return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Buss till Trance NRJ i feb =P (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glorie
tack zamson... :) ja e laddad som fan nu.. håller på att prova å välja kläder :)
ShyTrance
Hoppas ni får d ql o att Cosmic gate spelar ett bra set :D
SteveTranz4ever
*Huuuga* Har just vart på gymmet å "stampat" intensivt i 35 minuter... ja ja de e inte mycke men bättre än inget... benen måste ju få lite övning innan 10 timmar party :)

Ja å så de här med kläder... jag blir gaaaalen... hade jag råd hade jag bara tagit med ny inköpta kläder...
Glorie
quote:
Originally posted by ShyTrance
Hoppas ni får d ql o att Cosmic gate spelar ett bra set :D


yeaaaa...d kommer va bra :) ja vet d redan nu :D

steve, ja vet precis vad du menar.. samma här :(
SteveTranz4ever
Nu sticker jag till tåget som tar mig till hässleholm där jag åker med sipowitz vidare till hbg och sen till Trance Energy... ha de bäst här hemma i svedala :D :D :D
ScuL
good luck folks!

kanske vi ses imorgon! :D
ScuL



:D :D :D
Vizay
scul jag borde hänga dig baklänges ;)


vilka träffade du där nere nu då? :)
ScuL
quote:
Originally posted by Vizay
scul jag borde hänga dig baklänges ;)


va? :D jag fattar inte :)

quote:

vilka träffade du där nere nu då? :)


Jenny (Glorie) och jag såg en anna kille från svenska TA.. vet inte hur han heter. :rolleyes:

Jag hörde nån pratar svenska när jag stod i köen men kunde inte ser vem det var.

DJ:arna:
Cor Fijneman (bra)
Marcel Woods (lagom)
Kai Tracid (fett)
Charly Lownoise (heltsjuk)
Bas & Ram (bra)
Cosmic Gate (bra)
:)

Var en bra fest tycker jag :D

Mer bilderna:


Vizay
scul I wanna kill you slowly ;)


well it sounded like one hell of a party...listened to joop and half gielens set's on the webb yesterday :)

ScuL
ah right ... japp det var kul :)

Jenny och de andra är i bussen ännu! De är där klockan 22 tror jag :crazy:

Undrar om vad de säger om TE :)
Dioxys
fick ju ett sms av jenny för en timma sen typ :)
arroganta damen sa typ "jo, det var såklart asbra"

hade det kommit från mig hade jag typ skrivit nått i den här stilen:
" DET HÄR VAR FAN SOM EN ORGASM UTSTRÄCKT I TIMMAR!! nu vilar jag i nån månad.. gonatt" :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement