|
אז... הסילבסטר בפתח
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
יש כבר תוכניות? מסיבות... בנות... ובנים לאלונה (האמת לא רק לאלונה... גם לי!)
הייתי צוחק אבל האמת זה די עצוב, זה נופל בדיוק באמצע הטירונות שלי
אז לא מסיבות ולא בטיח בשבילי... אני אהיה מוקף בבנים ובלי מוזיקה
:nervous: |
|
|
| itamarsan |
ואאייי אחי איזה זייין אבל חפיף יהיה טובבב
אני גם מאמיןן שאני ילך למסיבההה ואחר כךך אי אפשר לדעתתת...... |
|
|
| Sniper |
| אני גם חושב שאני יהיה באיזה מסיבה אלה אם כן אני ימצא איזה מישהי עד אז |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני גם חושב שאני יהיה באיזה מסיבה אלה אם כן אני ימצא איזה מישהי עד אז |
אחי אתה יודע על משהו מיוחד אתה יודע נישבר כבר הזין המסיבות של הנוער יש משהו יותר נחמד ויותר איכותי? |
|
|
| DjChook |
אני עם החברה
ות'אמת לא שמעתי בכלל על מסיבות בינתיים |
|
|
| NaOren |
נוווווו
מי חוגג ת'יום הזה???
זה של נוצרים ...!!!
יש פה מישו שיודע את התאריך העברי היום????
אם אני אלך למסיבה באותו יום זה רק בגלל שהגיוני שיהיו מסיבות טובות,
ואם אני אתנשק עם מישהי בחצות, זה רק בגלל שהיא חמודה או כוסית !!!!!!
יאלה בואו נחגוג גם בראמדן
ולא יודע מה עוד....
למה לא לחגוג את א' בתשרי?
:-))) |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה עדיין לא יודע מה נסגר איתי
נראה לי אני יצא עם אחת |
|
|
| Sniper |
אורן אחי אני לא חוגג את החג הזה ספציפית אני חוגג תשנה החדשה
בראש השנה חוגגים שנה חדשה בתאריך עברי ואני חוגג את זה גם בתאריך לועזי... מבין
?? |
|
|
| DjChook |
עזוב את הבנדטד חוזר בתשובה המוזר שלי
ואני חושב שח' בטבת
סתם זרקתי, לא בדקתי
בקשר ליום הזה כמו שאלעד אמר
אנחנו לא חוגגים אותו :) |
|
|
| Rising |
למי שמעוניין לדעת..
שמעתי שזה מה שהולך להיות:
TIESTO - No.1 DJ in the world
ANTHONY PAPPA
Shlomi Zidan
Ronen DC
Alien Project
Skazi
DEDE
'Momi 'O
at HAVAT AYAEN
משהו סוףףף...
אולי נלך אולי נמצא מישהי אולי מסיבה אחרת
הכל פתוח. |
|
|
| MasterP |
יא איזה שיט יוצא ב
31
שזה יוצא ביום שלישי המילניום
כוס עמק מילא אם היה סוף שבוע
זה באמצע הטירונות לי ולרונן
אז יש סיכוי גבוה שלא נצא
אני מקווה אבל נראה יש מסיבה ענקית בטרמינל בצפון |
|
|
|
|