|
Buss till Trance NRJ i feb =P (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| tack zamson... :) ja e laddad som fan nu.. håller på att prova å välja kläder :) |
|
|
| ShyTrance |
| Hoppas ni får d ql o att Cosmic gate spelar ett bra set :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
*Huuuga* Har just vart på gymmet å "stampat" intensivt i 35 minuter... ja ja de e inte mycke men bättre än inget... benen måste ju få lite övning innan 10 timmar party :)
Ja å så de här med kläder... jag blir gaaaalen... hade jag råd hade jag bara tagit med ny inköpta kläder... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Hoppas ni får d ql o att Cosmic gate spelar ett bra set :D |
yeaaaa...d kommer va bra :) ja vet d redan nu :D
steve, ja vet precis vad du menar.. samma här :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Nu sticker jag till tåget som tar mig till hässleholm där jag åker med sipowitz vidare till hbg och sen till Trance Energy... ha de bäst här hemma i svedala :D :D :D |
|
|
| ScuL |
good luck folks!
kanske vi ses imorgon! :D |
|
|
| Vizay |
scul jag borde hänga dig baklänges ;)
vilka träffade du där nere nu då? :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Vizay
scul jag borde hänga dig baklänges ;)
|
va? :D jag fattar inte :)
| quote: |
vilka träffade du där nere nu då? :) |
Jenny (Glorie) och jag såg en anna kille från svenska TA.. vet inte hur han heter. :rolleyes:
Jag hörde nån pratar svenska när jag stod i köen men kunde inte ser vem det var.
DJ:arna:
Cor Fijneman (bra)
Marcel Woods (lagom)
Kai Tracid (fett)
Charly Lownoise (heltsjuk)
Bas & Ram (bra)
Cosmic Gate (bra)
:)
Var en bra fest tycker jag :D
Mer bilderna:

 |
|
|
| Vizay |
scul I wanna kill you slowly ;)
well it sounded like one hell of a party...listened to joop and half gielens set's on the webb yesterday :) |
|
|
| ScuL |
ah right ... japp det var kul :)
Jenny och de andra är i bussen ännu! De är där klockan 22 tror jag :crazy:
Undrar om vad de säger om TE :) |
|
|
| Dioxys |
fick ju ett sms av jenny för en timma sen typ :)
arroganta damen sa typ "jo, det var såklart asbra"
hade det kommit från mig hade jag typ skrivit nått i den här stilen:
" DET HÄR VAR FAN SOM EN ORGASM UTSTRÄCKT I TIMMAR!! nu vilar jag i nån månad.. gonatt" :) |
|
|
|
|