|
"Wishlist" als je een feest zou geven... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Innercity kaartje was 50,50 voor dat geld verwacht ik een hoop spectakel en licht en geluid en entertainmaint, geen stijve harken achter een zooi Technics en Pioneers...
Als het kaartje nou 15 euro had gekost had me echt geen klap kunnen rotten wie er draaide of hoe het er allemaal uitziet.. zolang die fokking muziek maar fokking goed is :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | zolang die fokking muziek maar fokking goed is |
EN de dj's maar swingen...? :crazy:
even tere verduidelijking: in mijn eerste post (of volgende) heb ik het over mongolen die zeuren of de muziek niet harder kan. Hiermee bedoel ik niet op Snuggle :p maar op mensen die zeiken dat de muziek qua stijl harder zou moeten (dus NIET via volume, want ik vind het juist erg goed als je de verantwoordelijkheid neemt om op de avond zelf al ergens wat van te zeggen ipv alleen maar achteraf zeiken!) |
|
|
| SnuggLe |
Beide hebben goede punten....Eye0riz met dat DJ's zo vet geconcentreerd zijn soms, en Chicane dat het ook deels wel vermaak is. Goede discussie dit. Ik kan het beeld van Eye-Riz ook goed indenken, en vooral omdat je zelf draait op feesten zie ik het helemaal voor me. Maar Chicane heeft wel een punt dat de dj's er deels zijn voor vermaak en dat lasers leuk zijn, maar het moet inderdaad NIET het belangrijkste van de avond worden.
Kijk, om Nexus als voorbeeld te nemen: dat zijn gewoon feesten zoals feesten bedoeld zijn!!!! De mensen komen voor het totaal, en betalen daar 8 euro voor, en NIET 50 zoals op Sensation. En dat is dan alleen omdat er misschien 3 lasers zijn en 2 grote namen (...die hun naam niet waarmaken, maar oke....smaken verschillen).
Op Nexus is een super publiek, relaxed en alles, zijn super dj's, niet bekend maar gewoon goed, en heb je zelfs nog GEL en DEO op de plees? Waar heb je dat nog meer? Ik bedoel maar!
VInd jullie beiden wel goede punten hebben |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
EN de dj's maar swingen...? :crazy:
|
Ja eigenlijk wel, als een DJ beetje mee staat te beuken is een teken dat hij de muziek ook relaxt vind.. als hij zo geconsentreerd staat te mixen lijkt het net alsof er een studio album gemaakt wordt waarbij je geen enkele fout mag permiteren... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
EN de dj's maar swingen...? :crazy:
even tere verduidelijking: in mijn eerste post (of volgende) heb ik het over mongolen die zeuren of de muziek niet harder kan. Hiermee bedoel ik niet op Snuggle :p maar op mensen die zeiken dat de muziek qua stijl harder zou moeten (dus NIET via volume, want ik vind het juist erg goed als je de verantwoordelijkheid neemt om op de avond zelf al ergens wat van te zeggen ipv alleen maar achteraf zeiken!) |
Hehehe, op IRC dacht ik dus qua volume :)
Want..voorbeeld, op de Nexus van 5 oktober draaide Anthipus (de ex van Miss P.) en hij sloot af met Underwolrd - Born Slippy! Het hele publiek stond van " he, waar is de bass???" Dus ben ik even naar voren gelopen naar hem toe om vriendelijk te vragen of er meer bass in mocht :D Kan je beter tijdens het feest / de set van hem vragen, dan achteraf! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
jammer dat je denkt dat ik het over jou heb Kolkie :)
Ik denk dat het wel aan me te zien is hoe ik iets tegen iemand bedoel... ik ben zo'n iemand die niets kan verbergen helaas...
|
hehe, ik verveeeeeeeeeeeel me alleen maar hoor... mark the ==>> :p <<== ook :)
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
jammer dat je denkt dat ik het over jou heb Kolkie :)
TUURLIJK is het vet om stijl achterover te slaan van lasers (aangezien ik geen stijve tokus kan hebben ;))
|
.... en tijdens zo'n verveelperiode is dit een zeeeeeeeeeeeeer welkome opmerking :stongue: :haha: |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Switch
wtf Vroomshoop joh? dan zit je zeker in een diep gat :D
ken jij toevallig Roland Van Der Meer? |
he pas op he :p , alsof almelo zo'n wereldstad is
gozer ken ik zo niet, maybe als ik um zie wel |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ja eigenlijk wel, als een DJ beetje mee staat te beuken is een teken dat hij de muziek ook relaxt vind.. |
tegenwoordig is het dus anders: als een DJ beetje mee staat te beuken is een teken dat ie popijopi doet en het publiek probeert te vermnaken omdat ie anders uit de gratie valt.
Kijk, ik zeg het niet voor mij of voor Nexus. Ik ben altijd een spring in t veld, en dans soms teveel, zodat de naald eraf vliegt ofzo. Maar ik weet ook dat er DJ's zijn, die zo in hun muziek opgaan, dat ze helemaal stil staan te genieten! |
|
|
| Chicane |
Ik vergeet de volgende plaat ook wel eens in te mixen omdat ik helemaal in trance ben van de huidige plaat :D
(Bedrock - Emerald omg...) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik vergeet de volgende plaat ook wel eens in te mixen omdat ik helemaal in trance ben van de huidige plaat :D
(Bedrock - Emerald omg...) |
:D
Ik vind het zelf eerlijk gezegd totaal NIET belangrijk wat een DJ al dan niet doet wanneer hij / zij aan het draaien is, zolang de muziek die hij / zij draait maar goed is.
Om weer even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen:
Een feestje met max. 1000 mensen, locatie bijvoorbeeld de Q in Zwolle (want dat vind ik echt een mooie tent). Beetje extra deco / lasers / etc., liefst in blauw (kleurt goed bij het witte dat ze nu veel hebben).
DJ's:
Sander Kleinenberg
Sasha & Digweed b2b
Live-act van Evolution (als dat net zo gaaf is als toen ze in 2000 op Impulz stonden..)
Lijkt me echt gaaf :D Maar goed, zal er waarschijnlijk niet van komen. |
|
|
| Chicane |
Geen enkel idee denk ik :D
Of er moet heel toevallig wat mensjes mee lezen die invloed hebben.. in dat geval: HINT HINT HINT!!! :D |
|
|
| T.H.C. |
Mijn ideale feest
Hal 1 Progressive/techno/ed.
Eye-Riz
Up (sorrie Bemmel...te weinig tijd)
Michel de Hey
Adam Beyer & Chris Liebing
Speedy J draait iedereen de dag weer in...
Kleine fabriekshal met alle lasers van awakenings.en met 4 grote videowalls in de hoeken zodat je de dj in elke hoek kan zien en iedereen een andere kant op staat te dansen;)

Oja...hal 2 is voor de mensen die niet tegen het techno geratel van hal 1 kunnen...dj's maakt me niet zoveel uit...ik ben daar toch niet.:p |
|
|
|
|