|
ההפתעות החדשות במק (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ROLLand McDonland :p
אהבתי! |
|
|
| s0undw4v3 |
בגלל זה עדיף לאכול בבורגראנץ!
הצ'יפס הרבה יותר טעים, הראנץ' פי אלף יותר טעים מהמק רויאל (עלק) ולשניצל שלהם אין מגפות ווירוסים שנדבקים לנועם ועושים לו גהנום בקיבה לשבוע שלם בחופש הגדול. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
בגלל זה עדיף לאכול בבורגראנץ!
הצ'יפס הרבה יותר טעים, הראנץ' פי אלף יותר טעים מהמק רויאל (עלק) ולשניצל שלהם אין מגפות ווירוסים שנדבקים לנועם ועושים לו גהנום בקיבה לשבוע שלם בחופש הגדול. |
חחחחחחח אז זה מה שקרה :)
ואל תשכח קולה חופשית עליהם!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
כל דבר ישראלי עדיף......
כי מקדונלס אל תשאל איך הם מגדלים בשר
בכלל גם הקולה כאן יותר טוב
וגם הבורגר
בקיצורררררררררר
בורגר ראנץ'
פעם בהרבההההההה זמן זה טוב |
|
|
| Hell_Copter |
אני אתמול דפקתי צ'ופה כזאת טובה
תאמין לי שהיה מדהים!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה אתה שמן
כל יום אתה שם |
|
|
| s0undw4v3 |
| ומה זה לעזאזל הצ'ופה הזה? |
|
|
| Hell_Copter |
אחותך שמנה מוש!!
איזה כל יום שם?! אני פעם בשנה הולך לשם
זה שניסיתי כבר כמה ימים ברציפות לשכנע את מורן ללכת איתי לשם לא אומר שהלכתי
יאללה אני הולך לנסוע קצת
ביי |
|
|
| Sniper |
| quote: |  |
ניראה דווקא דיי טובב:P
חח סתם חבר שלי יאהב אתזה מאוד
בכל אופן אני עדיין מעדיף בורגוס |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
ומה זה לעזאזל הצ'ופה הזה? |
מקום מעפנה כזה שפתוח גם כל הלילה ומוכר
המבורגר עם ציפורניים של בע"ח בפנים שעשוי מבשר של חתולי
רחוב ...
אני לא צוחק באמא שלי פעם הייתה לי ציפורן בתוך ההמבורגר שמה !!!
אבל סבבה לאכול שם פעם באלפיים שנה ככה שרעבים אחרי איזה ג'וינט
כלומר ...
אממממ |
|
|
| NaOren |
אחלה תמונה אלעד....
":-)) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מקום מעפנה כזה שפתוח גם כל הלילה ומוכר
המבורגר עם ציפורניים של בע"ח בפנים שעשוי מבשר של חתולי
רחוב ...
אני לא צוחק באמא שלי פעם הייתה לי ציפורן בתוך ההמבורגר שמה !!!
אבל סבבה לאכול שם פעם באלפיים שנה ככה שרעבים אחרי איזה ג'וינט
כלומר ...
אממממ |
אחרי מה שסיפרת... הלך לי כל התאבון לכל אוכל שהוא:wtf: :wtf: |
|
|
|
|