|
Je nieuwe platen! - Part V (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ryo |
| Besteld: Paul van Dyk - Vorsprung Dyk Technik :toothless :D :toothless :D |
|
|
| eieregooie |
Lemon8 New York, New York - (original mix)
Lemon8 New York, New York - (out of the sanctuary mix)
King Of Clubs - Revelation (airwave remix)
King Of Clubs - Revelation (original)
King Of Clubs - Revelation (atlantic city remix)
Junkie XL ft. Saffron - Beauty Never Fades
Junkie XL ft. Saffron - Beauty Never Fades (extension)
Junkie XL & Sasha - Breezer
Junkie XL & Sasha - Breezer (tiësto remix)
Nügen - Deliverance
Nügen - I Don't Mind
DJ Tiësto, Montana & Storm - Bleckentrommel
Kamaya Painters - Endless Wave
Aria - Dido (armin van buuren's universal religion mix)
Vimana - We Came
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (hiver & hammer's ground control remix)
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Dub
Miika Kuisma - Ambush
Miika Kuisma - Altered Mind
In - Musika
Die We Came en Endless Wave heb ik al een eeuwigheid... maarja, die zaten bij Dido... en DIE wilde ik toch wel hebben :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by eieregooie
King Of Clubs - Revelation (airwave remix)
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (hiver & hammer's ground control remix)
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Dub
|
WTF!!!!!! :eyes: :eyes:
die MOET ik ook hebben man! jezus jij bent er altijd lekker snel bij zeg :p
Kzag ook dat Revelation weer uit kwam, das ook echt 1 waar ik al tijden naar op zoek ben.. |
|
|
| tijs08 |
| bovenstaande post was dus van mij.. handig die cookies :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by total woot
WTF!!!!!! :eyes: :eyes:
die MOET ik ook hebben man! jezus jij bent er altijd lekker snel bij zeg :p
Kzag ook dat Revelation weer uit kwam, das ook echt 1 waar ik al tijden naar op zoek ben.. |
Volgend jaar ergens kom die Yet Another Day uit geloof ik. Dit is een Armind promo. En of die Revelation een repress is weet ik niet. Ze hadden um toevallig op staan in de winkel en toen dacht ik "Nou, geef maar aan mij..." :D Maar zou best een repress kunnen zijn hoor... |
|
|
| Jesse |
Yet Another Dub & H&H Remix lag donderdag nog in de Magik..
misschien hebben ze m nog! |
|
|
| kolkiewolkie |
was ik vandaag op een hardcorefeessie, en onder dat gerag op die gitaren maar ff langs de cd-tafels gelopen... stond daar toch ineens een vinylbak :gsmile:
dus ik daar ff in neuzelen, kom ik tot m'n stomme verbazing dit tegen:
Magnusson arrived from fjornebo - mary go around - the Armin van Buuren remixes
heb nummer 1x gehoord (van een cd), eigenlijk niet het sterkste werk van Armin, maar ik kon het toch niet laten um te kopen, volgens mij weten nl. niet zoveel mensen van het bestaan van deze plaat (uitgekomen uit vrij onbekend label)... stonden dr nog 8 of zoiets :toothless , anywayz, m'n tweede vinyl is een feit :) .
zal um morgen es bij dubbink gaan luisteren oid, hopen dat het wat is, zo niet, ach, boeiuh. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jesse
Yet Another Dub & H&H Remix lag donderdag nog in de Magik..
misschien hebben ze m nog! |
WoW!! :cool:
Thanxx for the info!! Kga maandag gelijk ff langs! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
was ik vandaag op een hardcorefeessie, en onder dat gerag op die gitaren maar ff langs de cd-tafels gelopen... stond daar toch ineens een vinylbak :gsmile:
dus ik daar ff in neuzelen, kom ik tot m'n stomme verbazing dit tegen:
Magnusson arrived from fjornebo - mary go around - the Armin van Buuren remixes
heb nummer 1x gehoord (van een cd), eigenlijk niet het sterkste werk van Armin, maar ik kon het toch niet laten um te kopen, volgens mij weten nl. niet zoveel mensen van het bestaan van deze plaat (uitgekomen uit vrij onbekend label)... stonden dr nog 8 of zoiets :toothless , anywayz, m'n tweede vinyl is een feit :) .
zal um morgen es bij dubbink gaan luisteren oid, hopen dat het wat is, zo niet, ach, boeiuh. |
lol,die plaat had ik een jaar geleden op promo gekregen,was de grootste teleurstelling ooit,vage mellow club meuk,totaal niet wat je verwacht van armin:D |
|
|
| Dj Odelpha |
* In - Musika << fijne katana productie :D
die black hole special collectors edition heb ik ook in mn handen gehad, maar aangezien ik We Came en Dido al origineel heb ( :cool: ) vind ik dat een beetje zonde van de 18 euro 50, al stonden er nog 1 of 2 andere goede nummers op had ik em wel gekocht, want endless wave is wel lekker...
Morgen of woensdag komt Joker Jam - Innocence (Paul van Dyk remix) of Rephlex One - Pulse (nieuwe Forbidden Planet) erbij, daar moet ik nog ff over nadenken welke het wordt. :whip: geldgebrek :whip: |
|
|
| AFTERNATIVE |
Underworld - Adventure 3D (Sharpside Remix)
Punx - The Rock (Yves De Ruyter Remix)
Milo - Jungle Of Mirror
Zzino vs Accelerator - Alien Body |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tijs08
WoW!! :cool:
Thanxx for the info!! Kga maandag gelijk ff langs! |
en ja hoor, hij lag er nog, achter de toonbank wel te verstaan... ook gelijk de laatste :D
dus:
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Day (hiver & hammer's ground control remix)
Armin van Buuren ft. Ray Wilson - Yet Another Dub
:D |
|
|
|
|