return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
ההפתעות החדשות במק (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא אגיד שאני בא כי אמרתי למוש שנלך לאגאדיר וראית מה קרה

אבל אם אני מגיע לנתניה אני חייב להזמין את מורן לכיפה :)


יא - אללה מתאים אש !!!

איך מתאים לי כיפפפפפפה !! עכשיו 5:20 בבוקר ...
אני מת מרעעעעב
הייתי מוריד איזה פרה יא אללה ...

מתי אתה בא חן ?

איזה בעסה אני קם עוד כמה שעות סעמק אני זז לישון ...

קיצר - חן ברור שזה מצחיק
רק לראות את זה כתוב פה
"דמות מחטטת באף "
ודימיינתי את הף ליד רוקו ...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נקרעתי רק מלדמיין ...
קיצר - כן זה מצחיק ...
DjChook
חחח אני לא יודע
שבוע הבא טיול שנתי
וכנראה שאני לא אבוא לפגישה אצל רותם ביום שבת כי יש מבחן ענק במתמטיקה יום ראשון שאני חייב להצליח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אני לא יודע
שבוע הבא טיול שנתי
וכנראה שאני לא אבוא לפגישה אצל רותם ביום שבת כי יש מבחן ענק במתמטיקה יום ראשון שאני חייב להצליח


איזה מלך יצאתי היום!!!
היה לי מבחן במתמטיקה היום מועד ב שלא למדתי אליו בשיט
והיה לי הכי קל בארץ!!!!!!!!!!
כולם יצאו בוכים מהמבחן שהיה קשה והכל
ואני יצאתי בהרגשה כזאת טובה... אני נראה לי יבכה על פחות מ 90 פה
ואני לא מתבייש להגיד שיש מצב לקבל 100!!!
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איזה מלך יצאתי היום!!!
היה לי מבחן במתמטיקה היום מועד ב שלא למדתי אליו בשיט
והיה לי הכי קל בארץ!!!!!!!!!!
כולם יצאו בוכים מהמבחן שהיה קשה והכל
ואני יצאתי בהרגשה כזאת טובה... אני נראה לי יבכה על פחות מ 90 פה
ואני לא מתבייש להגיד שיש מצב לקבל 100!!!


אחי הבנו שקל לך בלימודים
אבל מספיק להתרברב זה לא עושה אותך יותר גבר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אחי הבנו שקל לך בלימודים
אבל מספיק להתרברב זה לא עושה אותך יותר גבר


אחי תן לי להתלהב מזה...
מבחן ראשון השנה במתמטיקה שהולך לי כל כך טוב
זה עשה לי את היום!!!
NaOren
לי היום החזירו מבחן במתמטיקה
קיבלתי 47
איזה ביאווווס
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NaOren
לי היום החזירו מבחן במתמטיקה
קיבלתי 47
איזה ביאווווס


באמת זין
אני קיבלתי באחרון 71


בעע
עזוב אני חלש מאד השנה
oDrori
90 בתנ"כ
100 בהיסטוריה


אני כזה סמור :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
90 בתנ"כ
100 בהיסטוריה


אני כזה סמור :p


חחחחחחחח אתה בקוע לגמרי אחי!!!
דרך אגב... יש עוד סיבה שאני שמח מאוד היום
קיבלתי 92 בחיבור!! לקראת המגן שיש לי עוד יומיים
יודע לזיין את השכל או לא ;)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
90 בתנ"כ
100 בהיסטוריה


אני כזה סמור :p



חננה!!!!!!!!!!!

:p

Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח אתה בקוע לגמרי אחי!!!
דרך אגב... יש עוד סיבה שאני שמח מאוד היום
קיבלתי 92 בחיבור!! לקראת המגן שיש לי עוד יומיים
יודע לזיין את השכל או לא ;)


כן רועי.. כולנו יודעים עד כמה שאתה טוב בלזיין תשכל:D

ואל תספר שטויות אלק מבחן ראשון במתמטיקה שהולך לך:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
כן רועי.. כולנו יודעים עד כמה שאתה טוב בלזיין תשכל:D

ואל תספר שטויות אלק מבחן ראשון במתמטיקה שהולך לך:rolleyes:


מותק... זה שבמתמטיקה ופיזיקה אני לא גאון כמוך זה לא אשמתי
אבל חפיף יהיה טוב
אני יכול להיות את השכל יותר מ 8 שעות... וזה בדוק ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement