|
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
מההההה?
אחי אין מצב, אם אתה מתקלט אז אתה נכנס חינם
ותוכל להכניס כמה אנשים איתך..
ואם לא אז תתוכח וזה, אתה אמור לצאת הכלי של הערב..
אם אתה נכנס בכסף
אתה כבר מרגיש שאתה כמו כולם במסיבה, אז שתתקלט האפקט יהיה שונה..:clown: |
|
|
| Sniper |
נא לא לדאוג חברויההה:P
אני מטפל בעניין |
|
|
| Sniper |
טוב חברה דיברתי עם הבן אדם אתמול
והוא אמר לי שעדיף שאני ינגן אלטרנטיבבב:(((((( |
|
|
| Rising |
איזה ביאוס אחי
..שמע אם אתה לא אוהב את המוזיקה אז חבל שסתם תתבאס..
עדיף לך ללכת לחגוג במקום אחר
תמיד יש עוד הזדמנויות..
אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה אחי!! |
|
|
| Sniper |
זה לא שאני לא אוהב תמוזיקה הזאת
יש שירים מסוימים שאני כן אוהב
בכל אופן אני חושב שאני ילך על זה מה איכפת לי
אולי זה יחשוף אותי קצת:P
אני ישים את הלטינוס וכל השיט הזה |
|
|
| Hell_Copter |
ולא עדיף לך ללכת להתפרע במסיבה במקום לנגן חרא?
או שהכסף מדבר פה? |
|
|
| Sniper |
ממממ שמע אחי
מה איכפת לי אם זה יחשוף אותי
אז אני ינגן שעה וחצי ככה
ואז ילך לאיזה מסיבה
מבין
??
אני הולך לשים יד חופשית ביותר יצרוב איזה 6 דיסקים ככה
ניראה איך הקהל יגיב לכל דבר וניזרום
עם זה עדיין מה איכפת לי גם ככה רציתי ללכת לחממה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
זה לא שאני לא אוהב תמוזיקה הזאת
יש שירים מסוימים שאני כן אוהב
בכל אופן אני חושב שאני ילך על זה מה איכפת לי
אולי זה יחשוף אותי קצת:P
אני ישים את הלטינוס וכל השיט הזה |
ביאוס... אחי, אל תעלב אבל אם אני שם אני יחפש בעיקר תטראנס... אם גרוע ברחבה אחת אני אבוא לשנייה. כל מקרה לפחות אתה מקבל קצת חשיפה... יש מפגש? |
|
|
| Sniper |
בכיף אח שליי!!:]]
ממ הבן אדם צריך להיתקשר אליי
עוד מעט ניראה אם זה סגור או לא |
|
|
| luckystrike |
איזה בעסה אחי :(
נראה לי רועי צודק אבל זה שיקול שלך ...
יוווו איזה ביעוס - הייתי מת מכזה דבר .
שטויות תעשה חיים בכל זאת ... |
|
|
| Sniper |
טוב הסיכווים שאני לא יתקלט גברו וככל הניראה עד שעה זאת
אינני מתקלט בחממה לצערי
הבן אדם פשוט עשה ממני צחוק קבעתי איתו אתמול והוא לא הגיע
:confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :sadgreen: :sadgreen: :rolleyes: :rolleyes:
ביאס אותי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב הסיכווים שאני לא יתקלט גברו וככל הניראה עד שעה זאת
אינני מתקלט בחממה לצערי
הבן אדם פשוט עשה ממני צחוק קבעתי איתו אתמול והוא לא הגיע
:confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :sadgreen: :sadgreen: :rolleyes: :rolleyes:
ביאס אותי |
עוד סיבה בשבילך לבוא לתל יצחק...
תעזוב את הזבל הזה |
|
|
|
|