return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Brrrr.... wat is het BEREKOUD!!!
View this Thread in Original format
Blik
godverdomme zeg, het is echt ongelofelijk koud, en ik woon nog wel in het Zuiden des Lands, in het Noorden is het nog een paar graadjes kouder. Het is vooral die focking wind die het zo ijskoud maakt, ben blij dat vanaf komend weekend het weer iets warmer gaat worden

maarreh, denken de Noorderlingen al aan een Elfstedentocht? :toothless
arj1o1
ben ik blij dat ik 's ochtends maar 500 meter naar school hoef te fietsen:D :D :D :D :D

en dan te bedenken dat er mensen op school zitten die 17 km fietsen door -5 graden om op school te komen hehehe:D :D
magrec
Ik heb maar besloten dat ik vanaf vandaag weekend heb :p
Geen school meer deze week (hoewel dat toch ook alleen maar 2 uurtjes les zijn die ik dan mis haha)

Ik ga er alleen uit als ik ga schaatsten (dat kan volgens mij nu alwel op de plaatselijke ijsbaan) maar ik wil op het kanaal gaan schaatsen lekker lange recht toe recht aan (met een hardstyle cd op haha over recht toe recht aan gesproken) lekker doorbikkelen :)

enne minder koud in het weekend maar daarna weer lekker koud :p
Ik denk dat ik alvast vakantie neem :stongue: :tongue2
DJ_Siesta
kut weer!
@ddicted
brrrrrrr ikke buiten werken, kan al weer een beetje typen......brrrrrr
Jappio
quote:
Originally posted by @ddicted
brrrrrrr ikke buiten werken, kan al weer een beetje typen......brrrrrr


lol MIETJUH ;)

Van mij mag het nog 4 weken lang keihard vriezen.. Lekker schaatsen elke dag enzo :D

jammer genoeg ligt er hier pas klein btje ijs, gister lag zelfs alles nog open :eyes:

Maar goed, morgen maar is ff checkz0rren :D
@ddicted
quote:
Originally posted by Jappio
lol MIETJUH ;)


hehe mietjuh ? kzie er nu nog zo uit :eek:
:toothless
Kakao
Heb aan dit soort weer toch wel zo'n hekel. Kan ook niet schaatsen ofzo, dus dat kan me ook niet boeien :)

Blijf liever de hele dag binnen, met een lekker koppie warme chocola. Zomer, kom toch snel weer terug!!:D
Rinus
het is echt GVD koud. Maar vind het niet erg, wil wel weer eens schaatsen hiero.

En buitenwerken is echt niet kick zeker niet voor dat kutsalarisje dat ik krijg.
Chicane
mn vriendinneke heeft het wel goed bekeken, die gaat 2 weken lang kerst vieren bij 18 graden in griekenland (ze is zelf grieks/russisch.. woei)

Kakao
In griekenland lag toch ook een dik pak sneeuw?
Blik
ik kan dus echt voor geen poot schaatsen, anders had ik die kou waarschijnlijk ook nog wel leuk gevonden. Hier kun je trouwens onmogelijk schaatsen, aangezien alles nog open ligt door de harde wind die er constant waait. Maar ons vijvertje (8 vierkante meter) is beschikbaar voor eventuele schaatsfanaten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement