|
ההפתעות החדשות במק (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מותק... זה שבמתמטיקה ופיזיקה אני לא גאון כמוך זה לא אשמתי
אבל חפיף יהיה טוב
אני יכול להיות את השכל יותר מ 8 שעות... וזה בדוק ;) |
מתמטיקה?!?! אני?!? כןןןןן.... בבבטטטטטטחחחחחחחחחח
:toothless
חחחחחחח.... את זה א נחנו עוד לא יודעים אם יותר מ8 שעות..:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מתמטיקה?!?! אני?!? כןןןןן.... בבבטטטטטטחחחחחחחחחח
:toothless
חחחחחחח.... את זה א נחנו עוד לא יודעים אם יותר מ8 שעות..:) |
סמכי עליי... אם תרצו אין זו אגדה!!
ואת גאונה במתמטיקה
מחר את הולכת להוציא 116!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סמכי עליי... אם תרצו אין זו אגדה!!
ואת גאונה במתמטיקה
מחר את הולכת להוציא 116!!! |
דדדיייייייי..... יא מעצבן שכמוך, אני אגיד תודה על איזה 85 עלוב... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סמכי עליי... אם תרצו אין זו אגדה!!
ואת גאונה במתמטיקה
מחר את הולכת להוציא 116!!! |
אפילו 117 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אפילו 117 |
אחרי כזה ערב זה הכי טוב שאתה מסוגל להוציא??
חבל שלא הלכנו בסוף לבית קברות... או למגרש גרוטאות למכוניות...
פעם הבאה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחרי כזה ערב זה הכי טוב שאתה מסוגל להוציא??
חבל שלא הלכנו בסוף לבית קברות... או למגרש גרוטאות למכוניות...
פעם הבאה |
אסמיR |
|
|
| luckystrike |
חחחחחחחחחח
מה נתפסתם לבית קברות הזה ?
היינו הולכים לאפולוניה אם כבר...
ואין - הירידה הזאת לים - שיאאאא !
אני כבר רואה את הדייט הבא ... |
|
|
| Sniper |
אךךךך איזה כיף זה יב בלי מתמטיקההה זה אחד ההנאות היותר גדולות שיששש
במיוחד שדווקא בזה קיבלתי 90
אבל 3 יחידות
חפיף נשלים בקרובבב:P
ד"א מורן!!!!! התחתימה הזאת של קמילה תוקעת לי תדפדפן!!! חחח לא יודע למה
אבל כל פעם שהחתימה שלך מופיעה הדפדפן נתקע לכמה שניות וממשיך
בעעעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ד"א מורן!!!!! התחתימה הזאת של קמילה תוקעת לי תדפדפן!!! חחח לא יודע למה
אבל כל פעם שהחתימה שלך מופיעה הדפדפן נתקע לכמה שניות וממשיך
בעעעע |
גם לי!!
כבר אמרתי לו
אבל הוא לא רצה לשנות.....
אין לי מושג מה זה אפולוניה
רק יודע איפה זה פחות או יותר :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
ד"א מורן!!!!! התחתימה הזאת של קמילה תוקעת לי תדפדפן!!! חחח לא יודע למה
אבל כל פעם שהחתימה שלך מופיעה הדפדפן נתקע לכמה שניות וממשיך
|
סורי אחי - זה יסודר
אני רק ישלח למוש שיעלה מחדש את החתימה שהייתה לי ואני ישנה ... |
|
|
| s0undw4v3 |
Yummy. |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח שרוט אתה נועם!!!
משהו מטורף!!!
איזה ליצן מפחיד..... לא הייתי רוצה כזה על האוכל שלי |
|
|
|
|