|
ראש הממשלה הבא (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן אבל אני לא מאמין שהליכוד יעברו את ה 60 מנדטים |
ממש לא!!
אפילו לא את ה 40
אבל הוא יכול עדיין להרכיב קואליציה בלי דתיים אתה יודע...
ממשלת אחדות אולי עוד פעם... אנערף |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ממש לא!!
אפילו לא את ה 40
אבל הוא יכול עדיין להרכיב קואליציה בלי דתיים אתה יודע...
ממשלת אחדות אולי עוד פעם... אנערף |
ממשלה הרבה יותר ימנית תהיה לנו אם וכאשר ייסתיימו הבחירות בניצחון של (שרון (ליכוד או וואטאבר |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
ממשלה הרבה יותר ימנית תהיה לנו אם וכאשר ייסתיימו הבחירות בניצחון של (שרון (ליכוד או וואטאבר |
וזה דווקא לא בהכרח טוב |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וזה דווקא לא בהכרח טוב |
בשביל שמאלני יפה נפש כמוני, זה בהכרח לא טוב |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יופי תכניס לנו עוד הומואים לכנסת חוץ ממרצ הזונות וכל החברים של נשר
דבר שני ההצבעה היא למפלגה לא לבנאדם
בגלל זה היו בחירות פנימיות לראשות המפלגה. |
חחחחחחחחחח
חברים שלי?
אחי, עד ליוסי שרד, תזהר לדבר עליו ימניאק
וחוץ מזה, יש לך בעיה עם הומואים שאני יבין?
חחחח
סתם אחי
;)
ובכל זאת
יאללה שינוייייייי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by nesher
יש לך בעיה עם הומואים שאני יבין?
|
צח הומופוווב וצח הומופוווב :)
סתם צח הולך למסיבות שלהם
:p |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
צח הומופוווב וצח הומופוווב :)
סתם צח הולך למסיבות שלהם
:p |
פחחחחחחחחח
look whos talking |
|
|
| Scorchio |
טוב רותם מצטער נו
:)
אבל יוסי שריד אני שונא אותו מצטער לא יעזור לך כלום |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
פחחחחחחחחח
look whos talking |
אני רק הומופוב צעצוע :) חוצמזה, אתה ואריאל במושב אחורי בלי חולצה איתי... די טראומטי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
שינוי - המפלגה שלי
טומי - הוא האלוהים
|
תקשיבו כל המעריצים שלו
וזה בלי קשר לעובדה שגם אני יצביע כנראה שינוי ...
טומי לפיד - תבררו עליו קצת אין לו כמעט הצעות חוק חוק פרטיות
והפעילות שלו הייתה מאוד נמוכה בכנסת ...
בקטע הזה הוא ממש איכזב - למי שמתענין שיבדוק את העניין לעומק
ויראה - הוא לא היה בהרבה ישיבות ורק כל פעם שהיה
עניין עם הדתיים הוא קפץ לרדיו ולטלוויזיה ופתח ת'פה
קיצר דאג שיידעו שהוא עדיין חי ושיישמעו אותו ...
ודרך אגב למי שלא יודע - לא הוא הקים את שינוי היא הייתה
קיימת עוד קודם - הוא הצטרף אחרי זה ...
עכשיו אני מאוד אוהב ת'בן אדם ומעריך אותו
והולך לבחור בשינוי
אבל סתם הבאתי כמה עובדות בכנסת ... |
|
|
| MoSH_MaN |
יוווו סוף עולם מה אני יגיד לך אפשר לחשוב
באנו עם הגב ורצינו למחוץ אותך
הומופוב הומו
:p |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
ממשלה הרבה יותר ימנית תהיה לנו אם וכאשר ייסתיימו הבחירות בניצחון של (שרון (ליכוד או וואטאבר |
שרון אמר שהוא הולך לאחדות אחרי הבחירות עם מצנע ... |
|
|
|
|