|
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא
|
View this Thread in Original format
| nesher |
קיבלתי היום מנילה , איזה פחד
רק תפקידים קרביים כוס רב רבאק
ידעתי שזה יקרה
אבל זה מפחיד רצח
אני מת להיות ג'ובניקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו
איזה קטע מצחיק זה
עוד מהיום חילות שהיינו וזה, נדלקתי פחות או יותר על התפקיד במודיעין קרבי
של לקרוא מכ"ם ובלאגנים כאלה
היום אני פותח תחוברת של ההסברים במנילה
מה אני קולט!!!!!
קוראים ליחידה הזאת נשר
BUHHHHHHHHHHHHHHH
בחיאת צבא מזדיין
תנו לנשר לשרת בנשר
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :tongue3 :tongue2 :haha: :gsmile: :toocool: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by nesher
קיבלתי היום מנילה , איזה פחד
רק תפקידים קרביים כוס רב רבאק
ידעתי שזה יקרה
אבל זה מפחיד רצח
אני מת להיות ג'ובניקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו
איזה קטע מצחיק זה
עוד מהיום חילות שהיינו וזה, נדלקתי פחות או יותר על התפקיד במודיעין קרבי
של לקרוא מכ"ם ובלאגנים כאלה
היום אני פותח תחוברת של ההסברים במנילה
מה אני קולט!!!!!
קוראים ליחידה הזאת נשר
BUHHHHHHHHHHHHHHH
בחיאת צבא מזדיין
תנו לנשר לשרת בנשר
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :tongue3 :tongue2 :haha: :gsmile: :toocool: |
עזוב אל תלך זה סתם חרא לאנשים מפגרים נשבע לך
ולך תהיה קרבי מה קרה
תשקיע קצת |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אחי יפה לך
אני עדיין לא קיבלתי את המנילה שלי...
אבל לך לקרבי כמו גדול ואל תתבכיין!! |
|
|
| MoSH_MaN |
והעיקר אתה צועק שהחרדים לא משרתים.......
ואתה רוצה להיות ג'ובניק?!
סלח לי אבל אם היה לי פרופיל לקרבי הייתי בקרבי
בוא נחליף |
|
|
| Sniper |
מזל טוב אח שלייי
אני מחכה כמו לא יודע מה לקבל תמנילה שלי כברר אני מישתגעעעעעעעעעעעע
מת לדעת מה ההאפשריות שלי
בכל אופן אני ככל הניראה הולך ליח"טל אם אני ירצה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by nesher
קיבלתי היום מנילה , איזה פחד
רק תפקידים קרביים כוס רב רבאק
ידעתי שזה יקרה
אבל זה מפחיד רצח
אני מת להיות ג'ובניקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו
איזה קטע מצחיק זה
עוד מהיום חילות שהיינו וזה, נדלקתי פחות או יותר על התפקיד במודיעין קרבי
של לקרוא מכ"ם ובלאגנים כאלה
היום אני פותח תחוברת של ההסברים במנילה
מה אני קולט!!!!!
קוראים ליחידה הזאת נשר
BUHHHHHHHHHHHHHHH
בחיאת צבא מזדיין
תנו לנשר לשרת בנשר
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :tongue3 :tongue2 :haha: :gsmile: :toocool: |
ואאללה אחי תלך רק לקרביי גם חבר'יה טובים אבל מה שהכי זין זה שאין בנות אלא רק אתה בתוך הצבא וזהו אבל לא נורא תשרת כמו גברר |
|
|
| NaOren |
ראסמי אחי.....
אם אתה יכול לך לקרבי
על תתבכיין ותבקש להיות ג'ובניק מסריח!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
והעיקר אתה צועק שהחרדים לא משרתים.......
ואתה רוצה להיות ג'ובניק?!
|
סוף סוף מוש מוציא משהו חכם מהפה שלו :D
הוא צודק בהחלט אחי... מה הקטע שאתה קורא לזה שהחרדים יתגייסו אם אתה בעצמך לא רוצה לעשות כלום?? |
|
|
| warpedd_ |
היום קבלתי הזמנה ליום סיירות
איזה פחדדדד
אמנם אני מתאמן ביובל עילם שזה הכנה לצבא וכאלה
אבל עדין מפחיד |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סוף סוף מוש מוציא משהו חכם מהפה שלו :D
הוא צודק בהחלט אחי... מה הקטע שאתה קורא לזה שהחרדים יתגייסו אם אתה בעצמך לא רוצה לעשות כלום?? |
חמודי, יש הבדל ענק בין לא לשרת ולקבל כסף
ובין לשרת כג'ובניק ולקבל גרושים
ועוד משהו , אני רואה את הצבא חוץ מהצורך להגן על המדינה
גם חובה, הדתיים לא
חוץ מזה, אני יודע שאני יילך לקרבי
אני רוצה להיות ג'ובניק כי אין לי כוח לכלום
אני עצלן כזה, מאוד עצלן
אין מה לעשות
=\ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
חמודי, יש הבדל ענק בין לא לשרת ולקבל כסף
ובין לשרת כג'ובניק ולקבל גרושים
ועוד משהו , אני רואה את הצבא חוץ מהצורך להגן על המדינה
גם חובה, הדתיים לא
|
חמודי...
מה עוזר אם אתה רואה את הצבא כחובה ולא עושה שם כלום
למרות שאתה יכול לעשות??
ואם כבר ג'ובניק אז לך תהיה משהו מועיל ולא סתם בקריה או משהו |
|
|
| DjChook |
תגידו לי אתם דפוקים
מה הקשר לבין לא להיות קרבי לבין לא לתרום או לא לעשות למען המדינה
יש מליון תפקידים מועילים
אני עדיין לא יודע מה אני אהיה כי אין לי פרופיל
אבל אני חצי חצי |
|
|
|
|