return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Buss till Trance NRJ i feb =P
View this Thread in Original format
Glorie
Klick!!!

Kan kanske vara nåt.. !!!! -Ja wohl!!!!
Linköping (Fjärrbuss terminalen) (Eftermiddagen, ca kl 16:00)
Jönköping (Eurostop)
Helsingborg (Shell macken vid Ätterkulla)

Som sagt, resan blir av ifall nog med folk signar upp sig :)

biljetter får man fixa själv...om det blir aktuellt att ja ska åka ner.. (eventuellt) kan ja hjälpa TA-medlemmar att fixa biljetter :D

aja.. have a look iaf! Drömmen kan bli sann ;)
reveal
vilken vecka är det?
Glorie
vecka sju..

VG Obs att om man signar upp sig e det bindande...såtillvida man inte hittar en ersättare

så man måste tänka igenom noga noga fram till den 3 feb!
reveal
liten sannolikhet för att man har råd... skidsemester vecka 8, kostar ju rätt mkt...

vilka djs kommer? eller är jag helt borta och har missat nåt?
Glorie
Jean, Gielen, Cosmic gate, Joop, Cor Finjeman, Marcel Woods, Kai Tracid, Charly Lownoise, Bas & Ram, Mark van dale, Stephen, Jochen (hoho) G-spott calvin, jurgen, jose, mc prime samt 10th edition live act (det e väl cygnus x eller rank 1 har ja hört) överraskning
reveal
visst fasen, det har ju diskuterats redan :) cygnus-x tror jag att det var...

varför "hoho" åt Jochen? vem är det?
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
varför "hoho" åt Jochen? vem är det?


:) ja tänkte på robinson-jochen å hans baguette :D

har ingen aning om vad de e fören lirare :D
reveal
det rycker lite i baguetten... :stongue:
Sand Leaper
Nytt navn på line-upen: DJ Tomcraft.Enda et lite lyspunkt på en ellers elendig line-up mener nå jeg,foruten Kai,Marcel og Cygnus X.
mindshooter
Ärligt talat så tycker jag inte att det finns så många namn som tilltalar mig dära..äver om jag var 18 vet jag inte om jag skulle ta mig dig. faktiskt.... Mina namn finns inte med där :) Skulle vara rank 1 dårå. Borde finnas ett par till, Armin framförallt, corsten, tiesto skulle duga. Sasha, digweed....nått sånt :) Dumonde kanske...

Glorie
men kom igen nu folket......:) världens grej ju :)
Gaby
va kostar det?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement