|
ההפתעות החדשות במק (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בונאה יא שמנים
אני הולך את זה אולי פעם בחודשיים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מה זה פה?! כולם מתגעגעים פתאום לתקופה שהיו ילדים קטנים?!
טוב מה אני מדברת.. אני עדיין רואה
cartoon network:D :D |
אאאאללללקקק ????????
את רואה סרטים מצויירים ???
אני חולה על מצויירים !!!!!
אני לא מאמין !
תמיד חברות שלי צוחקות עלי סעמק ...
עוד בכיתה יוד הייתי מתפלח מביה"ס להספיק להגיע לראות מרקו !
ואין על "עולמו של רוקו" יאללה !!! איזה סדרה !
הייתי לי אז חברה - שישנה אצלי הייתי מעיר אותה ב 10 וחצי ביום
שבת כדי שאני יספיק לראות את רוקו !!!
מפלצות בע"מ גם ענק ...
איזה קטע - אני לא לבד ... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אאאאללללקקק ????????
את רואה סרטים מצויירים ???
אני חולה על מצויירים !!!!!
אני לא מאמין !
תמיד חברות שלי צוחקות עלי סעמק ...
עוד בכיתה יוד הייתי מתפלח מביה"ס להספיק להגיע לראות מרקו !
ואין על "עולמו של רוקו" יאללה !!! איזה סדרה !
הייתי לי אז חברה - שישנה אצלי הייתי מעיר אותה ב 10 וחצי ביום
שבת כדי שאני יספיק לראות את רוקו !!!
מפלצות בע"מ גם ענק ...
איזה קטע - אני לא לבד ... |
סידרה גדולהההההההה
חחח אבל לא הייתי מתפלח
בקיצור
SIMPSONS RULEZ
ו
SOUTH PARK
חזק ביותר |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיקקקקקקקק
חחחחח
בקיצר זה לא בושה ליראות סרטים\סדרות מצוירותת
אני חופשי רואההה כאילו היו כמה פעמים שראיתי וחשבתי לעצמיי מה לעזעזל אני עושה??!@$ ואז אמרתי סעממק אני נהנה ושם זין על כולם חחח
יש סדרות ממש מפגרות אבל חפיףףף
אישית אני לא אוכל מקדונלדס\ברגרקינג\בורגרראנץ
רק בורגוס!!!!!!:P |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיקקקקקקקק
חחחחח
בקיצר זה לא בושה ליראות סרטים\סדרות מצוירותת
אני חופשי רואההה כאילו היו כמה פעמים שראיתי וחשבתי לעצמיי מה לעזעזל אני עושה??!@$ ואז אמרתי סעממק אני נהנה ושם זין על כולם חחח
יש סדרות ממש מפגרות אבל חפיףףף
אישית אני לא אוכל מקדונלדס\ברגרקינג\בורגרראנץ
|
גם אני לא אוכלת את החרא הזה...
חחחחחח...אבל אני בחיים לא חשבתי מה לעזאזל אני עושה..
אני מכורה לסרטים מצויירים ואני גאה בזה!!@#:D :D :D
אין אני פשוט נקרעת מזה.. סרטים מצוירים זה אחד הדברים שהכי מצחיקים אותי בחיים:toothless :toothless :p
ומורן אין למה מושג איך חברים שלי צוחקים עליי בגלל זה..
אבל חפיף.. אני כבר רגילה לזה..:D
מרקו.. איזה קלסיקה...חחחחחח....
יש גם פוקימון.. זה בכלל אני וחברה שלי הינו רואות את זה ופשוט נקרעות מזה, אל תשאלו למה.. אי אפשר להבין את הראש המעוות שלי:crazy: :crazy: :crazy:
עולמו של רוקו...חחחחחחחח ענקקק:haha: :stongue: :stongue:
sheep in the big city...
מישהו מכיר?:D :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
sheep in the big city...
מישהו מכיר?:D :stongue: |
וואלה אני כבר זקן מזמן לא התעכנתי בעכשווים
אני יודע שיש הרבה חדשים טובים שיוצא לי לראות
אבל אני לא זוכר שמות אפילו
:)
מישהוא מכיר שלושה חברים וג'רי ?
סדרה חזקה - מצחיקה רצח !!!
בכלל - המומינים !!! כמה חוכמת חיים יש בסדרה הזאת
ואני לא צוחק ! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
וואלה אני כבר זקן מזמן לא התעכנתי בעכשווים
אני יודע שיש הרבה חדשים טובים שיוצא לי לראות
אבל אני לא זוכר שמות אפילו
:)
|
בוושה וחרפה לך!@!#
אתה לא מכור לסרטים מצוירים אמיתי!@!#!:eek: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
בוושה וחרפה לך!@!#
אתה לא מכור לסרטים מצוירים אמיתי!@!#!:eek: |
היי היי אני לא אשם :(
BLAME THE ARMY ... |
|
|
| Hell_Copter |
אתם גמורים על כל הראש...
חבר שלי אמר לי לבוא אליו לפני כמה ימים והגעתי הוא ראה דרגון בול זי
כל הפרק אני רואה יפנים מטומטמים מסתובבים עם כאלה טבעות מעל הראש
שיעמם לי אז התחלתי להרביץ לו כבר
הוא עושה לי נפלת על הפרק הכי גרוע
המצוירים של היום זה לא כמו של פעם |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתם גמורים על כל הראש...
חבר שלי אמר לי לבוא אליו לפני כמה ימים והגעתי הוא ראה דרגון בול זי
כל הפרק אני רואה יפנים מטומטמים מסתובבים עם כאלה טבעות מעל הראש
שיעמם לי אז התחלתי להרביץ לו כבר
הוא עושה לי נפלת על הפרק הכי גרוע
המצוירים של היום זה לא כמו של פעם |
הההייייייי... לעצור פהההה!@#!@
אל תעז לרד על הסרטים המצוירים שלי!@#
ראית פעם
cartoon network
לא, אז ששששששששששששששששששששששש..... |
|
|
| DjChook |
הוא דיבר יעני שכל הזבל היפני הזה תפס מקום וזה הכל חרא לדעתי גם
עכשיו בקשר לעולמו של רוקו - מספר אחד באמת
מוש יא מכוער, הסימפסונים זה סידרה לכל המשפחה
ו
SOUTH PARK
מוגדרת לסידרה למבוגרים
אז אתה אמור לאהוב את זה, שתי סדרות באמת גדולות
ת'אמת אני הייתי חיי על רן וסטימפי, למרות שעכשיו ההומור כבר לא עושה לי את זה, כנראה מתבגרים באיזשהו שלב בכל זאת.
בקשר לסרטים, הסרט אחד הגדולים שראיתי השנה, או שזה היה שנה שעברה, זה שרק
סרט ג-א-ו-נ-י
ובקטע הזה מפלצות בעמ היה טוב, אבל פשוט פחות טוב.
בקטע של סרטים מצוירים
וולט דיסני מאכזב לאחרונה
פשוט נדהמתי לגלות שפתאום הם הוציאו סתם המשכים לוידאו של כל סרט
כאילו את שובו של ג'אפר זה ישן
אבל פתאום להכל יש שתיים !
זה מטורף :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ת'אמת אני הייתי חיי על רן וסטימפי, למרות שעכשיו ההומור כבר לא עושה לי את זה, כנראה מתבגרים באיזשהו שלב בכל זאת.
|
גם אני הייתי מכור לזה
לא הייתי מסוגל להפסיק לראות את זה :)
אבל עכשיו זה סתם מעפן |
|
|
|
|