|
Dj Elad B Live @ Hamama 31.12.02 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
Yahel - You Feel
הנה הרגע חשבתי על זה!
אהההההההה תפתח עם זה עם שתשים בהתחלה....
זה יהיה אדיררררר תאמין לי
אמממממממממ צח בוא תעזור לי........:rolleyes:
הנה שתי שירים נוספים שיכולים להתאמים לך:
Andain - Summers Calling (Airwave Club Mix)
Sun Decade- Im Alone (Rosnski Speed Mix)
תראה מה שאני אומר שתבוא תקח את השירים ששמתי ותראה מה מתאים לך
כי זה דברים טובים |
|
|
| ripcurl |
מוש
you feel
איטי מדי
יהיה קשה להעלות קצב אחרי זה
והנה עוד טרק מתאים
Ayla pres Yel - Sun Is Coming Out (intrance_remix) |
|
|
| luckystrike |
אחי אלעד - אל תקשיב להם !!!
לך עם הרשימה של צח !!!
רשימה פצצות ! עודד מזיין לך את השכל
גם משחית אותך
וגם מה שהוא אומר לא נכון בכלל !!!
זה סילבסטר והמקום יהיה מפוצץ לא משנה מה תשים !!!
יהיה מפוצץ באנשים וגם אם תשים הגבעטרון כולם ישתגעו
קיצר להיפך זאת ההזדמנות שלך לשים דברים נורמליים !!!
הרשימה של צח פצצה אחי !!! גם הסדר טוב !
:)
אתה חייייייב ללכת איתה !
ועונש - אל תסדר לעודד כלום ! |
|
|
| oDrori |
אני אגיד לכם מה ילך:
Sunbline - Believe (Nu NRG remix)
פשוט מאוד.
גם באנגין, גם ווקאל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Gouryella - Ligaya (Green Court Remix)
System F - Solstice
|
תוסיף את אלה לרשימה של צח |
|
|
| MoSH_MaN |
עזוב
you feel
אבל אני אומר שיש כמה שירים שאתה פשוט חייב
הקטנה
זה הורג....
loneliness
אם אתה מצליח להכניס זה סוף
Re-Worx - Strange World 2002
חובה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני אגיד לכם מה ילך:
Sunbline - Believe (Nu NRG remix)
פשוט מאוד.
גם באנגין, גם ווקאל |
זה טראק חווווובבבהההה
; |
|
|
| oDrori |
מזה ההסטה הזאת
אלעד אל תיתן למורן להשפיע עלייך
לא מזיין שכל בגרוש, אני אבי כל הידע ואאני עוד במגרש הביתי שלי (מורן שם עם קהל אחר בכלל)
Let me shooooooooooooow you the way! |
|
|
| ripcurl |
טוב עכשיו זה כמעט סגור
אני בסטודיו
יש לי ולידידה שלי ועוד שני די ג'יאים חדר משלנו שאנחנו אחראיים על המוזיקה
ואני אנגן את ההארד שם
אני לא מכין סט כי זה דיי זורם שמה
וחוץ מזה אני כבר מספיק בטוח בעצמי -לעומת המסיבה האחרונה
כדי לתקלט חופשי |
|
|
| DjChook |
עשית מיזה
DANCE VALLY
יש כולה חדר מרכזי, חדר קטן, וחדר ויאייפי שספק שתנגנו שם |
|
|
| Sniper |
| בעעעע אליכם!! אפשר להגיד ששיגעתם אותיי!!! |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
עשית מיזה
DANCE VALLY
יש כולה חדר מרכזי, חדר קטן, וחדר ויאייפי שספק שתנגנו שם |
קודם כל זה
Dance Valley
ודבר שני ממש לא
כולה אמרתי שיהיה לנו חדר משלנו
וואלה לא הייתי שם
וואלה לא כל כך איכפת לי אם הוא בגודל של החדר שלי בבית
העיקר שיש לי יד חופשית במוזיקה
וזה סבבה |
|
|
|
|