return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Buss till Trance NRJ i feb =P (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
P4z, signa upp dig fan om du ser detta!!!!!!!

14 platser har gått bara ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaaaaaaaaaah
P4z!
quote:
Originally posted by Glorie
P4z, signa upp dig fan om du ser detta!!!!!!!

14 platser har gått bara ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaaaaaaaaaah


Nemas problemas, har redan signat upp mig :cool:
sipowitz
vilken sjuk tur att man reggade sig igår, nu är alla platser slut!

(fast det ryktas om att det kommer bli en 75manna buss istället...

GOOOOTTT!!
P4z!
Japp! nu är det en dubbeldäckare med plats för 75 pers istället för en vanlig buss á 50 :)
reveal
fan va alla verkar ha pengar i överflöd :p bara att gratulera, roligt för er som kommer dit! önskar att jag kunde hänga med
sipowitz
quote:
Originally posted by P4z!
Japp! nu är det en dubbeldäckare med plats för 75 pers istället för en vanlig buss á 50 :)


Härligt att äntlligen få vallfärda till mecka.... för en trancefantast ska åka ditt minst en gång i livet tycker jag :-)

Då blir vi iallaflal 4 stycken ta's på tc-bussen hehe
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
fan va alla verkar ha pengar i överflöd :p bara att gratulera, roligt för er som kommer dit!


Ja, fast att januari är "svenskarnas fattigaste månad"...

Kommer dom iväg på denna resan så kommer det förmodligen att gå fler bussar! Och jag väntar gärna ett tag tills Lineupen blir lite attraktivare... :)Har inte sagt att den är dålig på något vis
P4z!
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Kommer dom iväg på denna resan så kommer det förmodligen att gå fler bussar! Och jag väntar gärna ett tag tills Lineupen blir lite attraktivare... :)Har inte sagt att den är dålig på något vis


Har de inte fixat klart lineupen än? :conf:
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by P4z!
Har de inte fixat klart lineupen än? :conf:


hih, jag menade tills nästa TE, typ i oktober...:toothless
TE 10 har väl sin lineup klar sedan ett tag tillbaka.. ;)
Amnezia
ahhhhhh craaaapppp:whip: :whip: :whip:

min resa e iaf inställd......iår igen...kan bara inte fatta va som går så snett varje gång d e TE...nu har lumpen sabbat allt 2 ggr i rad...hatar armén..:whip:
buss lät ju annars som ett rätt bra alternativ..
får se till höstens TE...annars finns d ju mkt kul å åka på i sommar...wuhaa:crazy: :crazy:

Goldiluxe
men halla! vart bokar ni bussen och sant da?
pa vilken sajt?:conf:
sipowitz
quote:
Originally posted by Goldiluxe
men halla! vart bokar ni bussen och sant da?
pa vilken sajt?:conf:


Tjooo!

Titta på http://www.tranceclubber.com/tranceenergy.asp

De har börjat sikta mot två stycken 50 manna bussar istället
hehe helt galet alltså :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement