return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Buss till Trance NRJ i feb =P (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by sipowitz
Tjooo!

Titta på http://www.tranceclubber.com/tranceenergy.asp

De har börjat sikta mot två stycken 50 manna bussar istället
hehe helt galet alltså :-)
Men vi åker ju i elit bussen iaf. :)
Glorie
tre dagar kvar till det bär iväg..

rolig att man inte har nån biljett än.. men ja hoppas att det löser sig...

:nervous:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
tre dagar kvar till det bär iväg..

rolig att man inte har nån biljett än.. men ja hoppas att det löser sig...

:nervous:
Ja verkligen kul.... längtar men jag håller med dig... känns lite olustigt att inte biljetterna har dykt upp än.... mendet händer ju att folk som beställt sent får hämta ut dom när dom kommer till TE... känns kanske inte så kul men det får man ta isf.

Föresten... va fan ska man ha för kläder å dansa i ? Ja e egentligen rätt less på mina kläder, kanske man köper nåt på dan där nere i Amsterdam eller Utrecht...
Sen blire mys pys brallor i bussen :gsmile:
Goldiluxe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Föresten... va fan ska man ha för kläder å dansa i ? Ja e egentligen rätt less på mina kläder, kanske man köper nåt på dan där nere i Amsterdam eller Utrecht...
Sen blire mys pys brallor i bussen :gsmile:


TIPS!


ha skona SKOR, och byxor, ganska sval top/troja/linne whatever.,

sa blir det nog bra och lagom varmt o skont att dansa i.

inga javla glowstix bara :D


hehehe.. dem gar bort!:eyes:
mindshooter
så jävla soft med värsta bussen hela vägen ner...synd att man inte kan hänga med....nästa gång är jag på ;)

Inte många dagar kvar nu....hoppas ni får en fet resa...förväntar mig värsta party reporten from each one of you sen ;)
dbl
blir la förhoppningsviss min tur också nån gång.. i framtiden. :(
Glorie
dbl, det klart!!! :) du hänger me på nästa resa!!!
Ja börjar bli riktigt excited :D kommer bli röj av hög kaliber :D
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
dbl, det klart!!! :) du hänger me på nästa resa!!!
Ja börjar bli riktigt excited :D kommer bli röj av hög kaliber :D


jo, kanske det.. förhoppningsviss... man vet ju aldrig hur det blir med skola/jobb etc...
Glorie
dbl, en helg kan man alltid avvara :) å det e ju just en helg denna resa tar ;)
dbl
jo, det kan man väll alltid göra glorie :)

Vizay
om ett år hänger jag också på (om jag inte har en sjuk flax så jag kan åka redan på nästa men de e inte troligt)....ser ut som ni kommer få det sjujävla roligt iaf :)


dansa lite åt mig också ;)
zamson
låter skitskoj det här me bussresan - man får ta o haka nästa gång :P ha så jäkla kul!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement