|
"Wishlist" als je een feest zou geven... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
WOW!:crazy: :eyespop: Zo'n btje alle favorieten op trance gebied :P Erg vette line-up zeg en aangezien we toch nog een x naar Engeland moesten ;) |
regel dat zou ik zeggen :D :D
:wtf: :crazy: :eyespop: :cool: |
|
|
| Cosmic |
Mijn idelae line-up:
Location: Gelredome, Arnhem
DJ's:
2200-2400 Dumonde
2400-0130 Gary D
0130-0300 Cosmic Gate
0300-0430 Scot Project
0430-0600 Hennes&Cold
0600-0800 Kai Tracid
Lijkt wel X-Qlusive Germany :D
Dit lijkt me een heel aardige line-up:eyes:
En de drankjes zijn gratis
ps: is die line-up al bekend? |
|
|
| Optimus |
Arne L 2
Bonebreaker
Cosmic Commando
Gary D
Hennes & Cold
Kai Tracid
La Cargo
Melanie di Tria
Mirko Milano
Nightbass DJ Team
Slide Out
Uberdruk
Virus
Warpbrothers
Blutonium Boy |
|
|
| Fkwebeman |
lokatie: gewoon in de achtertuin.
prijs: gratis (ik ben immers jarig en heb geld zat)
voor wie? --> iedereen die feest wil en het gezellig wil houden.
hoe lang? de hele dag en nacht, ik ben immers 24 uur jarig
DJ's
Tiesto, Armin, Astrid, Joop, Jon o'Bir, Marco V, JunkieXL, Ferry Corsten, Dumonde, Kid Vicious, MIKE, L.Vee (in willekeurige volgorde) cosmic gate/tom harding als afsluiter lekker afstampen..
maar goed.. volgende week denk ik er misschien weer anders over.. |
|
|
| Ferry 0 |
Lokatie: ZOWIEZO Heineken Music Hall
Lineup Main:
22:00-00:00 James Holden
00:00-02:00 Sander Kleinenberg
02:00-04:00 Tiësto
04:00-07:00 Sven Váth & Carl Cox B2B
Kleine Zaal:
22:00-23:30 Benny Rodriquez
23:30-01:00 Michel De Hey
01:00-02:30 Umek
02:30-04:00 Ben Sims
04:00-05:30 Marco Carola
05:30-07:00 Remy |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Mijn idelae line-up:
Location: Gelredome, Arnhem
DJ's:
2200-2400 Dumonde
2400-0130 Gary D
0130-0300 Cosmic Gate
0300-0430 Scot Project
0430-0600 Hennes&Cold
0600-0800 Kai Tracid
Lijkt wel X-Qlusive Germany :D
Dit lijkt me een heel aardige line-up:eyes:
En de drankjes zijn gratis
ps: is die line-up al bekend? |
Gelredome?
BAH! Dat kan je neit menen!
En ja, de lineup van Xclusive germany is dacht ik al bekend. Zie Qdance site. |
|
|
| Ries'79 |
Aangezien den haag redelijk aan de weg timmert als party stad, lijkt
mij het een goed idee om een GU party te houden.
plaats tram tunnel The Hague (over underground gesproken)
Party naam: Global underground 030 The Hague
Line up The hague area
stef
Sander kleinenberg
Remy & Ronald klinkenberg
Pako & frederik
Line up global area
BT
Infusion
Way out west
Sasha
Dave seaman |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Aangezien den haag redelijk aan de weg timmert als party stad, lijkt
mij het een goed idee om een GU party te houden.
plaats tram tunnel The Hague (over underground gesproken)
Party naam: Global underground 030 The Hague
Line up The hague area
stef
Sander kleinenberg
Remy & Ronald klinkenberg
Pako & frederik
Line up global area
BT
Infusion
Way out west
Sasha
Dave seaman |
Hier ben ik ook bij! :D
Catacomben (bij de buddha bar) zou ook een vette locatie hiervoor zijn, of het atrium van de HH. |
|
|
| eieregooie |
| Heh... Catacomben beetje klein... Atrium slechte herinneringen :p Whehe... Neej, die dan de Tramtunnel maar... Daar heb ik nog wat mee goed te maken... Heb daar ooit een illegale party gemist :S |
|
|
| Ries'79 |
Catacomben idd geile lolatie, alleen zou t voor mijn GU feest iets te klein zijn. Heb btw wel AVB daar een keer zien draaien.
Helaas wordt de oude c&a gesloopt, scheen ook wel een top locatie te zijn. Aangezien de tram tunnel wel nooit af zou komen heb ik een nieuwe locatie aangevraagd.
GU 030 party @ binnenhof.
The hague area buiten,
global area @ ridderzaal
Nieuw in de progamering torentje van kok: Sister Bliss solo |
|
|
| Optimus |
| Catacomben is idd erg coo, alleen dr kunnen nog geen 100 man op de dansvloer geloof ik, das minder:D Anders doe je als lokatie het plein voor de ANton Philips zaal:D Lekker ruim, en de dj-booth staat op dan de trappen rechts:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Catacomben idd geile lolatie, alleen zou t voor mijn GU feest iets te klein zijn. Heb btw wel AVB daar een keer zien draaien. |
Daar was ik ook :D |
|
|
|
|