return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
ההפתעות החדשות במק (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מותק... זה שבמתמטיקה ופיזיקה אני לא גאון כמוך זה לא אשמתי
אבל חפיף יהיה טוב
אני יכול להיות את השכל יותר מ 8 שעות... וזה בדוק ;)


מתמטיקה?!?! אני?!? כןןןןן.... בבבטטטטטטחחחחחחחחחח
:toothless

חחחחחחח.... את זה א נחנו עוד לא יודעים אם יותר מ8 שעות..:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
מתמטיקה?!?! אני?!? כןןןןן.... בבבטטטטטטחחחחחחחחחח
:toothless

חחחחחחח.... את זה א נחנו עוד לא יודעים אם יותר מ8 שעות..:)


סמכי עליי... אם תרצו אין זו אגדה!!
ואת גאונה במתמטיקה
מחר את הולכת להוציא 116!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סמכי עליי... אם תרצו אין זו אגדה!!
ואת גאונה במתמטיקה
מחר את הולכת להוציא 116!!!



דדדיייייייי..... יא מעצבן שכמוך, אני אגיד תודה על איזה 85 עלוב...
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סמכי עליי... אם תרצו אין זו אגדה!!
ואת גאונה במתמטיקה
מחר את הולכת להוציא 116!!!

אפילו 117
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אפילו 117


אחרי כזה ערב זה הכי טוב שאתה מסוגל להוציא??
חבל שלא הלכנו בסוף לבית קברות... או למגרש גרוטאות למכוניות...
פעם הבאה
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחרי כזה ערב זה הכי טוב שאתה מסוגל להוציא??
חבל שלא הלכנו בסוף לבית קברות... או למגרש גרוטאות למכוניות...
פעם הבאה


אסמיR
luckystrike
חחחחחחחחחח
מה נתפסתם לבית קברות הזה ?

היינו הולכים לאפולוניה אם כבר...

ואין - הירידה הזאת לים - שיאאאא !
אני כבר רואה את הדייט הבא ...
Sniper
אךךךך איזה כיף זה יב בלי מתמטיקההה זה אחד ההנאות היותר גדולות שיששש
במיוחד שדווקא בזה קיבלתי 90
אבל 3 יחידות
חפיף נשלים בקרובבב:P

ד"א מורן!!!!! התחתימה הזאת של קמילה תוקעת לי תדפדפן!!! חחח לא יודע למה
אבל כל פעם שהחתימה שלך מופיעה הדפדפן נתקע לכמה שניות וממשיך

בעעעע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ד"א מורן!!!!! התחתימה הזאת של קמילה תוקעת לי תדפדפן!!! חחח לא יודע למה
אבל כל פעם שהחתימה שלך מופיעה הדפדפן נתקע לכמה שניות וממשיך

בעעעע


גם לי!!
כבר אמרתי לו
אבל הוא לא רצה לשנות.....

אין לי מושג מה זה אפולוניה
רק יודע איפה זה פחות או יותר :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper
ד"א מורן!!!!! התחתימה הזאת של קמילה תוקעת לי תדפדפן!!! חחח לא יודע למה
אבל כל פעם שהחתימה שלך מופיעה הדפדפן נתקע לכמה שניות וממשיך



סורי אחי - זה יסודר
אני רק ישלח למוש שיעלה מחדש את החתימה שהייתה לי ואני ישנה ...

s0undw4v3


Yummy.
Hell_Copter
חחחחח שרוט אתה נועם!!!
משהו מטורף!!!
איזה ליצן מפחיד..... לא הייתי רוצה כזה על האוכל שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement