|
Je nieuwe platen! - Part V (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by dj_spare
kerstinkopen gedaan in Londen:
|
Waar precies? Ik ga misschien volgende maand ook naar Londen, dan kan ik altijd effe checken natuurlijk :D |
|
|
| techno:logy |
| quote: | Originally posted by kreischer2000
Vandaag ff bij outland rotterdam 2 wat oudere plaatjes gekocht
4 string - diving(H&H/CG remixes)
Solid Sessions - Janeiro(AvB/Pronti & Kalmani remixes) |
K dacht dat Outland alleen techno verkocht |
|
|
| AlFerox |
in rotterdam niet.. daar verkopen ze voornamelijk trance en club. en wat hitjestechno.
werken ook allemaal van die popiejopies.. doet niet veel onder voor mid-town. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by techno:logy
K dacht dat Outland alleen techno verkocht |
Nee joh... In A'dam bij Outland hebben ze toch ook nie alleen maar Techno? Dacht dat ze daar ook een Techno Basement hebben net als in Den Haag... |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by basd
Waar precies? Ik ga misschien volgende maand ook naar Londen, dan kan ik altijd effe checken natuurlijk :D |
uhh ff kijken ik ben bij Tower Records geweest op Picadilly Circus... hadden ze die Ballroom en Jones & Stephenson afgeprijsd voor 0.50 pond :crazy: ennuh op Oxford Street heb je ook nog een grote store zitten (HMV) toen ik daar binnenkwam en ik zag de 12" afdeling viel ik bijna weer naar buiten... OMFG :crazy: :crazy: superveel goeie platen daar!! good luck buying vinyls! :) |
|
|
| ErrikMonk |
Heb deze week gekocht:
Marco V album sampler2
benjamin bates - locked up
DAVE CLARK - THE WOLF
RAM- beat on the drums
organ donors - 4 tribes
renato cohen - pontape |
|
|
| Wilkman |
Resultaat bezoek London & de Juno webshop...
Gabriel&Dresden - Lament
Lustral - Broken
Circulation - Silver
Ossia&Einhorn - La Fee
Paul Rogers - Krafty
Hybrid - Gravastar
Cuba Computers - Haunting Me
Pro Cut - Feel so Right (Mas Collective)
Atlas - Compass Error (Tarrantella&Redanka)
Andy Moor - Crazy Lady EP (Disc 2) <- goeie plaat!!!
Polefolder&CP - Dust (Flash Brothers)
Three Drives - Carrera 2 (Nu Nrg)
Pulser - Cloudwalking
Capetown - Pitstop
GTR - Mistral
Cheers |
|
|
| Dj Odelpha |
* Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix / Fred Numf vs. Etienne Overdijk remix / Tarentella:Redanka dub (!!) < Voor maar 3,50 :)
* Tiesto & Junkie XL - Obsession (Full Length Mix / Frank Bitch Mix)
Vandaag ook Sparkles aan Acidophilus verkocht voor 20 euro :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
* Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix / Fred Numf vs. Etienne Overdijk remix / Tarentella:Redanka dub (!!) < Voor maar 3,50 :)
|
WTF!!!
waar???
die G&D remix moet ik namelijk nog steeds hebben |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by tijs08
WTF!!!
waar???
die G&D remix moet ik namelijk nog steeds hebben |
Hy lag vanmiddag nog in Midtown in A'dam, zeer wrschnlk de plek waar Odelpha em vandaan heeft geplukt. Was d8 k wel de laatste exemplaar... Heel misschien heeft Acidophilus em nog dubbel, moet je ff vragen.
heb zelf deze gehaald
* Partision - No Me Gustah
* Pepper Sweeney - H4U (Slusnik Luna mix)
* Praetorian - Released (Warrior mixes) :eyes: :tongue3 :crazy:
* Tomcraft - The Circle
:) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by tijs08
WTF!!!
waar???
die G&D remix moet ik namelijk nog steeds hebben |
Mid-Town R'dam Zuidplein waren er 3 vorige week
kanner eventueel wel 1 voorje hale |
|
|
| mido |
Nieuwe plaatjes:
Gerne: Hardstyle
Titanix Bros - Hypnotized
Tuneboy - Demolition
Maar het meest trots ben ik op de PROMO van:
DHHD - Rush
Deze komt in de derde week van januari 2003 pas uit!!
 |
|
|
|
|