|
ראש הממשלה הבא (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
נשר שוב אתה אומר דברים בלי בסיס
חלאס ללכלך על ש"ס
יש הרבה דברים שאתה לא יודע עליהם ומי ששונא אותם חושב שהם גוזלים כספים מהמדינה ומנהיגים כפייה דתית
טוב אז זה לא נכון!
קודם כל כל החוקים האלה שאתה חושב שש"ס המציאו כמו חוק משפחות ברוכות ילדים וחוק בני הישיבות זה בכלל לא ש"ס הציעה אלא אגודת ישראל.
ש"ס עושים טובה למדינה הזאת שהם מטפלים בחסרי בית ונותנים להם אוכל כדי שהם לא יסתובבו לכם ברחובות.
ש"ס לא העבירו חוק אחד אפילו שקשור באופי הדתי של המדינה.
אז שקט לכל מי שחושב שהוא יודע |
|
|
| MoSH_MaN |
ש"ס גונבים כספים?!
איך יכלת להגיד כזה דבר :eyes:
בכלל בן עזרי או איך שכותבים את השם שלא
בכלל לא מושחת
אילך אתה יכול להגיד כזה דבר
לכזה אדם ישר
שבכלל לא לוקח שוחד ומשאיר עובדים זרים |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נשר שוב אתה אומר דברים בלי בסיס
חלאס ללכלך על ש"ס
יש הרבה דברים שאתה לא יודע עליהם ומי ששונא אותם חושב שהם גוזלים כספים מהמדינה ומנהיגים כפייה דתית
טוב אז זה לא נכון!
קודם כל כל החוקים האלה שאתה חושב שש"ס המציאו כמו חוק משפחות ברוכות ילדים וחוק בני הישיבות זה בכלל לא ש"ס הציעה אלא אגודת ישראל.
ש"ס עושים טובה למדינה הזאת שהם מטפלים בחסרי בית ונותנים להם אוכל כדי שהם לא יסתובבו לכם ברחובות.
ש"ס לא העבירו חוק אחד אפילו שקשור באופי הדתי של המדינה.
אז שקט לכל מי שחושב שהוא יודע |
אחי, תן לי במילה אחת להגיב על זה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחח
שניה נראה לי ברחה לי אות
ח |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אבל יאללה בלי שטויות
כל המדינאים שלנו מושחתים וזה לא יאמן
והנה עוד קטע
תיק גרונסר
הבן אדם פשוט גנב זה לא יאמן איך כזה דבר יכל לקרות בלי שראש הממשלה ידע......
פשוט בושה
אתם יודעים מה
אני חושב שפעם בתנ"ך היהודים כל הזמן היו חוטאים
אז היום הפולטיקאים כל היום אותו דבר
מושחתים! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הם לא זה הקטע
אבל כמו הדוגמה עם הזה ביום כיפור
אם אפשר להמנע מדברים ולעשות אותם באופן פרטי אז למה לעשות דווקא? |
עוד פעם , כרגיל עונה על משהוא לא קשור ...
מישהוא פה אמר לעשות דווקא ???????
הרי אני ונשר 10 פעמים אמרנו מה שאמרת עכשיו אז מה אתה חוזר על
זה במקום להתייחס לדברים האחרים ???
למה שהם יעשו חצי שרות צבאי משלי או יותר מסריח שלא יעשו בכלל !!!
למה שיקבלו משכורות כאלה מנופחות ???
למה שלא יעבדו וילמדו תורה ויקחו את הכסף מהמיסים שאני משלם סעמק !!!
לזה תתיחס רועי (מצפה להעברת נושא מהירה ...) ו
| quote: | Originally posted by nesher
אין לך מה להגן עליהם
אתה הולך עם הראש בקיר, בדיוק כמו החרדים , ברגע שמביאים לך שאלה ודוגמא מכשילה, אתה הולך לכיוון שונה לגמרי להוכיח את צדקתך
במקום לפתוח את הראש, |
בדיוק - מה שאני אמרתי ...
צודק מאה אחוז ...
| quote: | Originally posted by DjChook
ובקשר למה שאמרת רותם
SPEECHLESS
מת עליך :) |
חחחחחחחחחחחחח כנ"ל !!!
| quote: | Originally posted by Ariels
EDIT:
מי שלא ראה יום כיפור בצבא לא ראה כפירה מימיו, ראינו 7 סרטים וחיסלנו כל כך הרבה צ'ופרים ושתיה שאין לי אפילו הערכה כללית כמה זה, תכלס יום כיפור היה הכי סבבה שהיה לי כבר הרבה זמן |
ראסמי !
