return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Je nieuwe platen! - Part V (pg. 18)
View this Thread in Original format
Chicane
DanceGrooves:
Marco V Confusion Sampler II 1 13.9 EUR 13.9 EUR
Marco V Certainly 1 4.49 EUR 4.49 EUR
Tomy Or Zox Music Makes Me Happy 1 4.49 EUR 4.49 EUR
Serial Smokers Liberta 1 5.5 EUR 5.5 EUR
Matthew DeKay Sunblairity 1 2.49 EUR 2.49 EUR
Matthew Dekay & R... Luna In The Dark 1 4.49 EUR 4.49 EUR
Mike Vandenberg Flightpath 1 4.49 EUR 4.49 EUR
YLEM vs Astrid Dreamfeel 1 2.49 EUR 2.49 EUR
Ronald van Gelder... Proceed 1 7.9 EUR 7.9 EUR
Iio At The End 1 7.9 EUR 7.9 EUR


E-Bay:
LSG - Into The Deep
Armin - Blue Fear (XtraVaganza)
Armin - Blue Fear (Cyber Promo)
DJ Tiesto - Sparkles
Airscape - L'Esperanza
DJ Rolando aka Aztec Mystic - Jaguar

upcoming:
Armin - Communication
Jaydee - Plastic Dreams
Chakra - Home (2x12)
Bedrock - Beautiful Strange
Goldenscan - Sunrise
Electric Boutique - Revelations
York - On The Beach/Reachers Of Civilizations
Albion - Air
Yahel - Devotion
T-Quest - C Sharp

en nog een paar klassiekers :)
raoel
Net ff bij Freaky geweest

- Yoda - Definitely (Trance Generators Remix | DJ Scot Project remix)
- Voodoo & Serano - Overload (Club mix | Spacedeejayz remix | Instrumental | Pulvertum Remix)
- Ard und Jorn - 16 (Bitte Ein Beat Remix | DJ Nagoom Remix)
basd
quote:
Originally posted by raoel
Net ff bij Freaky geweest

Ik ben een paar weken geleden ook in Eindhoven wezen platenshoppen..

Ik vond Rare echt veel beter dan Freaky.. da's natuurlijk alleen maar mijn mening.. Wat vinden anderen hiervan?

Imo heeft Rare een veel beter aanbod (zeker aan progressive en trance), is alles mooi gesorteerd (new club/trance/prog/..., op label, nieuwe releases aan de wand..), en bovendien is het personeel er heel erg behulpzaam..
raoel
Ik heb maandag mun draaitafels gehaald, dus kan nog weinig zeggen over de platenzaken in Eindhoven.

Wel weet ik dat Freaky hoog staat aangeschreven, ook bij top DJ's.
Rare heeft wel een aanbod van platen die je niet zoveel hoort, vandaar ook: Rare :D
Dat hoor ik dan, kan er persoonlijk nisk over zeggen omdat ik nog niet bij rare ben geweest.


Voorlopig haal ik geen platen meer, of af en toe eens één die ik echt goed vindt.
nu heel veel oefenen :p met mun 27 platen
ryo
Ik kom altijd van het station af, eerst kom ik dan langs midtown, die hebben niet echt wat en de mensen daar zijn ook niet echt enthousiast om je te helpen... Dan kom ik bij Rare en meestal heb ik dan al genoeg geld uitgegeven dus kom ik niet meer tot aan Freaky :) Beide zaken zijn volgens mij erg goed, Freaky is volgens mij iets meer naar de harde kant gericht, Rare meer progressive en andere rustigere stijlen. Service van Rare is erg goed, uiterst behulpzame en aardige mensen, ze vinden nog wel es wat voor je wat je op andere plaatsen niet vindt, ik ben er erg tevreden over. Freaky kan ik niet veel over zeggen dus maar een jongen van school gaat daar altijd heen ipv Rare, maar die draait dus ook hardhouse en geen trance en progressive... Als je naar Freaky gaat trouwens, moet je ff achter de toonbank kijken waar de draaitafels staan, daar staat altijd een hele zooi nieuw spul op de grond. Zoveel weet ik wel nog :) O ja ze hebben ook nog wat achter liggen, dus als je nog wat titels weet die je wil hebben zou ik zeker ff vragen:)
basd
quote:
Originally posted by ryo Als je naar Freaky gaat trouwens, moet je ff achter de toonbank kijken waar de draaitafels staan, daar staat altijd een hele zooi nieuw spul op de grond. Zoveel weet ik wel nog :)

Klopt, was mij ook opgevallen...

Maar toch.. het viel mij daar behoorlijk tegen. zeker gezien de goede verhalen die ik erover heb gehoord...
AFTERNATIVE
net gekregen:

Prototype - Soundpiercing
raoel
Nog ff over Freaky.

dat van achter de toonbank klopt ja. Daar stond gister ook een hele hoop platen die ze weer net binnen hadden.

als je een titel aan hun vraagt zoeken ze het ff op in de computer en weten ze meteen of ze um hebben. Ze houden alles precies bij.

zo vroeg ik of ze nog aan Yoda - Definitely konden komen.
hij dacht dat ie er nog één had, typte het in en zei dat ie ging kijken. En jawel, de allerlaatste. Had hij besteld in Italië want hij was nergens meer te krijgen. De plaat is wel zonder hoes, maar kheb um wel :D

Je moet toch iets als beginner
basd
DJ Misjah - Ivory EP
Paul Mac - Cards on the table
Technasia - Recreations vol. 3

Weer een paar technoplaatjes voor de afwisseling..
Partyhardy!
mijn laatste aanwinsten :) =>

Push vs Globe - Transformation
Solar Factor - Urban Shakedown
Ayu - Connected (Push en Ferry remixen)
King of Clubs - Revelation
A split Second - Flesh (Trailer Trash remix)
The Disco Brothers - First Contact
Jas van Houten - Heavens Gate
Armin van Buuren - Yet another Dub
Jon Pleased - Shining/Backslider
Mainline - Innerspace
Bedrock - Emerald
Mavi - Fallen
Hernan Cattaneo - Satellites/Deeper Layers
Junkie XL - Breezer/Beauty Never Fades
Greed feat. Lesley - Strange World (Lemon8 remix)
Classified Project - Eyecatcher (Snafu remix)
Rephlex One - Pulse
James Holden - Solstice
Lyric & Natali - Over Emotion
Kamaya Painters - Wasteland
Vitalic - La Rock
Frank Biazzi - Turbulence
Push - Strange World/The Legacy
Classified Project - Resurrection
Andain - Summer Calling (Airwave remixen)
King Unique - Sugar High
Underworld - Two Months Off (king Unique Sunspots Vocal Mix)
Leama - Requiem for a dream
Fractals - Lifelab (Experiment 1&2)
Yahel - Run Away/Massive Control
Rokk Wild feat. Kay-T - Come Closer (Pronti & Kalmani remix)
Mark Lowndes - No Other Love/Disillusions

kreischer2000
gister cadeau gehad: space between(tiesto remix)!!!
basd
quote:
Originally posted by Partyhardy!
James Holden - Solstice

Waar heb je die vandaan? Die wil ik ook !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Privacy Statement