|
Je nieuwe platen! - Part V (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Dirkie |
| Ze hebben wel veel aanbod daar. Ik heb daar toen wel Way out West - The Fall weten te bemachtigen. Koste me toen ongeveer 20 euro, maar dat is het me wel waard geweest. Dat is zo'n lekker nummer. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb ook vernomen dat die Hard To Find Records internet shop heel errug kut is.
Zo erg dat menen je waarschuwen dat ze je naaien bij het leven. |
Zo erg dat er zelfs een sticky thread in het 'DJ Booth' forum staat :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MennoB
FF Offtopic: Welke dan, is wel leuk om te weten?? |
Ehm... o.a. laatst die DMB - Space Between (tiesto remix). Minder dan 500.
Maar de meeste platen waar er weinig van geperst worden merk je niks van... want dat zijn vaak niet de platen die extreem gewild zijn. Kgeloof dat ze meestal beginnen met een oplage van enkele honderden... en wanneer het een succes blijkt wordt er bijgeperst. Ik weet het ook het fijne niet van, maar ik denk dat het meerendeel van de platen het 1000e exemplaar niet ziet... |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by basd
Dat zijn ze allemaal.. er zijn er niet meer dan 999, en allemaal genummerd, ze zijn dus allemaal even exclusief.
Waar heb je deze trouwens vandaan Bazz? Want ik zou ook graag een exemplaar hebben (alleen gaat me dat wel knaken kosten ben ik bang).. Die plaat is ZO ontzettend vet.. |
gekocht op Ebay en ja het je gaat je VEEL knaken kosten
van Sunburn staat het me bij dat er 500 van zijn geperst |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by ryo
Ik geloof dat er van Ayu: M-EP maar 500 zijn, en ik geloof dat die Northern Exposure dubbelaar van Sasha en Digweed ook ultiem zeldzaam is aangezien daar laatst op ebay 500 dollar voor is betaald... Iio - Rapture (Deep Dish Remix) is geloof ik ook zeldzaam, kweet alleen niet hoe zeldzaam... Voor de rest, die Oakenfold remix van Radiohead - Streetspirit, en HH - Ice EP zijn nog aardig zeldzame platen. Maar ja, ik weet dus niet hoeveel er van gedrukt zijn... |
Van die Sasha & Digweed 4x12" zijn er zo'n 5000 copies, maar die zijn zo gewild dat er extreme prijzen worden voor betaald (ik heb er 3 exemplaren van :p)
Ayu M EP maar 500 platen, maar die Deep Dish remix van Rapture is niet zo zeldzaam... |
|
|
| kreischer2000 |
gister besteld:
- yahel - voyage(original + magikal remake)
- solar stone - 7 citiest(v-one + liquid summer)
- push - universal nation(2002 + ferry corsten) |
|
|
| MennoB |
Vandaag uit de platenzaak gehaald:
DJ Tomcraft - Loniless
Taksi - Rohrbruch |
|
|
| djmarshal |
| james holden - solstice gekocht...eindelijk weer ergens kunnen vinden...online |
|
|
| ChooChoo |
Mijn nieuwe:
Taksi - Rohrbruch
Pro Cut - Feel So Right(Mas Collective Mix)
greetz |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Pro Cut - Feel So Right(Mas Collective Mix)
|
vette tune is dat hee!
super vette break erin!! |
|
|
| Jesse |
nieuwe aanwinsten afgelopen weken
Junkie XL - Breezer
Accadia - Into The Dawn (Accadia Club Mix)
Push - The Legacy
Tranquility Base - Razorfish RMX
The ROC Project - Never
Ayla - Ayla
Push - Universal Nation 2003 |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by tijs08
vette tune is dat hee!
super vette break erin!! |
idd een vette break! Ik hoorde m pas voor t eerst in een set van cross..meteen de laatste copy bij Only-Djs vandaan gehaald :)
En weer wat nieuwe aanwinsten:
Ashtrax - Digital Reason (Original/Ogenki Clinic Remix)
Barakka - Song To The Siren (Filterheadz Undertow Remix)
Dj Sandy vs. Sinesweeper - Shake It (Filterheadz Remix)
Stephane K - Numb
2 Filterheadz plaatjes gehaald :)
greetz |
|
|
|
|