|
ספאם
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חג חנוכה שמח לכל המאזינים
שמעו יש המון ספאם בפורום וזאת עובדה. איך להתייחס לזה זה כבר עניים של דעה ואני מציע שיצביעו |
|
|
| Hell_Copter |
מצד אחד בוכים אם אני סוגר משהו שהוא ספאם ורצו לדבר עליו קצת
מצד שני בוכים שיש פה ספאם
מבחינתי זה יושב לי על קצה הזין!!
הרבה מכם לא שמים לב לזה אבל ט'רדים מטומטמים וחסרי משמעות שאיבדו עניין בהם ולא מדברים בהם כבר... ברגע שהם יורדים לתחתית העמוד מורן מוחק אותם לפעמים
ואף אחד לא שם לב!
זה החלטה שלכם כי אותי זה לא מעניין
לי אין בעיה לסגור כל דבר שני אם צריך!! |
|
|
| MoSH_MaN |
צריך לקצץ את כל הספאם של השיחות האישיות שאתה עושה עם רועי
ואם אלונה וכל זה
וסתם שזה בא סתם.....כאילו ...רררר אתה תבין
אבל יש ספאם שזה בסדר
טוב אני הולך ללמוד למבחן יאללה ביי |
|
|
| DjChook |
רועי יא מטורף סוגר דברים
ולדעתי למחוק דברים זה טעות
כי לא משנה מה ברגע שרושמים משהו, אז אני מרגיש בסדר עם סוגרים
וגם אם סוגרים למשל טרדים שאני פותח, אני לא עושה מיזה כזה עניין
כי בכל זאת יש פה מודים שזה התפקיד שלהם , והם שלושה, ככה שאפשר לערער
:)
אבל בקשר למחיקה של הודעות אני חושב שזה טעות וצריך להימנע מיזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל בקשר למחיקה של הודעות אני חושב שזה טעות וצריך להימנע מיזה |
עובדה שאלה דברים כל כך לא חשובים שאף אחד אפילו לא שם לב שהם נמחקו!!
וגם אתה עושה שיחות אישיות לפעמים מוש
אז קורה לפעמים
ומוש... תפסיק כבר לשחק אותה והכל שזה לא לרמה שלך |
|
|
| Tarantula |
מוש..... נא להירגע...
אין פה יותר מידי שיחות אישיות ועם כבר אז גם אתה לרוב משתתף בזה.. ,
וכולם משתפפים, ובכלל זה עושה את הפורום יותר חי... אז מה הבעיה שלך? :conf:
הדברים שבאמת מפריעים נמחקים וזה הכל... |
|
|
| Rising |
לפי דעתי מה שמייחד פה את הפורום זה כל הקרבה בין האנשים שאין בפורומים אחרים..
במקומות אחרים מוחקים בהרבה יותר ממה שפה..
ומי שלא אוהב את הרעיון של הראשון שלא יגיב פשוט לאותה הודעה וזה ימנע ממנה לגדול...
למה זה צריך להפריע למישהו? |
|
|
| MoSH_MaN |
נו בסדר אבל יש דברים כמו סתם לכתוב אני דביל
ואז אחר כותב חשבתי שאתה ככה
עבדתי אליך בלה בלה זה מטומטם! |
|
|
| DjChook |
או שמדברים על האחיות של מוש
זה לא מתאים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נו בסדר אבל יש דברים כמו סתם לכתוב אני דביל
ואז אחר כותב חשבתי שאתה ככה
עבדתי אליך בלה בלה זה מטומטם! |
ולהשאיר רק סמיילי בפוסט זה לא מטומטם
כי אני ראיתי מספיק פוסטים שלך שכללו רק סמיילי |
|
|
| Rising |
נו כן יש גבול לכל הודעה...
כל אחד שכותב פוסט יודע טוב מאוד אם בא לו לכתוב שטויות או לא..
אפשר להמנע מזה בקלות אף אחד פה לא ילד קטן |
|
|
| Sniper |
| לדעתי יש פה הרבה ספאמים וצריך לסגור אותםם אבל יש ספאים שפסדר אין לי דוגמא לתת אבל בכל אופן צריך להתחיל לקצץ |
|
|
|
|