יום כיפור בצבא זה בית זונות ...
| quote: | Originally posted by nesher
אחי, תן לי במילה אחת להגיב על זה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחח
שניה נראה לי ברחה לי אות
ח |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוצאת לי את המילים מהפה !!!
צח יא פעור !
יו אני לא יכול עם כאלה שאומרים כאלה דברים ...
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אבל יאללה בלי שטויות
כל המדינאים שלנו מושחתים וזה לא יאמן
והנה עוד קטע
תיק גרונסר
|
נכון אבל עזוב ברורר שיש עוד חרא בארץ ...
אנחנו מדברים על החרא של החרדים ואפילו קצת דתיים
אל תשנה נושא ... כי נתחיל פה סתם עוד וויכוחים ...
אני רוצה תשובה מצח ורועי על מה שאני חן ורותם חושבים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הרי אני ונשר 10 פעמים אמרנו מה שאמרת עכשיו אז מה אתה חוזר על
זה במקום להתייחס לדברים האחרים ???
למה שהם יעשו חצי שרות צבאי משלי או יותר מסריח שלא יעשו בכלל !!!
למה שיקבלו משכורות כאלה מנופחות ???
למה שלא יעבדו וילמדו תורה ויקחו את הכסף מהמיסים שאני משלם סעמק !!!
לזה תתיחס רועי (מצפה להעברת נושא מהירה ...) ו
|
אני מצדיק את זה שהם משרתים חצי ממך!?!?
אני מצדיק משכורות כאלה מנופחות על כלום?!
ממש לא1!!!
אני כולה אמרתי שנכון שהם לא בסדר אבל אל תחשוב שאנחנו כחילונים הכי בסדר שיש
נכון שאתה עושה יותר בשביל המדינה שלך אבל אתה עדיין שווה חרא
אני לא מצפה ממך להגיב על זה כי גם אם ישלך דעה אחרת אני לא יוכל לשכנע אותך ואתה לא אותי אז בוא פשוט נפסיק עם זה וזהו!
אבל אני אומר לך שמעצבן אותי שאתם מכלילים את כל הדתיים תחת המושג חרדים כי זה ממש לא ככה
חוץ מזה שכחת שיש לך נח"ל עם חרדים וכל זה...שהם רוצים לתרום למדינה
נכון שזה לא קשור אבל עוד פעם אני אומר שאתם סתם עושים הכללות
כמו שיש הרבה חילונים וחילוניות שמשתמטים מהצבא ככה יש גם פול דתיים
אין מה לעשות |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מצדיק את זה שהם משרתים חצי ממך!?!?
אני מצדיק משכורות כאלה מנופחות על כלום?!
ממש לא1!!!
אני כולה אמרתי שנכון שהם לא בסדר אבל אל תחשוב שאנחנו כחילונים הכי בסדר שיש
נכון שאתה עושה יותר בשביל המדינה שלך אבל אתה עדיין שווה חרא
אני לא מצפה ממך להגיב על זה כי גם אם ישלך דעה אחרת אני לא יוכל לשכנע אותך ואתה לא אותי אז בוא פשוט נפסיק עם זה וזהו!
אבל אני אומר לך שמעצבן אותי שאתם מכלילים את כל הדתיים תחת המושג חרדים כי זה ממש לא ככה
חוץ מזה שכחת שיש לך נח"ל עם חרדים וכל זה...שהם רוצים לתרום למדינה
נכון שזה לא קשור אבל עוד פעם אני אומר שאתם סתם עושים הכללות
כמו שיש הרבה חילונים וחילוניות שמשתמטים מהצבא ככה יש גם פול דתיים
אין מה לעשות |
בקיצור הבנת שאנחנו צודקים
תצביע שינוי
:stongue: :happy2: :haha: :crazy: :tongue3 :tongue2 :gsmile: ::happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2 :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
בקיצור הבנת שאנחנו צודקים
תצביע שינוי
:stongue: :happy2: :haha: :crazy: :tongue3 :tongue2 :gsmile: ::happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2 :stongue: |
למה להכניס לי מילים לפה!?
