return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Rising
מההההה?
אחי אין מצב, אם אתה מתקלט אז אתה נכנס חינם
ותוכל להכניס כמה אנשים איתך..

ואם לא אז תתוכח וזה, אתה אמור לצאת הכלי של הערב..
אם אתה נכנס בכסף
אתה כבר מרגיש שאתה כמו כולם במסיבה, אז שתתקלט האפקט יהיה שונה..:clown:
Sniper
נא לא לדאוג חברויההה:P
אני מטפל בעניין
Sniper
טוב חברה דיברתי עם הבן אדם אתמול
והוא אמר לי שעדיף שאני ינגן אלטרנטיבבב:((((((
Rising
איזה ביאוס אחי
..שמע אם אתה לא אוהב את המוזיקה אז חבל שסתם תתבאס..
עדיף לך ללכת לחגוג במקום אחר
תמיד יש עוד הזדמנויות..

אבל בכל מקרה שיהיה בהצלחה אחי!!
Sniper
זה לא שאני לא אוהב תמוזיקה הזאת
יש שירים מסוימים שאני כן אוהב
בכל אופן אני חושב שאני ילך על זה מה איכפת לי
אולי זה יחשוף אותי קצת:P

אני ישים את הלטינוס וכל השיט הזה
Hell_Copter
ולא עדיף לך ללכת להתפרע במסיבה במקום לנגן חרא?
או שהכסף מדבר פה?
Sniper
ממממ שמע אחי
מה איכפת לי אם זה יחשוף אותי
אז אני ינגן שעה וחצי ככה
ואז ילך לאיזה מסיבה

מבין
??
אני הולך לשים יד חופשית ביותר יצרוב איזה 6 דיסקים ככה
ניראה איך הקהל יגיב לכל דבר וניזרום
עם זה עדיין מה איכפת לי גם ככה רציתי ללכת לחממה
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
זה לא שאני לא אוהב תמוזיקה הזאת
יש שירים מסוימים שאני כן אוהב
בכל אופן אני חושב שאני ילך על זה מה איכפת לי
אולי זה יחשוף אותי קצת:P

אני ישים את הלטינוס וכל השיט הזה

ביאוס... אחי, אל תעלב אבל אם אני שם אני יחפש בעיקר תטראנס... אם גרוע ברחבה אחת אני אבוא לשנייה. כל מקרה לפחות אתה מקבל קצת חשיפה... יש מפגש?
Sniper
בכיף אח שליי!!:]]
ממ הבן אדם צריך להיתקשר אליי
עוד מעט ניראה אם זה סגור או לא
luckystrike
איזה בעסה אחי :(

נראה לי רועי צודק אבל זה שיקול שלך ...
יוווו איזה ביעוס - הייתי מת מכזה דבר .

שטויות תעשה חיים בכל זאת ...

Sniper
טוב הסיכווים שאני לא יתקלט גברו וככל הניראה עד שעה זאת
אינני מתקלט בחממה לצערי
הבן אדם פשוט עשה ממני צחוק קבעתי איתו אתמול והוא לא הגיע

:confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :sadgreen: :sadgreen: :rolleyes: :rolleyes:

ביאס אותי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
טוב הסיכווים שאני לא יתקלט גברו וככל הניראה עד שעה זאת
אינני מתקלט בחממה לצערי
הבן אדם פשוט עשה ממני צחוק קבעתי איתו אתמול והוא לא הגיע

:confused: :confused: :confused: :( :( :( :( :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :sadgreen: :sadgreen: :rolleyes: :rolleyes:

ביאס אותי


עוד סיבה בשבילך לבוא לתל יצחק...
תעזוב את הזבל הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement