return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
ואללה אחי
שיהיה לך בהצלחה.......

ואל תהיה לחוץ.... יהיה בסדר....
Scorchio
My Humble Opinion:

1. Kansai - Rococo
2. Solar Factor - Urban Shakedown
3. Dreaming About Paprica [2 Players]
4. P. Magenta
5. AvB
6. Sonorous
7. System F
8. Re Worxx
9. The Fall [Marc Dawn]
10. YDOT
11. Shane
NyKoN
וואלה

בהצלחה אחי
ראסמי אל תתרגש.. מקסימום ישמעו קצת דאבלים- זה לא ממש משנה לאנשים שלא מבינים
Sniper
תודה לכולם
צח אחי תודה רבה
אני יקח תסדר שלך כי אני יודע שאתה טוב בזה:P
oDrori
קודם כל , בהצלחה אחי, נתחיל מהקטע המכוער (סורי שאני כזה חומרי אבל) : יש מצב לאיזה קימבון בקשר לכניסה? תביא אותי בתור נושא הכלים שלך
:)

חוצמזה, אני פחות או יותר בטוח שם וככה גם רוב החברים שלי וכל מיני חבר'ה מהבי"ס אבל אני חייב להזהיר אותך, ואני מכיר את הקהל שם כמו את האשך השמאלי שלי, שהפלייליסט שלך ממש לא הולך לתפוס.
סורי אחי, באמת שמאז שאמרת שיש צ'אנס שתנגן שמה אני אומר לעצמי "סופסוף כל מיני שירי טראנסאדיקט אני אקשואלי הולך לשמוע" אבל זה פשוט רשימה שהולכת לייבש שם את הקהל. אתה חייב, חיייייב יותר דברים מוכרים, וגם פחות דברים מחזוריים, ופחות דברים שישעממו קהל מסחרי. באמת אחי, כדי לחסוך לך ערב גרוע. אתה חייב להתאים קצת יותר לקהל... מה שלא להיט הקהל לא ירקוד אם אין בו אחד מאלה:

א. מלאאאא אנרגיה ואנט'ם של הסינת'ים או התופים
ב. דרייב חזק... הארד טראנס או הארד אפליפטינג
ג. ווקאלים

המון הצלחה אחי ואני אהיה גם בקשר לפגוש אותך שם...
המס' שלי
064-637609

Ws yurz?
ripcurl
אם אנחנו כבר בקטע של לתקלט
אז יש מצב שאני בסטודיו 49

אבל לא משהו ארוך
אני עולה עם ידידה שלי וכניראה נתקלט ביחד

אבל זה תלוי למה זה בלי כסף
ואני מעדיף לצאת

אז נראה

ואגב,
בהצלחה אחי!
שמע, הטראקים טובים
רק תן לפחות אחד שאנשים יכיר
שים אותו בהתחלה
Sniper
הבנתי אותך אז אתה אומר לשים יותר מסחר
?

Laava
Dee Dee
Lasgo
?
הפלא שלי זה
056 88 38 38
ripcurl
quote:
Originally posted by Sniper
הבנתי אותך אז אתה אומר לשים יותר מסחר
?

Laava
Dee Dee
Lasgo
?
הפלא שלי זה
056 88 38 38


לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אל תתפשר כל כך!!!!!!!!!!!!!!!!!
שים משהו שיכירו
לא משהו שאחותי רוקדת אליו!;)

משהו סטייל
Jurgen Vries - the theme

והאמת שהסט שלך נע מטראנס איכותי ליותר הארד טראנס מלודי
כך שאני חושב שזה יתאים
רק שיש בעיה להתחיל עם זה

ורק יש לי בעיה עם ה
Avb
הוא נראה לי קצת כבד לקהל הישראלי
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
הבנתי אותך אז אתה אומר לשים יותר מסחר
?

Laava
Dee Dee
Lasgo
?
הפלא שלי זה
056 88 38 38


רשמתי :)

וכן משהו באזור... שוב תלוי מאיזה שעות אתה מנגן. בשעתיים האחרונות של המסיבה זה בסדר נראה לי לשים כמעט רק טראנס, ומההתקלות שלי עם הקהל, בשעתיים האלה רצוי לא לשים פסיכודאלי ולא לשים יותר מדי הארד... למרות שזה כבר לא קריטי לשמור את הקהל בפנים.

רצוי שלפחות אחת לשלושה-ארבעה שירים משהו מוכר, אפילו אם זה לא לאסגו דידי וכו זה גם יכול להיות

Children 2002 (FB vs. JJ remix)
Incoming
Rapture (some remix)
The Truth

וכו
ripcurl
quote:
Originally posted by oDrori
רשמתי :)

וכן משהו באזור... שוב תלוי מאיזה שעות אתה מנגן. בשעתיים האחרונות של המסיבה זה בסדר נראה לי לשים כמעט רק טראנס, ומההתקלות שלי עם הקהל, בשעתיים האלה רצוי לא לשים פסיכודאלי ולא לשים יותר מדי הארד... למרות שזה כבר לא קריטי לשמור את הקהל בפנים.

רצוי שלפחות אחת לשלושה-ארבעה שירים משהו מוכר, אפילו אם זה לא לאסגו דידי וכו זה גם יכול להיות

Children 2002 (FB vs. JJ remix)
Incoming
Rapture (some remix)
The Truth

וכו




אני לא מאמין שאתה אומר לו לשים את אינקומינג
זה עלבון!!!!
בושה!!!!!!!!!
אל תשחיט לי את הילד!!!!
;)

oDrori
:) :) :)

מלשות אחי...
U gotta keep the sheep inside le fence
ripcurl
quote:
Originally posted by oDrori
:) :) :)

מלשות אחי...
U gotta keep the sheep inside le fence


מסכים
אבל יש דרכים לעשות את זה
ויש דרכים לעשות את זה...

לי ממש ממש ממש קשה לשים כזה דבר
רק אם ממש לא תהיהי לי ברירה זה יקרה

ואפשר לשים דברים אחרים שאנשים מכירים והם לא מסחריים
לא כל מה שמוכר הוא מסחרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement