|
Je nieuwe platen! - Part V (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
oja!
Ik heb gisteren dus Tomcraft - Loneliness (op Captivating) gekocht...
en wat hoor ik als ik hem voor het eerst thuis opzet... de stem is totaal anders :whip: :whip:
Hij lijkt er wel erg op maar mist precies die heerlijke Michael Jackson touch. Echt heel erg klote want juist die stem is zo gaaf. Leg ze maar eens naast elkaar voor diegene die hem ook op plaat hebben en mp3..
en heeft iemand anders dit ook al gemerkt??
/me is :mad: :mad: |
|
|
| Teal'k |
| is het wel de klub mix dan tijs08?.. dat is zeg maar de bekende tune.. |
|
|
| Acidophilus |
George Acosta - The Reaper :eek:
en een leuke classic:
I-Ching - The Forgotten Dream :toocool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Teal'k
is het wel de klub mix dan tijs08?.. dat is zeg maar de bekende tune.. |
jij zeker! het is de Klub mix! Maar tis dus gewoon door een ander ingezongen, voor de rest is het nummer identiek |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
oja!
Ik heb gisteren dus Tomcraft - Loneliness (op Captivating) gekocht...
en wat hoor ik als ik hem voor het eerst thuis opzet... de stem is totaal anders :whip: :whip:
Hij lijkt er wel erg op maar mist precies die heerlijke Michael Jackson touch. Echt heel erg klote want juist die stem is zo gaaf. Leg ze maar eens naast elkaar voor diegene die hem ook op plaat hebben en mp3..
en heeft iemand anders dit ook al gemerkt??
/me is :mad: :mad: |
Hij is ook nog op Kosmos uitgekomen (eerder)....heb ze net ff geluisterd op dancegrooves maar daar klinken ze pesies hetzelfde.
Das natuurlijk niet zo gek want ik denk niet dat ze dan weer een nieuwe sample gaan maken als die op een ander label uitkomt, maar dat weet ik dus niet :)
Iig wel een naaistreek.....ik willem ook gaan bestellen eigenlijk |
|
|
| Leander |
Net besteld bij decks-records.de:
*Legowelt - Disco Rout (Johanne Heil Remix)
*Number Of Names - Shari Vari (Remixed)
*Main Element ft Kyla - Take Me Down
*Scanners - Go Out, Get ed
*Gabriel & dresden - Lament
*Slam feat. Dot allison - Visions (Vitalic Remix)
Iemand ervaring met die toko? Ik hoop dat ze een beetje fatsoenlijk leveren :nervous: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
ik heb deze in Londen gekocht:
DJ Tiesto & Junkie XL - Obsession (Original / Frank Biazzi Remix)
Oliver Lieb - Subsonik (Filterheadz Remix)
Exposure - Magic Impuls
Indiana - Do You Hear Me (Dino Lenny Remix)
Chris Lake - Santiago De Cuba
Andain - Summer Calling (Original /Airwave Remix)
James Holden - Nothing
Junkie XL - Breezer (Limited Promo) :eyespop: (kraakt wel erg)
Mona Lisa Overdrive - Born To Synthesize (Solar Stone Remix)
Accessive Rhythm - Activate
DJ Tomcraft - Loneliness |
eey ik ga over 10 days ook naar London in welke shop hebbie deze traxx gehaald... ;) ben benieuwd.. ben al 2x naar london geweest en ik kon alleen in Tower Records en bij Virgin Records een platenhoek vinden... :whip: |
|
|
| basd |
DJ Sandy vs. Housetrap - Overdrive (Steve Lawler & Junkie XL remix)
Tony Carrasco - Discoid
Tomaz & Kobbe - I am a dancer & OK babies
Tomaz vs. Filterheadz - Latin loopworks (Los hijos del sol & Mi casa es su casa) |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by dj_spare
eey ik ga over 10 days ook naar London in welke shop hebbie deze traxx gehaald... ;) ben benieuwd.. ben al 2x naar london geweest en ik kon alleen in Tower Records en bij Virgin Records een platenhoek vinden... :whip: |
Ik ben in Tower en Virgin(Piccadilly Circus) geweest, maar je hebt op Oxford Street ook nog een Virgin. Die is veeeeel groter dan die andere Virgin Store. Veel meer keus en nieuwere releases en ook nog goede oudere platen die hier allang niet meer te krijgen zijn.
Verder kreeg ik nog een adresje van een andere gast die daar was. Volgens mij was dat West End DJ. Waar die zat weet ik niet meer, ik d8 op het eind van Oxford Street en Tottenham Road naar links toe.
Verder heb je op Oxford Street ook nog HMV-stores zitten. Die verkopen ook nog exclusieve platen. |
|
|
| Dj Odelpha |
Ik heb uiteraard weer de beste plaatjes meegenomen:
01. Viframa - Cristalle (Katana feat. Dj Precision Remix / Katana's Intro Mix) :eyespop:
02. Jas van Houten - Heavens Gate (Original / Dj Danjo & Rob Styles Remix) :eek:
03. Lowriders - Part1 / Beat Rising << Lekker progressive plaatje :crazy:
Het is weer een mooie dag vandaag :) |
|
|
| ryo |
Various Artists Serious Beats 1
LSG Hidden Sun of Venus
Arrakis The Spice
Tranquility Base Razorfish
Free Radical Surreal
Insigma Open Our Eyes
Pulser Cloudwalking
Gouryella Gouryella
Gouryella Walhalla |
|
|
| tijs08 |
King Unique - Sugar High (heerlijk plaatje toch.. maar wel op + 5 :D
Chicane - Saltwater 2002 (zooo mooi!!)
Warrior - If You want me :D eindelijk!!
oja.. en dei klub mix is wel hetzelfde als die tiesto draait @ NEC, maar anders dan de mp3 rip die ik heb.. en iedereen heeft volgends mij.. |
|
|
|
|