return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
ראש הממשלה הבא (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
,שרון. באמת שאין לי ספק. תקווה, כן.... ספק
"פשוט אימרו "לא
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נו אז מה

לך תדע מה יקרה בסוף........

ראסמי !
תחשבו גם שמצנע התחיל את כל החרא הזה של לרוץ לעבודה
כולם חשבו - וואט דה פאק ?
מי זה הטמבל הזה ?
לא ידעו עליו הרבה ... ראש עיריית חיפה והיה אלוף בצה"ל ...
אבל אין לו ניסיון בפוליטיקה ופתאום הוא הופיע
ולקח ת'ראשות העבודה

לך תדע אולי יהיו הפתעות
למרות שאני הצבעתי לשרון כי אני מאמין שהוא ייקח בכל זאת ...
NyKoN
אני חושב ששרון ינצח
ואני גם רוצה ששרון ינצח

:D

תתפקד
תתלכד!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
תתפקד
תתלכד!


אני לא יכול להתאפק...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סיסמה מטומטמת!!
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא יכול להתאפק...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה סיסמה מטומטמת!!


אין הליכוד זה רק סיסמאות......

אחים שלי להצביע שינוי
(ומי שלא מצביע כי הוא קטין אני לא יכול לשמוע אותו)

אוף נראה לי נהייתי כזה שמאלני מקריאת ה"ארץ" כל הזמן.
אין זה נוסחא בדוקה
Flotser
quote:
Originally posted by MasterP
אוף נראה לי נהייתי כזה שמאלני מקריאת ה"ארץ" כל הזמן.
אין זה נוסחא בדוקה


אתה שמאלני חבל על הזמן אתה :stongue:
DjChook
תגיד לי מוש יא מעפן
רואים שאתה לא קשור למציאות

אין דבר כזה לבחור רש ממשלה
יש לבחור מפלגה !

שינוי - המפלגה שלי
טומי - הוא האלוהים

גם עלה ירוק אפשר :)
Scorchio
יופי תכניס לנו עוד הומואים לכנסת חוץ ממרצ הזונות וכל החברים של נשר

דבר שני ההצבעה היא למפלגה לא לבנאדם
בגלל זה היו בחירות פנימיות לראשות המפלגה.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
יופי תכניס לנו עוד הומואים לכנסת חוץ ממרצ הזונות וכל החברים של נשר

דבר שני ההצבעה היא למפלגה לא לבנאדם
בגלל זה היו בחירות פנימיות לראשות המפלגה.


ראסמי
וזה למה שרון ינצח
כי ליכוד יאכלו את העבודה...
DjChook
פחחח מה אתם מדברים

זה ששרון ינצח זה וודאי
אבל הוא יצטרך להקים בכל זאת ממשלה
ואני מקווה שהפעם הוא לא יבחר בדתיים המפגרים

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
פחחח מה אתם מדברים

זה ששרון ינצח זה וודאי
אבל הוא יצטרך להקים בכל זאת ממשלה
ואני מקווה שהפעם הוא לא יבחר בדתיים המפגרים


אתה מודע לזה שזה תלוי כמה יבחרו בהם כי אם יבחרו יחסית מעט בכל מפלגה אז הוא יוכל להרכיב את הקואליציה בלעדיהם
DjChook
כן אבל אני לא מאמין שהליכוד יעברו את ה 60 מנדטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement