|
ההפתעות החדשות במק (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל רן וסטימפי
זה תוכנית מאד מוקצנת שפעם זה הצחיק, אותי אישית היום כבר לא
זה הכל |
מסכים איתך אח שלי
ומבחינת המבורגר מק'דונלדס לוקח...
אבל אין על צ'ופה
אני ממש אוהב את הצ'יפס של מקדונלדס גם אבל של בורגר ראנץ' גם חזק ביותר...
קשה להחליט
בורגר קינג הכי חרא!!!! |
|
|
| DjChook |
סעמק איתכם...
א-ג-א-ד-י-ר
מוששששששששששששששששששששששש |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
סעמק איתכם...
א-ג-א-ד-י-ר
מוששששששששששששששששששששששש |
אמא שך זונה!!
אתה זה שדופק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה זה שדופק |
לא ת'אמת אתה זה שדופק
(שתי נקודות לחן)
אל דאג, בעתיד הקרוב, אחרי הטיול השנתי שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא ת'אמת אתה זה שדופק
(שתי נקודות לחן)
|
חחחחחחח חזק אחי!!!!!
אבל אחי אתה חייב לטעום צ'ופה
תבוא הנה אני לוקח אותך!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תבוא הנה אני לוקח אותך!! |
אני לא אגיד שאני בא כי אמרתי למוש שנלך לאגאדיר וראית מה קרה
אבל אם אני מגיע לנתניה אני חייב להזמין את מורן לכיפה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא אגיד שאני בא כי אמרתי למוש שנלך לאגאדיר וראית מה קרה
אבל אם אני מגיע לנתניה אני חייב להזמין את מורן לכיפה :) |
אני אומר תבוא שנוח לך
לי זה יושב על קצה הזין ואתה יכול להכנס לי לתחת :)
ואתה יכול להגיע לנתניה אבל איך תזמין את מורן לכיפה שהיא ברעננה?! |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחח
אופס :) |
|
|
| oDrori |
בורגראנץ' שולט אבל עברנו נושא אז ככה:
אלונהההההההההההההההה
Sheep In The Big City
הסדרה הכי טובה כיום :) :)
באמת שזה הומור שילדים מפגרים יכולים לצחוק ממנו ומבוגרים יכולים למצוא בו את הביקורת החברתית הכי מצחיקה שיש!!!!
שליטה של סדרה דוט סי או איי אל |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
בורגראנץ' שולט אבל עברנו נושא אז ככה:
אלונהההההההההההההההה
Sheep In The Big City
הסדרה הכי טובה כיום :) :)
באמת שזה הומור שילדים מפגרים יכולים לצחוק ממנו ומבוגרים יכולים למצוא בו את הביקורת החברתית הכי מצחיקה שיש!!!!
שליטה של סדרה דוט סי או איי אל |
יייששששש.... סוף סוף מישהו יודע על מה אני מדברת!!@##$$:D :D :D
וחן עם עם סדרות טיפשיות כאלה לא מצחיקות אותך, זה רק הפסד שלך..
אתה כבר תילד שבך איבדת!@!:D :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
אני ממש ממש לא מסכים איתך
הרבה דברים מצחיקים אותי, גם מצויירים
אבל לראות דמות מצוירת מספר שניות מחטטת באף
מה זה מצחיק ?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני ממש ממש לא מסכים איתך
הרבה דברים מצחיקים אותי, גם מצויירים
אבל לראות דמות מצוירת מספר שניות מחטטת באף
מה זה מצחיק ?! |
פעם זה קרע אותי מצחוק
היום זה כבר לא מצחיק
אותו דבר עולמו של רוקו וכל אלה...
כרגע הדבר היחיד שאני יכול לחשוב על עצמי רואה זה הפאוור פאף... אבל גם את זה לא יוצא לי\אין לי עצבים לראות |
|
|
|
|