|
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
ואללה אחי
שיהיה לך בהצלחה.......
ואל תהיה לחוץ.... יהיה בסדר.... |
|
|
| Scorchio |
My Humble Opinion:
1. Kansai - Rococo
2. Solar Factor - Urban Shakedown
3. Dreaming About Paprica [2 Players]
4. P. Magenta
5. AvB
6. Sonorous
7. System F
8. Re Worxx
9. The Fall [Marc Dawn]
10. YDOT
11. Shane |
|
|
| NyKoN |
וואלה
בהצלחה אחי
ראסמי אל תתרגש.. מקסימום ישמעו קצת דאבלים- זה לא ממש משנה לאנשים שלא מבינים |
|
|
| Sniper |
תודה לכולם
צח אחי תודה רבה
אני יקח תסדר שלך כי אני יודע שאתה טוב בזה:P |
|
|
| oDrori |
קודם כל , בהצלחה אחי, נתחיל מהקטע המכוער (סורי שאני כזה חומרי אבל) : יש מצב לאיזה קימבון בקשר לכניסה? תביא אותי בתור נושא הכלים שלך
:)
חוצמזה, אני פחות או יותר בטוח שם וככה גם רוב החברים שלי וכל מיני חבר'ה מהבי"ס אבל אני חייב להזהיר אותך, ואני מכיר את הקהל שם כמו את האשך השמאלי שלי, שהפלייליסט שלך ממש לא הולך לתפוס.
סורי אחי, באמת שמאז שאמרת שיש צ'אנס שתנגן שמה אני אומר לעצמי "סופסוף כל מיני שירי טראנסאדיקט אני אקשואלי הולך לשמוע" אבל זה פשוט רשימה שהולכת לייבש שם את הקהל. אתה חייב, חיייייב יותר דברים מוכרים, וגם פחות דברים מחזוריים, ופחות דברים שישעממו קהל מסחרי. באמת אחי, כדי לחסוך לך ערב גרוע. אתה חייב להתאים קצת יותר לקהל... מה שלא להיט הקהל לא ירקוד אם אין בו אחד מאלה:
א. מלאאאא אנרגיה ואנט'ם של הסינת'ים או התופים
ב. דרייב חזק... הארד טראנס או הארד אפליפטינג
ג. ווקאלים
המון הצלחה אחי ואני אהיה גם בקשר לפגוש אותך שם...
המס' שלי
064-637609
Ws yurz? |
|
|
| ripcurl |
אם אנחנו כבר בקטע של לתקלט
אז יש מצב שאני בסטודיו 49
אבל לא משהו ארוך
אני עולה עם ידידה שלי וכניראה נתקלט ביחד
אבל זה תלוי למה זה בלי כסף
ואני מעדיף לצאת
אז נראה
ואגב,
בהצלחה אחי!
שמע, הטראקים טובים
רק תן לפחות אחד שאנשים יכיר
שים אותו בהתחלה |
|
|
| Sniper |
הבנתי אותך אז אתה אומר לשים יותר מסחר
?
Laava
Dee Dee
Lasgo
?
הפלא שלי זה
056 88 38 38 |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Sniper
הבנתי אותך אז אתה אומר לשים יותר מסחר
?
Laava
Dee Dee
Lasgo
?
הפלא שלי זה
056 88 38 38 |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אל תתפשר כל כך!!!!!!!!!!!!!!!!!
שים משהו שיכירו
לא משהו שאחותי רוקדת אליו!;)
משהו סטייל
Jurgen Vries - the theme
והאמת שהסט שלך נע מטראנס איכותי ליותר הארד טראנס מלודי
כך שאני חושב שזה יתאים
רק שיש בעיה להתחיל עם זה
ורק יש לי בעיה עם ה
Avb
הוא נראה לי קצת כבד לקהל הישראלי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
הבנתי אותך אז אתה אומר לשים יותר מסחר
?
Laava
Dee Dee
Lasgo
?
הפלא שלי זה
056 88 38 38 |
רשמתי :)
וכן משהו באזור... שוב תלוי מאיזה שעות אתה מנגן. בשעתיים האחרונות של המסיבה זה בסדר נראה לי לשים כמעט רק טראנס, ומההתקלות שלי עם הקהל, בשעתיים האלה רצוי לא לשים פסיכודאלי ולא לשים יותר מדי הארד... למרות שזה כבר לא קריטי לשמור את הקהל בפנים.
רצוי שלפחות אחת לשלושה-ארבעה שירים משהו מוכר, אפילו אם זה לא לאסגו דידי וכו זה גם יכול להיות
Children 2002 (FB vs. JJ remix)
Incoming
Rapture (some remix)
The Truth
וכו |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by oDrori
רשמתי :)
וכן משהו באזור... שוב תלוי מאיזה שעות אתה מנגן. בשעתיים האחרונות של המסיבה זה בסדר נראה לי לשים כמעט רק טראנס, ומההתקלות שלי עם הקהל, בשעתיים האלה רצוי לא לשים פסיכודאלי ולא לשים יותר מדי הארד... למרות שזה כבר לא קריטי לשמור את הקהל בפנים.
רצוי שלפחות אחת לשלושה-ארבעה שירים משהו מוכר, אפילו אם זה לא לאסגו דידי וכו זה גם יכול להיות
Children 2002 (FB vs. JJ remix)
Incoming
Rapture (some remix)
The Truth
וכו |
אני לא מאמין שאתה אומר לו לשים את אינקומינג
זה עלבון!!!!
בושה!!!!!!!!!
אל תשחיט לי את הילד!!!!
;) |
|
|
| oDrori |
:) :) :)
מלשות אחי...
U gotta keep the sheep inside le fence |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by oDrori
:) :) :)
מלשות אחי...
U gotta keep the sheep inside le fence |
מסכים
אבל יש דרכים לעשות את זה
ויש דרכים לעשות את זה...
לי ממש ממש ממש קשה לשים כזה דבר
רק אם ממש לא תהיהי לי ברירה זה יקרה
ואפשר לשים דברים אחרים שאנשים מכירים והם לא מסחריים
לא כל מה שמוכר הוא מסחרי |
|
|
|
|