return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Overledene Op Shockers!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Helaas hoorde ik net op het 5 uur journaal dat er iemand was overleden op shockers.Echt erg man.het ging om een jongen.meer zeiden ze niet.Doodsoorzaak was niet bekend.Maar ik denk haast wel zeker dat het met drug te maken heeft.Kan haast niet anders.Helaas........:(


GREETZ!!
eXos
happens.. No offence mensen, gebruik zelf ook. Moet je wel zeker weten dat je goeie "troep" hebt. Veel sterkte aan eventuele betrokkenen....
TranceFool
Ja, erg vervelend is dat, kdenk dat ie dan toch teveel pilletjes hebt geslikt od de verkeerde spullen had. Dit is een van de redenen waarom ik het dus niet gebruik!
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool
Ja, erg vervelend is dat, kdenk dat ie dan toch teveel pilletjes hebt geslikt od de verkeerde spullen had. Dit is een van de redenen waarom ik het dus niet gebruik!



Ik slik zelf ook en als je het met mate doet,bij vertouwde mensen haalt en genoeg drinkt kan er absoluut niks mis gaan.Maar als je er 8 naar binnen kegelt en de rest van de avond gee druppel meer drinkt dan kan het goed mis gaan ja.Ik hoorde dat hij eerst bewusteloos was geraakt en in het ziekenhuis was overleden.Ik heb zaterdag volgens mij wel 15 liter water achterover gegoten.Dus kan er haast niks mis gaan.

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Bellie



Ik slik zelf ook en als je het met mate doet,bij vertouwde mensen haalt en genoeg drinkt kan er absoluut niks mis gaan.Maar als je er 8 naar binnen kegelt en de rest van de avond gee druppel meer drinkt dan kan het goed mis gaan ja.Ik hoorde dat hij eerst bewusteloos was geraakt en in het ziekenhuis was overleden.Ik heb zaterdag volgens mij wel 15 liter water achterover gegoten.Dus kan er haast niks mis gaan.

GREETZ!!


15 liter !!?? en maar pissen en maar pissen zeker !! :D
Jukx
quote:
Originally posted by Bellie



Ik heb zaterdag volgens mij wel 15 liter water achterover gegoten.Dus kan er haast niks mis gaan.

GREETZ!!


Zo anders ik wel!! We hadden van die plastic flesjes (extran, spa enzo) meegenomen en die telkens bijgevuld op de wc.... scheelt je wel wat centjes!
Maar je ziet inderdaad wel is van die gasten rondlopen waarvan je denkt van tjonge, moet dat nou.
TranceFool
quote:
Originally posted by Bellie



Ik slik zelf ook en als je het met mate doet,bij vertouwde mensen haalt en genoeg drinkt kan er absoluut niks mis gaan.Maar als je er 8 naar binnen kegelt en de rest van de avond gee druppel meer drinkt dan kan het goed mis gaan ja.Ik hoorde dat hij eerst bewusteloos was geraakt en in het ziekenhuis was overleden.Ik heb zaterdag volgens mij wel 15 liter water achterover gegoten.Dus kan er haast niks mis gaan.

GREETZ!!

Komt dat doordat je zoveel dorst krijgt van die dingen of drink je zoveel omdat het dan anders fout gaat. Ik heb hier geen ervaring mee, dus misschien kan je me het ff vertellen, kvind het namelijk wel cool om er iets over te weten, je weet maar nooit.....
Jukx
Dat spul droogt gewoon je lichaam uit en omdat je natuurlijk veel gaat dansen en het op die feesten meestal erg warm is verlies je heel veel vocht... daarom is het belangrijk dat je veel water drinkt. Of in ieder geval iets zonder alcohol omdat alcohol je lichaam ook uitdroogt.
Bellie
quote:
Originally posted by TranceFool

Komt dat doordat je zoveel dorst krijgt van die dingen of drink je zoveel omdat het dan anders fout gaat. Ik heb hier geen ervaring mee, dus misschien kan je me het ff vertellen, kvind het namelijk wel cool om er iets over te weten, je weet maar nooit.....