לא הבנתי שאתם צודקים בשיט
אבל פשוט עזוב... שונא פוליטיקה!!!!
ואני גם ככה לא יכול להצביע...
אבל אני מבטיח לך שאם הייתי יכול לא הייתי מצביע שינוי בחיים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נכון שאתה עושה יותר בשביל המדינה שלך אבל אתה עדיין שווה חרא
אני לא מצפה ממך להגיב על זה כי גם אם ישלך דעה אחרת אני לא יוכל לשכנע אותך ואתה לא אותי אז בוא פשוט נפסיק עם זה וזהו!
|
רק תסביר לי למה ואני מרוצה ...
אחי אתה סתם זורק פה דברים באוויר ...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל אני אומר לך שמעצבן אותי שאתם מכלילים את כל הדתיים תחת המושג חרדים כי זה ממש לא ככה
חוץ מזה שכחת שיש לך נח"ל עם חרדים וכל זה...שהם רוצים לתרום למדינה
נכון שזה לא קשור אבל עוד פעם אני אומר שאתם סתם עושים הכללות
כמו שיש הרבה חילונים וחילוניות שמשתמטים מהצבא ככה יש גם פול דתיים
אין מה לעשות |
בקשר להכללות - גם אני אמרתי את זה
אבל שוב את היוצא מהעניין מי עשה פה הכללות בכלל ???
אתה אשכרה יש לך את הקטע החרדי חזק אחי - לצאת לנושאים אחרים
לא קשורים כדי לצאת מהנושא שמדברים עליו ...
ואתה אומר שיש פול דתיים שמשתמטים - נראה לי התכוונת לחרדים ...
והמספרים בינם לחילונים לא קרובים בכלל ...
והנח"ל החרדי - עוד איכשהוא
גם הם מקבלים משכורות יותר טובות
אבל תאמין לי הבסיס שלהם מסריח רצח אז אני עוד איכשהוא מרחם על החבר'ה האלה (סתם צוחק פשוט הוא ממש על הפנים) אבל גם הם
מתגייסים לשנה וארבע חודש ... פשוט הרוב נשארים עוד חצי שנה בעיקר בגלל
הכסף אז אל תחשוב שכולם תמימים ...
בייחוד שהם חרדים ...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל פשוט עזוב... שונא פוליטיקה!!!!
אבל אני מבטיח לך שאם הייתי יכול לא הייתי מצביע שינוי בחיים |
מה הקשר "עזוב שונא פוליטיקה" ? אלוהים ???
מה הקשר לשנאה לפוליטיקה שגם אני שונא לבין הדיון שאנחנו מדברים
עליו פה ... כי אין מה לענות ???
ואם אתה אומר מה שאמרת קודם שזה לא בסדר אז מה נראה לך
צריך לעשות כדי לשנות ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה הקשר "עזוב שונא פוליטיקה" ? אלוהים ???
מה הקשר לשנאה לפוליטיקה שגם אני שונא לבין הדיון שאנחנו מדברים
עליו פה ... כי אין מה לענות ???
|
יודע מה מה שתגיד... אין לי מה לענות בסדר?
אני שונא לדבר ככה על פוליטיקה ואתה גורר אותי לשפוך עוד ועוד ואין לי עצבים לזה
זה סתם מעצבן אותי
אם זה היה כיף כל כך הייתי נכנס לפורום של הפוליטיקה
אבל זה לא מעניין אותי בשיט אז אני מפסיק לדבר על זה!! |
|
|
| MoSH_MaN |
אני לא מבין מה אתה רוצה
זה פורום של טראנס
אבל עדיין זה החלקה שלנו שמדברים על הכל
ואני לא מבין מה יש לכם נגד פוליטיקה?!
זה חלק מאד חשוב עכשיו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני לא מבין מה אתה רוצה
זה פורום של טראנס
אבל עדיין זה החלקה שלנו שמדברים על הכל
ואני לא מבין מה יש לכם נגד פוליטיקה?!
זה חלק מאד חשוב עכשיו |
מגעיל אותי לדבר על זה כי כל אחד בא בדעה שונה ויש סרטים ואין לי עצבים לזה...
אתם רוצים לדבר בכבוד
אבל אני מנסה להמנע מזה וכל שניה מורן שואל אותי עוד משהו ואומר עוד משהו ובלה בלה בלה
אין לי עצבים לזה! |
|
|
|
|