|
ראש הממשלה הבא (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
,שרון. באמת שאין לי ספק. תקווה, כן.... ספק
"פשוט אימרו "לא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
נו אז מה
לך תדע מה יקרה בסוף........ |
ראסמי !
תחשבו גם שמצנע התחיל את כל החרא הזה של לרוץ לעבודה
כולם חשבו - וואט דה פאק ?
מי זה הטמבל הזה ?
לא ידעו עליו הרבה ... ראש עיריית חיפה והיה אלוף בצה"ל ...
אבל אין לו ניסיון בפוליטיקה ופתאום הוא הופיע
ולקח ת'ראשות העבודה
לך תדע אולי יהיו הפתעות
למרות שאני הצבעתי לשרון כי אני מאמין שהוא ייקח בכל זאת ... |
|
|
| NyKoN |
אני חושב ששרון ינצח
ואני גם רוצה ששרון ינצח
:D
תתפקד
תתלכד! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תתפקד
תתלכד! |
אני לא יכול להתאפק...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סיסמה מטומטמת!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא יכול להתאפק...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סיסמה מטומטמת!! |
אין הליכוד זה רק סיסמאות......
אחים שלי להצביע שינוי
(ומי שלא מצביע כי הוא קטין אני לא יכול לשמוע אותו)
אוף נראה לי נהייתי כזה שמאלני מקריאת ה"ארץ" כל הזמן.
אין זה נוסחא בדוקה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MasterP
אוף נראה לי נהייתי כזה שמאלני מקריאת ה"ארץ" כל הזמן.
אין זה נוסחא בדוקה |
אתה שמאלני חבל על הזמן אתה :stongue: |
|
|
| DjChook |
תגיד לי מוש יא מעפן
רואים שאתה לא קשור למציאות
אין דבר כזה לבחור רש ממשלה
יש לבחור מפלגה !
שינוי - המפלגה שלי
טומי - הוא האלוהים
גם עלה ירוק אפשר :) |
|
|
| Scorchio |
יופי תכניס לנו עוד הומואים לכנסת חוץ ממרצ הזונות וכל החברים של נשר
דבר שני ההצבעה היא למפלגה לא לבנאדם
בגלל זה היו בחירות פנימיות לראשות המפלגה. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יופי תכניס לנו עוד הומואים לכנסת חוץ ממרצ הזונות וכל החברים של נשר
דבר שני ההצבעה היא למפלגה לא לבנאדם
בגלל זה היו בחירות פנימיות לראשות המפלגה. |
ראסמי
וזה למה שרון ינצח
כי ליכוד יאכלו את העבודה... |
|
|
| DjChook |
פחחח מה אתם מדברים
זה ששרון ינצח זה וודאי
אבל הוא יצטרך להקים בכל זאת ממשלה
ואני מקווה שהפעם הוא לא יבחר בדתיים המפגרים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פחחח מה אתם מדברים
זה ששרון ינצח זה וודאי
אבל הוא יצטרך להקים בכל זאת ממשלה
ואני מקווה שהפעם הוא לא יבחר בדתיים המפגרים |
אתה מודע לזה שזה תלוי כמה יבחרו בהם כי אם יבחרו יחסית מעט בכל מפלגה אז הוא יוכל להרכיב את הקואליציה בלעדיהם |
|
|
| DjChook |
| כן אבל אני לא מאמין שהליכוד יעברו את ה 60 מנדטים |
|
|
|
|