|
ראש הממשלה הבא (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
ווואי כמה כתבתם יא משועממים.
אין לי כוח להגיב על כל הדברים
רק שחן צודק :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
ושאם מפלגה לא תהיה בממשלה זה לא תירוץ לה להצביע לה
ואני מסכים לגמרי שצריך להפריד את הדת מהמדינה
דיי לכפייה הדתית
ותקראו קצת הארץ תוך שבוע אתם פונים שמאלה חזק.. עלי
ומורן... אחי אתה כותב יותר מידי עשית לי כאב ראש
סתם הכל מאהבה אחי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש בעיות??
אני בחיים לא הבאתי פוסט אחד שיש בו רק חיוך!!!!!!!!
ואתה יכול לחפש בכל מקום!!!
ולכו תזדיינו היה לי משעמם לפני 3 ימים... לא אשמתי
חוץ מזה תבינו שהפוסטים כרגע יושבים לי על הזין!!!
ועוד משהו...
מורן יא חרא רציתי להגיד לך שעל הפרנציפ לא הייתי קורא בגלל כל מה שכתבת...
אבל התייחסת רק לדברים שלי
ואני שונא פוליטיקה... אז אין לי כוח להגיב לך
רק יגיד שאם רותם רוצה לאכול צ'יזבורגר או לחם בפסח שיהיה לו לבריאות
בעצם שאני חושב על זה שיאכל צ'יזבורגר חופשי...
אבל אם ביום כיפור הוא יבוא לי אם אוכל ושתיה מול הפרצוף... או בפסח עם לחם... אני יפרק לו את התחת!!
זה הכבוד המינימלי שאני דורש! |
רועי הוא לא אמר שבאת פוסט עם חיוך
הוא אמר שלתגובות שלך אי אפשר להגיב כי הם סגורות
ואם כבר אפשר להגיד זה מקסימום חיוך ...
חן - UR RIGHT :)
ועוד פעם רועי - אז למה אמרת שלא יאכלו צ'יזבורגר קודם כי זה
לא הגייני ???? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי הוא לא אמר שבאת פוסט עם חיוך
הוא אמר שלתגובות שלך אי אפשר להגיב כי הם סגורות
ואם כבר אפשר להגיד זה מקסימום חיוך ...
חן - UR RIGHT :)
ועוד פעם רועי - אז למה אמרת שלא יאכלו צ'יזבורגר קודם כי זה
לא הגייני ???? |
מה שתגיד...
ומה שאמרתי על הצ'יזברוגר זה שזה לא הכי הגייני שיש בשר וחלב ביחד באותם כלים ואותו הכל
זה הכל... מה נתפסת לזה כל כך?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שתגיד...
ומה שאמרתי על הצ'יזברוגר זה שזה לא הכי הגייני שיש בשר וחלב ביחד באותם כלים ואותו הכל
זה הכל... מה נתפסת לזה כל כך?! |
דבר ראשון רק הסברתי לך מה חן אמר
כי הבנת אותו לא נכון
דבר שני - אמרתי שזאת דעתך שזה לא הגיייני
לא משנה - אולי תענה כבר באופן עינייני למה שאני ורותם אמרנו ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר שני - אמרתי שזאת דעתך שזה לא הגיייני
לא משנה - אולי תענה כבר באופן עינייני למה שאני ורותם אמרנו ? |
אז בוא תסביר לי מה אמרתם כי אני כנראה לא הבנתי
ואם לא אז עזוב את זה וזהו
אותי אישית לימדו שזה ממש לא בריא לאכול בשר עם חלב ביחד
בגלל שלבשר לוקח שעות להתעכל ולחלב דקות
זה מה שלימדו אותי ... שזה לא בריא
לא מסכים זכותך... זה הכל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא מסכים זכותך... זה הכל |
זה בדיוק העניין ...
קודם אמרת שלא צריך שזה יהיה ככה
אז אמרנו - מה זאת אומרת לא צריך
עזוב זה עיקרון לא משנה
יענו מי החרדים שיגידו לנו מה צריך ומה לא ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה בדיוק העניין ...
קודם אמרת שלא צריך שזה יהיה ככה
אז אמרנו - מה זאת אומרת לא צריך
עזוב זה עיקרון לא משנה
יענו מי החרדים שיגידו לנו מה צריך ומה לא ? |
הם לא זה הקטע
אבל כמו הדוגמה עם הזה ביום כיפור
אם אפשר להמנע מדברים ולעשות אותם באופן פרטי אז למה לעשות דווקא? |
|
|
| DjChook |
איש איש באמונתו יחיה
חבר שלי מגיע כל שנה ביום כיפור לשבת איתנו וזה הליכה של שעה
הוא לא צם
בא עם בקבוק עם שתיה
ושותה לידנו
למה שמישהו יגיד לו משהו, אני מרחם עליו יותר משהוא מרחם עלי
ואני צם, ואני שיא הלא שומר, ובכל זאת צם
אבל אני לא אכנס לזה
:) |
|
|
| nesher |
תשמעו , ויכוחים על דת היו פה מספיק, כל אחד לצד שלו
זה לא מה שקשור לעניין
בקשר למה שאמרת רועי, זה סתם עניין של מוסכמות , אולי באמת ביום כיפור זה משהו אחר, כי זה מגרה יענו ומפריע, זה לעשות דווקא
אבל לאכול בשר וחלב ביחד, מה שגם שזה שטויות ובחיים לא קרה לי מזה כלום , אז זה זכותי המלאה לאכול וזה לא צריך להפריע לך
אם אני יחליט עכשיו שאנשים שהולכים עם שטריימל וקוראים לי תורה מול הפנים מפריע לי , מה תגיד?
קיצר, כל העניין של חוקים דתיים , זה בפירוש נסיון להגיע באיזשהו שלב למדינת הלכה!!!
הם רוצים לכפות עלינו , עלינו לא רוצים לכפות עליהם , זה בדיוק הנקודה!
כבר אמרתי מספיק דברים , ובאמת שאין לי כוח לחזור על כל מה שאמרתי , אבל חלאס, תבין שהם לא בסדר, אין לך מה להגן עליהם
אתה הולך עם הראש בקיר, בדיוק כמו החרדים , ברגע שמביאים לך שאלה ודוגמא מכשילה, אתה הולך לכיוון שונה לגמרי להוכיח את צדקתך
במקום לפתוח את הראש, ולחשוב שניה אולי באמת זה לא נכון
לא כל מה שאמא למדה אותי בבית אני חייב לעשות
ולסיום אחים שלי , תצביעו שינוי, אני יודע שאני מצביע, אבל לא בגלל שאני חושב שהם באמת יצליחו לעשות משהו , יש לי ספק גדול בקשר לזה
אבל למען המטרה הצודקת , והסופית
הפרדת דת ממדינה!!!!!
נראה מה יבוא קודם מדינת הלכה או הפרדת הדת , כי שניהם ביחד לא מסתדר
זה או זה או זה
אני בטוח שהכל יפרוץ החוצה ברגע שהסתיים הקטע עם הערבים , כי זה מה שמאחד את העם
רועי, אני מדמיין אותך קורה את זה עם מוח אטום לגמרי , נעול על הדעה שלך שהכל טוב, בבקשה אחי, שאתה רואה תסיום הזה, תפתח שניה את המוח , תחשוב טוב אם מה שאני אומר באמת הגיוני
ולסיום:
:cool: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
איש איש באמונתו יחיה
חבר שלי מגיע כל שנה ביום כיפור לשבת איתנו וזה הליכה של שעה
הוא לא צם
בא עם בקבוק עם שתיה
ושותה לידנו
|
מי זהה????? |
|
|
| DjChook |
כמה אנשים אתה מכיר שילכו שעה להגיע לשיכון ?
ניקיטה :)
ובקשר למה שאמרת רותם
SPEECHLESS
מת עליך :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז בוא תסביר לי מה אמרתם כי אני כנראה לא הבנתי
ואם לא אז עזוב את זה וזהו
אותי אישית לימדו שזה ממש לא בריא לאכול בשר עם חלב ביחד
בגלל שלבשר לוקח שעות להתעכל ולחלב דקות
זה מה שלימדו אותי ... שזה לא בריא
לא מסכים זכותך... זה הכל |
עוד אמונה טפלה לנסות להפחיד ילדים קטנים בשביל לגרום להם לקיים מצוות... כפייה דתית, האמת לא קשור, גם לשתיה לוקח מעט זמן ולבשר הרבה זמן אז מה אסור לשתות ולאכול ביחד ? בולשיט. החלבי מתעכל יותר מהר כי הוא ברובו נוזל ואז במעי הדק לוקח לו דקות להתפרק והבשר הוא בכלל רקמה אז הוא עובר למעי הגס יש הפרדה הם לא מתעכלים באותו חלק בגוף בכלל
EDIT:
מי שלא ראה יום כיפור בצבא לא ראה כפירה מימיו, ראינו 7 סרטים וחיסלנו כל כך הרבה צ'ופרים ושתיה שאין לי אפילו הערכה כללית כמה זה, תכלס יום כיפור היה הכי סבבה שהיה לי כבר הרבה זמן |
|
|
|
|