return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
ספאם
View this Thread in Original format
oDrori
חג חנוכה שמח לכל המאזינים

שמעו יש המון ספאם בפורום וזאת עובדה. איך להתייחס לזה זה כבר עניים של דעה ואני מציע שיצביעו
Hell_Copter
מצד אחד בוכים אם אני סוגר משהו שהוא ספאם ורצו לדבר עליו קצת
מצד שני בוכים שיש פה ספאם
מבחינתי זה יושב לי על קצה הזין!!
הרבה מכם לא שמים לב לזה אבל ט'רדים מטומטמים וחסרי משמעות שאיבדו עניין בהם ולא מדברים בהם כבר... ברגע שהם יורדים לתחתית העמוד מורן מוחק אותם לפעמים
ואף אחד לא שם לב!
זה החלטה שלכם כי אותי זה לא מעניין
לי אין בעיה לסגור כל דבר שני אם צריך!!
MoSH_MaN
צריך לקצץ את כל הספאם של השיחות האישיות שאתה עושה עם רועי

ואם אלונה וכל זה
וסתם שזה בא סתם.....כאילו ...רררר אתה תבין

אבל יש ספאם שזה בסדר

טוב אני הולך ללמוד למבחן יאללה ביי
DjChook
רועי יא מטורף סוגר דברים

ולדעתי למחוק דברים זה טעות

כי לא משנה מה ברגע שרושמים משהו, אז אני מרגיש בסדר עם סוגרים

וגם אם סוגרים למשל טרדים שאני פותח, אני לא עושה מיזה כזה עניין

כי בכל זאת יש פה מודים שזה התפקיד שלהם , והם שלושה, ככה שאפשר לערער

:)

אבל בקשר למחיקה של הודעות אני חושב שזה טעות וצריך להימנע מיזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אבל בקשר למחיקה של הודעות אני חושב שזה טעות וצריך להימנע מיזה


עובדה שאלה דברים כל כך לא חשובים שאף אחד אפילו לא שם לב שהם נמחקו!!
וגם אתה עושה שיחות אישיות לפעמים מוש
אז קורה לפעמים
ומוש... תפסיק כבר לשחק אותה והכל שזה לא לרמה שלך
Tarantula
מוש..... נא להירגע...
אין פה יותר מידי שיחות אישיות ועם כבר אז גם אתה לרוב משתתף בזה.. ,
וכולם משתפפים, ובכלל זה עושה את הפורום יותר חי... אז מה הבעיה שלך? :conf:
הדברים שבאמת מפריעים נמחקים וזה הכל...
Rising
לפי דעתי מה שמייחד פה את הפורום זה כל הקרבה בין האנשים שאין בפורומים אחרים..

במקומות אחרים מוחקים בהרבה יותר ממה שפה..
ומי שלא אוהב את הרעיון של הראשון שלא יגיב פשוט לאותה הודעה וזה ימנע ממנה לגדול...

למה זה צריך להפריע למישהו?
MoSH_MaN
נו בסדר אבל יש דברים כמו סתם לכתוב אני דביל
ואז אחר כותב חשבתי שאתה ככה
עבדתי אליך בלה בלה זה מטומטם!
DjChook
או שמדברים על האחיות של מוש
זה לא מתאים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נו בסדר אבל יש דברים כמו סתם לכתוב אני דביל
ואז אחר כותב חשבתי שאתה ככה
עבדתי אליך בלה בלה זה מטומטם!


ולהשאיר רק סמיילי בפוסט זה לא מטומטם
כי אני ראיתי מספיק פוסטים שלך שכללו רק סמיילי

Rising
נו כן יש גבול לכל הודעה...
כל אחד שכותב פוסט יודע טוב מאוד אם בא לו לכתוב שטויות או לא..

אפשר להמנע מזה בקלות אף אחד פה לא ילד קטן
Sniper
לדעתי יש פה הרבה ספאמים וצריך לסגור אותםם אבל יש ספאים שפסדר אין לי דוגמא לתת אבל בכל אופן צריך להתחיל לקצץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement