|
"Wishlist" als je een feest zou geven... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ja eigenlijk wel, als een DJ beetje mee staat te beuken is een teken dat hij de muziek ook relaxt vind.. als hij zo geconsentreerd staat te mixen lijkt het net alsof er een studio album gemaakt wordt waarbij je geen enkele fout mag permiteren... |
Hier ben ik het dus zo niet mee ééns, tuurlijk het geeft misschien wat meer waarde maar goed ik ga niet naar een feest om naar de dj te kijken, die moet plaatjes draaien. Zijn zat top dj's die dat doen...
ik noem een remy of een john digweed ( is toch wel de personificatie van een zout zak achter de draaitafels maar hij mixt subliem net zoals remy die je never nooit een mixfout hoort maken) |
|
|
| Chicane |
Dan kunnen ze net zo goed er een gordijn voor doen of die knakker in een andere afgesloten ruimte zn gang laten...
Tis toch geinig om te zien wie nu de persoon achter de naam is? |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Dan kunnen ze net zo goed er een gordijn voor doen of die knakker in een andere afgesloten ruimte zn gang laten... |
daar zeg je een waar woord :p
afijn, applaus voor BasD die het onderwerp weer heel subtiel weer om heeft geswitched naar de wishlist! :D |
|
|
| New Wave |
Zaaltje voor 400 man.
Style: Techno
Mensen moeten voor 22:00 binnen zijn want iedereen moet genieten van de eerste dj: Eye-Riz :p
Daarna Rino Cerrone,
Lars Klein,
Cari lekebusch
en als laatste Chris Liebing. |
|
|
| Rinus |
Locatie: NSDM Warehouse
tijd: 2200-0630
(Techno room) :
2200 - 0000 Remy (Opbouwende techno set)
0000 - 0200 Pascal F.E.O.S
0200 - 0300 Marco Corola
0300 - 0500 Adam Beyer
0500 - 0630 Rush |
|
|
| Donna |
Ik ben t hoofdzakelijk,ff ontopic dan,met chic eens.
Het dj gemeuk wat jullie daarna krgen ff daargelaten,anders zit ik r ook zometeen midden in!;p
Mijn partyplace zou 1 vette loods zijn,delen van t dak zijn doorzichtig zodat je sterren kunt zien,de dj's gaak me hoofd nog ff niet over breken want daar zijn der zat van,dat komt later wel.
In mijn party-palace zit een lekker vloertje,niet glad of ongelijk(vet irri) en er zijn coole chill-outs in oosterse tinten met zupah-higly-relaxte hangmatten/kussens/banken kaarsenkandelaars aan de muren(1 van de weinige pluspunten aan de hemkade,kaarslicht overal)
Deze chillouts zitten op "verhoogde" vloeren,tegen de muren hier en daar rondom de loods,in het midden een leuk podium waar maar een vast aantal ppl opmogen,en daar staan 2a3 palen zodat je kan paaldansen:tongue3
Hoe de dj geinstalleerd staat bij XL vind ik geweldig,en eerlijk waar,het is er nooit druk achter die gasten,zit een fikse ruimte achter en je kan er nog naar boven naar een chill-outje ook,er staan vet chille banken achter de booth,met een tussenruimte van ong....4 a 5 meter,waar je nog lekker uit je dak kan gaan.
1 gang met de dingen die je nodig hebt,wc's,sigaretten,thee/koffie(een must),garderobe,oja sorry voor de antidudes maar ik wil ook een vergunning voor verkoop van hasj/weed en stiekem onder de toonbank...poppertjes!:eek: :tongue3
Er moet 1 ruimte ergens zijn met een deur naar buiten waar ppl opgevangen kunnen worden die weer s teveel aan de ghb hebben gelurkt,paar bedjes,wat dekens,wat medisch materiaal etc.
De dj's laat ik aan t andere team over,al gaat ie niet zonder goedkeuring van moi de deur uit ofcuz:)
En on top of all.....t geluid moet ub3rl33t zijn,dus zuiver,en snoeihard,ook achterin de toko!
Wat lichteffectjes,wat "vage" deco's voor de wausjes onder ons,pipi langkous wassenbeeld ergens,een tv die t niet doet in een chillout etc etc als t maar gekkigheid is.
naah dat wasset wel zo'n beetje,maarre ik ga met smirnoff al een afterchill-plaza openen,dus dat gaat me al rijk genoeg maken
:thepirate |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Donna
koffie |
aaaaaaaaaah, TOP.
Op dit feestje ben ik 100% aanwezig! |
|
|
| jploveparade |
| En grote tafels met spiegels in de chill-out :D |
|
|
| Donna |
Pooh nee gek,dan krijg je allemaal van die paradudes op je feest,die denken dat ze overal achtervolgt en bekeken worden:tongue2
hoewel,een heel grote lachspiegel ergens best een leuk id is:D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Donna
Pooh nee gek,dan krijg je allemaal van die paradudes op je feest,die denken dat ze overal achtervolgt en bekeken worden:tongue2
hoewel,een heel grote lachspiegel ergens best een leuk id is:D |
Ik ben niet para! :whip: :nervous: |
|
|
| Chicane |
Computers met internet verbinding zodat je de thuisblijvers gek kan maken, of een XBOX/PlayStation/Nintendo hoekkie.. ook zwaar relakst met techno gedreun om je heen :D
Zo lang alles maar opgenomen wordt in zuivere kwaliteit, zodat we altijd kunnen nagenieten van die perfecte avond :D
En Donna: KOFFIE OP FEESTEN MOET VERPLICHT WORDEN :D |
|
|
| Donna |
Neeeeee geen puters en inet!!!!!:whip: :whip:
W00terdew00t hey!
Vind ik op die feesten altijd al zo zuigen als ppl gaan inetten:crazy:
Maarre,jaha die koffie is errug belangrijk vinnik,in XL hebben ze thee,heb vannacht diverse malen een bakkie thee gehaalt,lekker hoor:p |
|
|
|
|