Nou je krijgt niet echt dorst,maar je mond droogt snel uit.Dus moet je veel drinken.Niet alleen je mond trouwens.Je hele lichaam droogt uit.Omdat je natuurlijk ook intensief bezig bent met dansen en springen(wat natuurlijk nog heftiger gaat na slikken).Pillen slikken kan echt geen kwaad.Zolang je er maar 100% achter staat.Als je zenuwachtug bent of een beetje een naar gevoel in je buik,kan je beter niet slikken.Want het is ook iets mentaals.XTC werkt (bij mij dan tenminste)op de stemming waarin je verkeerd.Als je je kut voelt gaat die pil tegenwerken.Maar als je je lekker voelt (en het is ook nog je allereerste keer)dan ga je de avond van je leven meemaken.Wat pissen betreft vind ik altijd nog een raadsel.zoals ik al zei had ik nogal wat water op.Maar ik heb de hele avond misschien 2 keer de wc's bezocht.Denk toch dat dat met die uitdroging te maken heb.wete niet zeker eigenlijk.

Voordelen XTC

- Je kan dansen totdat je een ons weegt,je wordt toch niet moe
- Je wordt zo geil als het maar kan :D echt iedere chick vind je lekker.
- Je krijgt een vette lulkick.Je praat tegen iedereen.(daarom is sfeer 9 van de 10 keer perfect op feesten
- Je voelt je vertrouwd met iedereen.Je vind iedereen aardig.iedereen is je vriend.

Nadelen XTC
- Je kaken gaan (vooral bij de eerste keer,na meerdere malen gebruik kan je het ene beetje onder controle houden)als een gek tekeer.
- Als pil echt begint te werken (bij mij dan)wordt je helemaal slap.en kan je effe niks doen.(maar zodra dat voorbij is ben je helemaal LOS!!!
- Je pupillen worden helemaal zwart.
- Je hebt moeite met dingen onthouden.Bv als iemand wat tegen je zegt hoor je het wel maar begrijp je er eigenlijk geen van.Je geeft vet vage antwoorden op vragen die helemaal niet kloppen.Bv:Ga je mee naar de wc. en dan zeg jij ofzo:Ja ik wil carl cox horen ofzo :D (is maar ene voorbeeld hoor.Maar da begrijp je wat ik bedoel met domme antwoorden geven :)
- De dagen erna ben je helemaal afgepeigerd.XTC gebruik heeft meestal een lange nasleep.Je bent chagrijnig,moe etc etc

Hoop dat je hiermee wat duidelijkheid hebt!!
Als je nog meer wilt weten zal ik PROBEREN er antwoordt op te geven.

O ja was ik effe vergeten te melden.Wat heel vaag is,is wanneer je pil uitgewerkt is.Je merkt het meteen.Het is alsof je uit een soort roes ontwaakt.Echt heel grappig vooral de eerste keer.Als je gebruikt dan krijg je het ook best wel warm.En zodra die pil uitgewerkt is dan voel je dat je het wat frisser krijgt.Alsof alle warmte uit je wegvloeit.Je bent dan wel niet nuchter.want je ogen blijven nog wel ffe groot en kaken knars je ook wel effe op.Maar je weet gewoon.Dat was het!!De pil is uitgewerkt :D

GREETZ!!
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx
Dat spul droogt gewoon je lichaam uit en omdat je natuurlijk veel gaat dansen en het op die feesten meestal erg warm is verlies je heel veel vocht... daarom is het belangrijk dat je veel water drinkt. Of in ieder geval iets zonder alcohol omdat alcohol je lichaam ook uitdroogt.

Aha, op die fiets, weer wat geleerd, hehe

Dj Lex
Hey heel leuk dat het nu over pillen gaat, maar weten we inmiddels al waar die gast aan gestorven is? das ook wel leuk om te weten. Misschien had ie iets heel anders.

laters
Robvef
Wat er ook gebeurd is, dat je de dag nadat je een pil op hebt totaal niets door je strot heen kan krijgen (ik ieder geval wel).

Maar het is voor mij alweer 4 jaar geleden dat ik een pilletje op heb. Ik heb er verder geen behoefte meer aan.

Maar ik kan me helemaal vinden wat Bellie zegt. Ik krijg nu opeens een deja-vu gevoel. LoL

Maar in ieder geval, echt zonde dat dit moest gebeuren.

Greetz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement