return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
אמאמאמאאמאמאמאמאמאממאא לאאאאאאא
View this Thread in Original format
nesher
קיבלתי היום מנילה , איזה פחד
רק תפקידים קרביים כוס רב רבאק
ידעתי שזה יקרה
אבל זה מפחיד רצח
אני מת להיות ג'ובניקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו
איזה קטע מצחיק זה
עוד מהיום חילות שהיינו וזה, נדלקתי פחות או יותר על התפקיד במודיעין קרבי
של לקרוא מכ"ם ובלאגנים כאלה
היום אני פותח תחוברת של ההסברים במנילה
מה אני קולט!!!!!
קוראים ליחידה הזאת נשר
BUHHHHHHHHHHHHHHH
בחיאת צבא מזדיין
תנו לנשר לשרת בנשר
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :tongue3 :tongue2 :haha: :gsmile: :toocool:
yahel222
quote:
Originally posted by nesher
קיבלתי היום מנילה , איזה פחד
רק תפקידים קרביים כוס רב רבאק
ידעתי שזה יקרה
אבל זה מפחיד רצח
אני מת להיות ג'ובניקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו
איזה קטע מצחיק זה
עוד מהיום חילות שהיינו וזה, נדלקתי פחות או יותר על התפקיד במודיעין קרבי
של לקרוא מכ"ם ובלאגנים כאלה
היום אני פותח תחוברת של ההסברים במנילה
מה אני קולט!!!!!
קוראים ליחידה הזאת נשר
BUHHHHHHHHHHHHHHH
בחיאת צבא מזדיין
תנו לנשר לשרת בנשר
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :tongue3 :tongue2 :haha: :gsmile: :toocool:


עזוב אל תלך זה סתם חרא לאנשים מפגרים נשבע לך
ולך תהיה קרבי מה קרה
תשקיע קצת
Hell_Copter
וואלה אחי יפה לך
אני עדיין לא קיבלתי את המנילה שלי...
אבל לך לקרבי כמו גדול ואל תתבכיין!!
MoSH_MaN
והעיקר אתה צועק שהחרדים לא משרתים.......

ואתה רוצה להיות ג'ובניק?!

סלח לי אבל אם היה לי פרופיל לקרבי הייתי בקרבי

בוא נחליף
Sniper
מזל טוב אח שלייי
אני מחכה כמו לא יודע מה לקבל תמנילה שלי כברר אני מישתגעעעעעעעעעעעע
מת לדעת מה ההאפשריות שלי
בכל אופן אני ככל הניראה הולך ליח"טל אם אני ירצה
itamarsan
quote:
Originally posted by nesher
קיבלתי היום מנילה , איזה פחד
רק תפקידים קרביים כוס רב רבאק
ידעתי שזה יקרה
אבל זה מפחיד רצח
אני מת להיות ג'ובניקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ועוד משהו
איזה קטע מצחיק זה
עוד מהיום חילות שהיינו וזה, נדלקתי פחות או יותר על התפקיד במודיעין קרבי
של לקרוא מכ"ם ובלאגנים כאלה
היום אני פותח תחוברת של ההסברים במנילה
מה אני קולט!!!!!
קוראים ליחידה הזאת נשר
BUHHHHHHHHHHHHHHH
בחיאת צבא מזדיין
תנו לנשר לשרת בנשר
:D :D :D :crazy: :crazy: :happy2: :tongue3 :tongue2 :haha: :gsmile: :toocool:

ואאללה אחי תלך רק לקרביי גם חבר'יה טובים אבל מה שהכי זין זה שאין בנות אלא רק אתה בתוך הצבא וזהו אבל לא נורא תשרת כמו גברר
NaOren
ראסמי אחי.....

אם אתה יכול לך לקרבי
על תתבכיין ותבקש להיות ג'ובניק מסריח!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
והעיקר אתה צועק שהחרדים לא משרתים.......

ואתה רוצה להיות ג'ובניק?!


סוף סוף מוש מוציא משהו חכם מהפה שלו :D
הוא צודק בהחלט אחי... מה הקטע שאתה קורא לזה שהחרדים יתגייסו אם אתה בעצמך לא רוצה לעשות כלום??
warpedd_
היום קבלתי הזמנה ליום סיירות


איזה פחדדדד

אמנם אני מתאמן ביובל עילם שזה הכנה לצבא וכאלה
אבל עדין מפחיד
nesher
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סוף סוף מוש מוציא משהו חכם מהפה שלו :D
הוא צודק בהחלט אחי... מה הקטע שאתה קורא לזה שהחרדים יתגייסו אם אתה בעצמך לא רוצה לעשות כלום??


חמודי, יש הבדל ענק בין לא לשרת ולקבל כסף
ובין לשרת כג'ובניק ולקבל גרושים
ועוד משהו , אני רואה את הצבא חוץ מהצורך להגן על המדינה
גם חובה, הדתיים לא
חוץ מזה, אני יודע שאני יילך לקרבי
אני רוצה להיות ג'ובניק כי אין לי כוח לכלום
אני עצלן כזה, מאוד עצלן
אין מה לעשות
=\

Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
חמודי, יש הבדל ענק בין לא לשרת ולקבל כסף
ובין לשרת כג'ובניק ולקבל גרושים
ועוד משהו , אני רואה את הצבא חוץ מהצורך להגן על המדינה
גם חובה, הדתיים לא


חמודי...
מה עוזר אם אתה רואה את הצבא כחובה ולא עושה שם כלום
למרות שאתה יכול לעשות??
ואם כבר ג'ובניק אז לך תהיה משהו מועיל ולא סתם בקריה או משהו
DjChook
תגידו לי אתם דפוקים

מה הקשר לבין לא להיות קרבי לבין לא לתרום או לא לעשות למען המדינה

יש מליון תפקידים מועילים

אני עדיין לא יודע מה אני אהיה כי אין לי פרופיל
אבל אני חצי חצי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement