|
"Wishlist" als je een feest zou geven...
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Deze thread is al eens vaker aan de orde geweest, maar toch vraag ik het nog eens: Wat voor een feest zou jij geven als je veel geld had om een leuk feestje te geven??
Ik zou kiezen voor de NDSM-warehouse, daar heb ik hele vette pix van gezien. Alles zou bekleed worden met veel planten erbij, en verder lekker duister laten.
Als dj's zouden ingehuurd worden:
-DJ Jamie (trance-achtig)
-DJ Stigma (trance-achtig)
-DJ Zagros (trance...richting progressive)
-DJ San (progressive)
-Oliver Lieb(progressive...richting techno)
-Carl Cox (techno!!)
Dit is mijn wishlist. Carl Cox heb ik als enige van dit lijstje al wel eens live gezien (Dance valley), mara de rest wil ik zeker nog een keer zien draaien. San gebeurt binnenkort in de Q, de rest zal wel niet zo snel voorkomen; Zagros hoor je weinig van, Jamie (niet te verwarren met DJ Jaimy van Blackhole) komt ergens uit Scandinavië en draait netzoals Stigma (ook Scandinavië) nooit in Nederland. Volgensmij is Stigma zelfs gestopt.
Oliver Lieb draait naar mijn mening ook niet echt veel, hij produceert meer... Toch zou ik um zeker een keer willen zien draaien.
Hoe zouden jullie het aanpakken en waarom???
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| MaGiK54 |
Nou de locatie zal club Eau worden, lekker in de buurt en ik hou zelf niet van grootschallige feesten.
Line-up:
Grote zaal:
Tiesto mag indraaien :toothless
Armin
Paul van Dyk
Carl Cox
Kleine zaal Techno
Benny Rodriquez en Laiback Luck back to back
Secret Cinema Live
Michel de Hey |
|
|
| magrec |
Zagros draait veel in de comfort zone in de powerzone en zo af en toe nog ééns in de Q in zwolle :) (hollywood feesten)
Tsja het feest wordt gehouden in een donkere club/hal/loods met veel rood en andere sleazy kleuren hehe.
Line up main
james zabiela
Sander kleinenberv
sasha/digweed
steve lawler
en
talentroom
Quintin
mike van den berg
benoiod
alex o rion |
|
|
| jploveparade |
3 grote loodsen en 2 kleinere hallen in het Westelijk Havengebied (Multigroove style)
hardcore met Dano en Jeroen Flamman
trance met Armin en PvD
techno met Liebing en Westbam
oldstyle met Pavo en Gizmo
hardtrance met Cosmic Gate en DJ Snowman
Lachgas bar aan de zijkant, dikke rookmachines en 3 multicolor lasers.
2 wanden van geluid aan elke kant :D |
|
|
| Biohazard |
Max Bezoekers: 20.000
Prijs: 40 Euro
Line Up:
8.00-10.00 Sander Kleinenberg
10.00-12.00 Airwave vs. M.I.K.E. Back 2 Back
12.00-14.00 Matt Hardwick
14.00-16.00 DJ Tiesto
16.00-19.00 Paul van Dyk (3 uur Durende Set) |
|
|
| Chicane |
Ik zou het in een middelgrote tent houden, beetje HMH idee. Verder entree van alleen 20 jaar of ouder om het TMF gehork te filteren. Niet veel meer tickets verkopen dan dat het gebouw aankan zodat er genoeg ruimte is om te bewegen, te dansen en te chillen. Verder een super strenge drugscontrole om zoveel mogelijk zombies en hee hoo'ers te ontmoedigen. Ik zou graag publiek willen zien wat niet voor de wijven komt, maar voor de muziek.
Daarnaast moet er veel aandacht aan ambience en decor gedacht worden, dus veel plekjes waar groupen mensen samen kunnen zijn om lekker te ouwewijven of voor TranceAddicts om te meeten :D Ook moet de DJ midden in het publiek staan, niet ver boven of ergens weggestopt, nee midden in het publiek. Ze moeten niet mega-l33t zijn om bv geen hand te geven, praatje te maken of handtekening uitdelen.. maar contact met het publiek is important, dat maakt je set of breekt hem.
Verder, line-up wat iedereen een beetje aanspreekt: Tiesto, Armin, Ferry, Astrid en Cor Fijneman voor de trancers. Sander Kleinenberg, Johan Cyber, Faro, Fred Numf, Jaimy en San voor de proggies. Marco V, Michel de Heij, LeBlanc, Montana, Berry van Gardingen voor de stampers. En tot slot Erick E, Emjay, Cross, Roog, Laidback Luke, Olav Basoski en Lucien Foort voor mensen die ook van iets anders houden.
Mijn feest zal dus een dure aangelegenheid worden, maar denk met zo'n line-up dat niet veel mensen thuis zullen blijven. Ik zou graag het underground gevoel terug willen zien komen op een house-party. Mensen het gevoel geven dat ze deel zijn van iets moois en dat niet alleen de DJ de avond maakt, maar iedereen moet een steentje bijdragen aan een perfecte sfeer. Zeg maar een Dutch Dimension idee, maar dan iets massaler als Mysteryland met de sfeer van een kleine club waar iedereen elkaar kent en respecteerd.
Utopie? :D |
|
|
| SnuggLe |
Oh ja, en Lexy & Paul K. moeten ook komen bij mij!! :D
Chicane: goede post, ben het met de grote lijn wel eens, alleen de dj's niet die komen, zouden wat andere zijn. Goed verhaal wel, vooral van de DJ in het midden enzo! |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by magrec
Sander kleinenberv
|
zo'n grote S.K. fan en dan nog verkeerd spellen tsktsk :whip: |
|
|
| SnuggLe |
Ik heb zelf vooral gekozen op dj's die ik bijna nooit live heb gezien.
Als ik zou moeten kiezen voor dj's die ik wel gezien heb, zou het er wel wat anders uitzien.
Dan zou het denk ik zo zijn: 3 KLEINE zalen: Progressive/Trance -- Techno -- Oldschool.....waarbij de sfeer netzo is als op Nexus, en de deco ook! :)
Progressive/Trance
Eye-Riz
Stigma
Jamie
Misjah Helsloot
Fred Numf
Sander Kleinenberg
Techno
Oliver Lieb (als opwarmertje)
Montana
Carl Cox
Bellie
Oldschool
Gewoon de hele avond OLDSCHOOL knallers zoals op Houseparty 2, SpeedyJ-Pullover , Human Resource-Dominator etc, en de dingen van Thunderdome 10 en daarvoor..... met bv Buzz Fuzz / The Prophet die dit in elkaar draaien met special appereance...3 Steaps Ahead... Als DAT nou eens zou kunnen.
Misschien zelfs nog een clubzaal, waar de hele avond Olav Basoski Back2Back draait met Erick-E, just like old days (Fresh Fruit & de legendarische WORK-cd's).....en daarbij Lexy & Paul K., de Maydaygangers........
...now i'm going to dream on ;)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|