return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 7)
View this Thread in Original format
Sniper
טוב חברססס אני חושב אני ינגן רק פוש
חחחח סתםם אני הולך להיתקלח ואז אני יושב חזק על הפליליסט שלי

ולהלן שיחה קטנה עם חבר שלי משארגן תמסיבה



quote:

[13:58] אחי אם אני עולה בחממה
[13:58] .
[13:59] אני מנשק אותך
[13:59] :P
[13:59] ?
[13:59] סבבה
[13:59] תתכונן לנשק
[13:59] חחחחחחח:P
[13:59] אבל אתה תעלה בחדר הקטן
[13:59] נו זה מה שאני רוצה
[13:59] סבבה
[13:59] נראה לי שכן
[13:59] סבבה מתי אני ידע
[13:59] ?
[13:59] מחר גג
[13:59] סבבה אח שלי:P

oDrori
חדר קטן זה בהחלט לטובתך אחי... אם ככה אז היד שלך הרבהההה יותר חופשית... תודיע לי בהקדם גם כמה זמן הוא נותן לך ומתי
Sniper
סבבה
היום בערב אני איתו ככה שאני ידבר עוד קצת:P
להלהלה חיחיחיי
הלחץ בעיקרון ירד לי
אני כבר בערך יודע מה אני הולך לנגן
בינתיים זה רק בטא
coming soon
luckystrike
אחי החדר הקטן זה אלטרנטיבי

לפחות ככה זה בגיל שלנו ...
luckystrike
ואחי אתה חייב להכניס גם את

SVENSON + GIELEN - UNKNOWN PLEASURE - DUB REMIX

אני חייייב לשמוע את זה בדיסקוטק
אני ימות ...


הדאב יותר טוב לדעתי ...
Sniper
אם זה יהיה כמו שנה שעברה
אז יהיה ממש טוב כי שנה שעברה בחדר הקטן זה היה וי אי פי
והיה מוזיקה בת זונהההה:P
פרוגרסיב איכותיייי
ובאולם הגדול גוטמן הפגיזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
אני לא ישכח תסילבסטר הזה
היה ממש כיף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ואחי אתה חייב להכניס גם את

SVENSON + GIELEN - UNKNOWN PLEASURE - DUB REMIX

אני חייייב לשמוע את זה בדיסקוטק
אני ימות ...


הדאב יותר טוב לדעתי ...


באמת טראק מדהים
לא יודע אם הוא רקיד יותר מדי אבל...

ווואלה אלעד שיהיה לך בהצלחה אם אתה עולה
אם אני שם אני מצפה לקמבון ;)
עזוב את עודד... אני יותר חשוב
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם אני שם אני מצפה לקמבון ;)
עזוב את עודד... אני יותר חשוב


רועי
אל צבן תי

תפוס תבאונסר בפוני'
ואדאג אישית שאתה לא נכנס!


Unknown Pleasure >>> ד כמה שהייתי שמח לשמוע את הדאב, הריקונסטרקציה של אזרעל לא ממש מתאימה לדיסקוטק לדעתי. סוונסון וחילן הולכים חזק בלי קשר...

The Legacy
Free
Twisted
L'esperanza
The Way


בקשר לרחבה הקטנה, במסיבות לגיל שלנו בד"כ יש לך קומבינציה של טראנס בגדולה ורוק ואלטרנטיבי בקטנה או סוונטיז ודיסקו בגדלה וטראנס בקטנה. אבל המפיקים יודעים תעבדוה שלהם ואת הקהל כנראה... מביאים מוזיקה מסחרית בסילבסטר בגדולה ובקטנה את הטראנס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
רועי
אל צבן תי

תפוס תבאונסר בפוני'
ואדאג אישית שאתה לא נכנס!


חחחחח אם כבר אתה לא תכנס :D

אם אני במסיבה בתל אביב אז יש לי חינם
הזה מהחברת שמירה שאל אותי לאן אני יוצא אז אמרתי לו לאחד הקיבוצים פה...
אז הוא עושה לי חבל הייתי מכניס אותך חינם לדיסקוטק בתל אביב אם היית בא
אבל חפיף...
ת'כלס בהתחלה הוא רצה שאני יעבוד איתו ביום שלישי
אבל אמרתי לו אין מצב זה הזמן שלי לצאת
Sniper
חברה לקמבן אני לא יכול אף אחדד סורי
יש מצב שאני יכנס בוי אי פי

ובד"א אני מנגן ברחבה של הוי אי פי:P

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חברה לקמבן אני לא יכול אף אחדד סורי
יש מצב שאני יכנס בוי אי פי


אתה מתקלט ואתה לא נכנס חינם?
כמה עלוב
Sniper
חחח אני עדיין לא יודע כלום
אחי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement