return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by ripcurl
ואפשר לשים דברים אחרים שאנשים מכירים והם לא מסחריים
לא כל מה שמוכר הוא מסחרי


מה שלהיט הוא בהכרח מסחרי... הוא עבר תהליך מסחור.

אלעד: עוד משהו שאפשר זה הרמיקס של סקוט לבים וקיירוס
DjChook
אוקיי כוסה מה שאמרתי....

בקשר ל
RIPCURL
ררר שוב שכחתי את שמך :(

איך הגעת ללתקלט שם, ואני חייב להגיד לך שלא תהנה מיזה

כאילו הסטודיו לפי מה שהבנתי, ואודי יוכל לאשר את זה
יצא מאיזור ההאוס

בוא נגיד שאין אזור האוס/טראנס, אלא רק מדי פעם הם שמים קצת

יעני אתה תעלה בין

Club med

ל
RAP
תן קצת בראש, וזהו

ואנשים כבר לא מתחברים שם למוזיקה הזאתי כי יודעים שיש שם קצת האוס,
הם הזמינו אותך בכלל לנגן טראנס / האוס או סתם לנגן ?
Sniper
ממ חשבתי לשים את
The One (Driftwood Remix)
ו
Cosmic Gate - The Wave
מבין
?

באמת ריפקרל מה השם שלך
?
elad11
!!בהצלחה אלעד

?איפה זה דרך אגב
oDrori
quote:
Originally posted by elad11
!!בהצלחה אלעד

?איפה זה דרך אגב


ליד כפר ויתקין אם זה מדבר אלייך


אלעד השני::::

לטראק של דידי לא ממש הקשבתי... אם יש בו הרבה וואלים אז אפשר.

הטראק של קוסמיק יכול להתלבש. למרות שעוד לא "התלהט" באזור.
DjChook
אךךךךךךךךךך אזור חופית
דודים שלי גרים שם
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
אוקיי כוסה מה שאמרתי....

בקשר ל
RIPCURL
ררר שוב שכחתי את שמך :(

איך הגעת ללתקלט שם, ואני חייב להגיד לך שלא תהנה מיזה

כאילו הסטודיו לפי מה שהבנתי, ואודי יוכל לאשר את זה
יצא מאיזור ההאוס

בוא נגיד שאין אזור האוס/טראנס, אלא רק מדי פעם הם שמים קצת

יעני אתה תעלה בין

Club med

ל
RAP
תן קצת בראש, וזהו

ואנשים כבר לא מתחברים שם למוזיקה הזאתי כי יודעים שיש שם קצת האוס,
הם הזמינו אותך בכלל לנגן טראנס / האוס או סתם לנגן ?


אני לא זה שהוזמנתי
אני הולך יחד עם ידידה שלי
והיא הוזמנה לתקלט הארד טראנס

בכל מקרה
סביר שאני לא אלך בכל מקרה

עכשיו,

בוא אני אציג את עצמי כמו שצריך פעם אחת ולתמיד

קוראים לי אסף ברויטמן
בן 17 וחצי מהרצליה
לומד ביובל
מתקלט כבר בערך שנה
תיקלטתי באניגמה ובמסיבות פרטיות

אי סי קיו
17003217

סגנון מועדף
Hard-Trance
Hard-Trance Melody
לדפוק בראש זה המוטו

Mauro Picotto is a GOD
Sniper
אהבתי תמוטו שלך
MoSH_MaN
קודם כל מזל טוב.......


עכשיו אמממממ אני כבר לא מסכים במה שאסף אומר


אתה לדעתי צריך להתחיל בערך כמו שארמין מתחיל
למשל
I'll be your angel (filterheadz remix)
זה פרוגרסיב מפציץ


אתה לדעתי צריך להתחיל בשירי של קצב כמה שיותר נטו ולעלות.......גם
אסטריד עושה ככה

ולא להעלות לקוסמיק וכאלה דברים שזה יהיה יותר מידי מגעיל
אלא טראנס נטו
קלאב טוב
Re-Worx - Strange World 2002
תאמין לי נהדר........וגם אסטריד שמה את זה


DROP KATANA
כי אין דבר יותר מפציץ מקטנה

אני יכול לנסות לארגן לך רשימה של שירים


לשים סתם את כל מה שיצא אתמול לא כדאי בכלל

עוד משהו:ברור שזה טוב לדפוק בראש ויש גם דרכים אחרות שכן הארד טראנס
אבל אני מרגיש שזה קצת מאוס ובו תנגן אחרת וזה יהיה בן זונה
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
קודם כל מזל טוב.......


עכשיו אמממממ אני כבר לא מסכים במה שאסף אומר


אתה לדעתי צריך להתחיל בערך כמו שארמין מתחיל
למשל
I'll be your angel (filterheadz remix)
זה פרוגרסיב מפציץ


אתה לדעתי צריך להתחיל בשירי של קצב כמה שיותר נטו ולעלות.......גם
אסטריד עושה ככה

ולא להעלות לקוסמיק וכאלה דברים שזה יהיה יותר מידי מגעיל
אלא טראנס נטו
קלאב טוב
Re-Worx - Strange World 2002
תאמין לי נהדר........וגם אסטריד שמה את זה


DROP KATANA
כי אין דבר יותר מפציץ מקטנה

אני יכול לנסות לארגן לך רשימה של שירים

לשים סתם את כל מה שיצא אתמול לא כדאי בכלל


תזכיר לי מה אמרתי שאתה לא מסכים איתו?
ולא אמרתי לעשולת לקוסמיק
רק אמרתי להוסיף טרק אחד מוכר
כל הסט בן זונה

DjChook
איך מארו פיקוטו
מתחבר עם
MELODIC HARD TRANCE
תהרוג אותי :)

אבל אני בכל זאת אוהב את ש-נ-י-ה-ם


ואלה אחי
ידידה שמנגנת הארד טראנס ?! והיא לא באייסייקו שלי ?!

מידדדדדדדדדדדדדד
992217:)

זכרתי שאתה אסף , לא יודע למה זה ברח לי מהראש

PEACE
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
איך מארו פיקוטו
מתחבר עם
MELODIC HARD TRANCE
תהרוג אותי :)

אבל אני בכל זאת אוהב את ש-נ-י-ה-ם


ואלה אחי
ידידה שמנגנת הארד טראנס ?! והיא לא באייסייקו שלי ?!

מידדדדדדדדדדדדדד
992217:)

זכרתי שאתה אסף , לא יודע למה זה ברח לי מהראש

PEACE


הוא לא
אני כן
זה לא סותר את העובדה שהוא אלוהים בכבודו ובעצמו
גם אלוהים לא מושלם:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement