dom sjöng om Pjox Mux o lite annat jag inte minns. Men sen skulle jag väl komma på nått namn till nått ställe och då bidde det Pjox sen har det fortsätt, så pracktiskt eftersom det inte är nån annan som kallar sig det =)
nekholm
N som i Nicke, resten är mitt efternamn.

Proximus
var på en forum för längesedan, typ 2000, och där fanns det en kille som hette Maximus (betyder störst) och han typ ägde alla där. Det var en Oakenfold forum om jag minns rätt och alla som ens försökte dissa Oakenfold tillrättavisade han så grymt, så som den härmapa jag är så valde jag också ett latint namn, Proximus (betyder närmast) och ja så är det. Jag är inte en stenhård Mauro Picotto fan om någon tror det :haha:
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Proximus
var på en forum för längesedan, typ 2000, och där fanns det en kille som hette Maximus (betyder störst) och han typ ägde alla där. Det var en Oakenfold forum om jag minns rätt och alla som ens försökte dissa Oakenfold tillrättavisade han så grymt, så som den härmapa jag är så valde jag också ett latint namn, Proximus (betyder närmast) och ja så är det. Jag är inte en stenhård Mauro Picotto fan om någon tror det :haha:

Jag trodde du var någon Gladiator fan.
Det finns väl någon i filmen som heter Proximus där väl.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement