return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
A-d-f**cking-s-l
View this Thread in Original format
DjChook
אוקיי אז ככה

למי שמחובר בחבילת ה 0.5

יצאה חבילה של 750 קיי
לאיידיאסאל

והיא מביאה

750kb / 96 kb

בניגוד למצב הקיים של

500kb / 64kb

בתוספת של 10 שקל בחודש לבזק, ולפחות באינטרנט זהב, גם 10 שקל להם

אני רואה את זה כמשתלם

(בעיקרון החבילה של ה 0.5 מתה כי הכבלים מתחילים ב 0.75)
MoSH_MaN
הכבלים מתחילים אני חושב ב
0.15

וגם 0.75
זה קקי לדעתי
:p
Q-PiXeL
עברתי כבר... באמת שווה...

במיוחד שגם התכוונתי לעזוב את 012 כי שילמתי להם 140 שקל אז הם נתנו לי חבילה כמו ללוקח חדש בחברות אחרות.. 79 שקל ל6 חודשים ובלי התחייבות...

צוק,
F*CKING
רושמים עם כוכבית אחת
:D
DjChook
ת'אמת רושמים עם שניים פשוט מורידים את ה
C
אבל שמתי אותה
לא נורא

בכל מקרה מוש, הכל פיננסי

אבא הסכים
מחר אנחנו עוברים :)
Hell_Copter
הכבלים מתחילים ב 0.15
אבל זה לא שווה את הכסף...

כמעט באותו כסף אנחנו מקבלים עכשיו את החבילה של 0.75
DjChook
לא עקרוני
יש גם 256 של
ADSL

מי מתייחס לזה ?!

:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
לא עקרוני
יש גם 256 של
ADSL

מי מתייחס לזה ?!

:)


are u talking to me?!
לא הבנתי מה פשר הפוסט הזה פשוט
Q-PiXeL
הוא התכוון שפחות מ256 זה לא אינטרנט מהיר...
nesher
מה אכפת לי אני משלם לחבילת
0.5
וגולש יותר מהר מה
1/5
d:250/270 k/s max
u:16/17 k/s max

וכבר היה לי מצבים של 20 קיי אפלואד קבוע ו300 קי הורדה אם אני מבטל את הרשת הביתית
Tarantula
quote:
Originally posted by nesher
מה אכפת לי אני משלם לחבילת
0.5
וגולש יותר מהר מה
1/5
d:250/270 k/s max
u:16/17 k/s max

וכבר היה לי מצבים של 20 קיי אפלואד קבוע ו300 קי הורדה אם אני מבטל את הרשת הביתית


אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy:


הוא מוריד ב 300 קילובייט בשניה
ומעלה ב 20 קילובייט לשניה

והחריאט הזה משלם לחבילה של 0.5 כשהוא גולש על 1.5
קיצר יצא בזול
itamarsan
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאא?!
גגגאאדד איך אני משתגעת כשאתם מתחילים לדבר על מחשבים ואני לא מבינה שום מילה שנאמרת...:rolleyes: :conf: :crazy:

אממממממממממממ אוקי...................:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement