|
ראש הממשלה הבא (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
שרון אמר שהוא הולך לאחדות אחרי הבחירות עם מצנע ... |
איזה אחדות אחי? זה יכול להיות גם אחדות עם הדתיים, אחדות עם המפדל, אחדות עם שינוי.
זה לא נרא טוב מבחינת השמאל-
או שהעבודה יצטרפו לממשלה, ויאבדו הרבה תמיכה, כלומר השמאל נחלש,
או שהעבודה לא יהיו בממשלה, ואז אין לשמאל הרבה השפעה. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה אחדות אחי? זה יכול להיות גם אחדות עם הדתיים, אחדות עם המפדל, אחדות עם שינוי.
זה לא נרא טוב מבחינת השמאל-
או שהעבודה יצטרפו לממשלה, ויאבדו הרבה תמיכה, כלומר השמאל נחלש,
או שהעבודה לא יהיו בממשלה, ואז אין לשמאל הרבה השפעה. |
דבר ראשון מה זאת אומרת איזה אחדות ?
כתבתי - אחדות עם מצנע
ואם התכוונת - יענו איזה סוג של אחדות - כאילו אם גם הדתיים יהיו
אז העבודה לא הצטרפו - אז זה לא בהכרח נכון זה דבר ראשון
ודבר שני - הוא אמר במפורש שהמטרה שלו אחדות עם מצנע ! ואני מאמין
שיהיה חשוב לו לעשות את זה ביחוד שכנראה העבודה יישארו המפלגה השנייה
בגודלה וזה יספיק לבניית גוש דיי רחב ביחד עם עוד כמה קטנות
... |
|
|
| nesher |
קואליציה מושלמת מבחינתי
בגלל ששרון נהיה קצת שמאלני והוא סתם משחק אותה
ליכוד, כי מאה אחוז הם בכל מקרה שולטים עם איזה 35 מנדטים
עבודה, ממשלת אחדות , שמאל נחמד
שינוי, Duhhhhh
מרץ , כי את הדתיים אי אפשר להכניס, ומרץ קצת גם נגד דתיים, את הדעות שמאל מדי שלהם אפשר להשאיר בצד
זה כבר יוצא יותר מ65 מנדטים כנראה, בעזרת השם
ועכשיו , אפשר להכניס גם ככה את ישראל בעלייה
או משהו כזה
שיטפלו במשרד הפנים במקום אלי ישי הטמבל , ויעשו כבר בעזרת השם לרוסו אזרחות ישראל
ואמרו אמן.
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
ועכשיו , אפשר להכניס גם ככה את ישראל בעלייה
או משהו כזה
שיטפלו במשרד הפנים במקום אלי ישי הטמבל , ויעשו כבר בעזרת השם לרוסו אזרחות ישראל
ואמרו אמן.
:D |
חחחחחחח
רק שרנסקי :)
ישראל בעלייה אומר יותר סל עלייה רק שתהיה בעניינים
שזה יכול להיות דבר טוב בשביל הקליטה והכל... אבל יכול ליצור הפסדים כלכליים למדינה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
קואליציה מושלמת מבחינתי
בגלל ששרון נהיה קצת שמאלני והוא סתם משחק אותה
ליכוד, כי מאה אחוז הם בכל מקרה שולטים עם איזה 35 מנדטים
עבודה, ממשלת אחדות , שמאל נחמד
שינוי, Duhhhhh
מרץ , כי את הדתיים אי אפשר להכניס, ומרץ קצת גם נגד דתיים, את הדעות שמאל מדי שלהם אפשר להשאיר בצד
זה כבר יוצא יותר מ65 מנדטים כנראה, בעזרת השם
ועכשיו , אפשר להכניס גם ככה את ישראל בעלייה
או משהו כזה
שיטפלו במשרד הפנים במקום אלי ישי הטמבל , ויעשו כבר בעזרת השם לרוסו אזרחות ישראל
ואמרו אמן.
:D |
אשכרה אחי
חלום תאמין לי ...
פחות עושק שיהיה כבר החרדים הזונות האלה ... |
|
|
| DjChook |
רותם
אתה יודע שלא הכל יכול להיות ורוד :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רותם
אתה יודע שלא הכל יכול להיות ורוד :) |
צח יכול להיות לפעמים :)
אבל בראסמי תחשבו על זה...
אתם יכולים רק להעריך כמה מנדטים יהיו לכל מפלגה..
וזה שרובכם אומרים שינוי זה לא אומר שכל השאר חושבים ככה...
ולפי דעתי שינוי יכולה למצוא את עצמה בכיף מחוץ לממשלה למה בסך הכל הם קיצוניים לגמרי
אז תחשבו קצת מה עדיף לכם... וזה מופנה על החבר'ה שבוחרים |
|
|
| NaOren |
אריאל שרון התותחחח
למרות שאני מעדיף את ביבי....
זה היה ברור ששרון ינצח בבחירות הפנימיות
מצנע סתם הומו קטנן שלא מבין כלום.....!!!!
יאלה איזה שוק יהיה פווווול מנדטים...
אני מאמין שיהיה מעל 40 50
שזה פוללל
הלוואי המפד"ל גם יקבלו הרבה מנדטים
ואז - סוף סוף - יהיה סוף לערבים!!!!!!!!!!!
סתם, אבל אז סוף סוף יהיה לנו טוב במדינה הזאת
שאני כ"כ אוהב!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צח יכול להיות לפעמים :)
|
קרעת אותי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל בראסמי תחשבו על זה...
אתם יכולים רק להעריך כמה מנדטים יהיו לכל מפלגה..
וזה שרובכם אומרים שינוי זה לא אומר שכל השאר חושבים ככה...
ולפי דעתי שינוי יכולה למצוא את עצמה בכיף מחוץ לממשלה למה בסך הכל הם קיצוניים לגמרי
אז תחשבו קצת מה עדיף לכם... וזה מופנה על החבר'ה שבוחרים |
מה פתאום אחי - על מה אתה מדבר ???
הסקרים צופים להם 12 מנדטים !!!
אומרים שהם יהיו המפלגה השלישית בגודלה !
בואנ'ה פה הגזמת - תתעניין קצת
תערפו לי את הראש וזרקו אותו לים אם שינוי לא נכנסת לכנסת הבאה... |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
צח יכול להיות לפעמים :)
אבל בראסמי תחשבו על זה...
אתם יכולים רק להעריך כמה מנדטים יהיו לכל מפלגה..
וזה שרובכם אומרים שינוי זה לא אומר שכל השאר חושבים ככה...
ולפי דעתי שינוי יכולה למצוא את עצמה בכיף מחוץ לממשלה למה בסך הכל הם קיצוניים לגמרי
אז תחשבו קצת מה עדיף לכם... וזה מופנה על החבר'ה שבוחרים |
תשמע אחי
שינוי לא הכי טובה, אבל בוא נגיד ככה
זה הרע במיעוטו
המדינה שלנו גם ככה זבל , אני לא רואה עתיד ורוד בשום מצב, אבל לפחות שיהיה פחות חרא מהחרדים , ופחות טמטום מהימנים קיצונים , זה הכי טוב
וחוץ מזה
כמעט מאה אחוז ששינוי תהיה מחוץ לממשלה
ושרון יקים גוש ימני גדול
לא אמרתי שזה מה שהולך לקרות , אמרתי שזה מה שאני מקווה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
כמעט מאה אחוז ששינוי תהיה מחוץ לממשלה
ושרון יקים גוש ימני גדול
לא אמרתי שזה מה שהולך לקרות , אמרתי שזה מה שאני מקווה |
לדעתי ממש לא ...
וזה לא שיקול בכלל - לבחור את מי שיכנס לממשלה ???
אם כבר אתה מתכוון לכנסת יענו כמו שרועי
אמר לא לבזבז קול על מפלגה שלא תעבור את אחוז החסימה
במילא כי זה קול שאין לו ייצוג יענו והוא הולך לאיבוד במילא ...
אבל עם שינוי זה לא הולך לקרות בכל מקרה ואני מוכן להתערב על
מה שאתם רוצים ...
רועי אני ממשכן כילייה וקונה לך את כל "כיפה אדומה" אם שינוי
לא עוברים את אחוז החסימה ...
אתה לא בוחר לפי מפלגה שתיכנס או לא תיכנס לממשלה רותם
להיפך אתה בוחר מפלגה כדי שיהיה לה יותר סיכוי להיכנס
יענו גם אם שרון לא ירצו להכניס סתם לדוגמא את שינוי לממשלה
אבל יהיו לה 15 מנדטים (בכוונה אני מגזים) אז הוא התייחס לזה
אחרת ויהיה סיכוי ...
ובמקרה שלא היא תייצג את הקול שלך באופוזיציה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אבל עם שינוי זה לא הולך לקרות בכל מקרה ואני מוכן להתערב על
מה שאתם רוצים ...
רועי אני ממשכן כילייה וקונה לך את כל "כיפה אדומה" אם שינוי
לא עוברים את אחוז החסימה ...
|
לא צריך את כל כיפה אדומה...רק לאפה כל יום שני בשבוע :)
ולא אמרתי שהם לא יעברו את אחוז החסימה... אלא כמו שאתה אמרת שהם ייצגו את הקול שלך באופוזיציה... שזה לא עם אותו אפקט כמו בקואליציה
סך הכל סיכמת את זה טוב |
|
|
|
|