return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Buss till Trance NRJ i feb =P (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
gaby, checka sajten ja postade i första posten!!!! Under klickordet.

resan kostar ynka 800 kr. biljetten runt 400 kr. boende blir d inget av för man sover på bussen.... sen måste du givetvis ha fickpengar samt matpengar...
sipowitz
Den 15:e Februari 2003 kommer ID-T smälla av Trance Energy 10!
För att ge alla chansen att kunna hänga med på denna fest till ett vettigt pris så
fixar vi en ToR resa åt er.
Resan kostar 800kr ToR, och avgår ifrån Linköping. Färdplanen:
Linköping (Fjärrbuss terminalen, eftermidagen, ca kl 17.00
Jönköping (Eurostop, ca 1.5 timmar efter avgång)
Helsingborg (Shell macken vid Äterkulla, ca 5 timmar efter avgång)

Avresa sker den fredagen den 14:e Februari på eftermiddagen
så vi kommer fram i Utrecht/Holland förmiddagen den 15:e Februari,
då ni får möjlighet till en heldags shopping samt chans att titta runt lite i staden.
Sedan på kvällen kommer bussen gå vidare till
Jaarbeurs, och ansluta oss till TranceEnergy 10!
Efter en hel natts dansande så går vi ombord på bussen å sover ut resan hem till
Sverige den 16:e Februari.

800kr ToR resan
14:e - 16:e Februari 2003
TranceEnergy biljett EJ inkluderad (tillkommer på en 400 kr)
Avgång Linköping
Åldersgräns 18 år (De kollar vid entrén)
TranceEnergys hemsida
(Här kan du även boka entrébiljetter)

Vi kommer även försöka ordna så att man kan boka biljetter gemensamt.

OBS: läs noga:
Eftersom vi inte har råd att lägga ut några pengar ur egen ficka så måste
vi få ihop minst 45 personer innan den 3:e Februari, för att resan ska bära
av. Får vi inte ihop så pass många så måste vi tyvärr ställa in resan, men
anmälda personer kommer informeras under tiden så de kan hitta
alternativ till bussresan.
Anmälan till resan är bindande så vill du med så var säker på att du kan
innan du skriver upp dig, det enda sättet att avanmäla sig sedan är genom
att hitta en ersättare till din plats.


.... Jag är sjukt sugen på att dra med... det kommer nog faktiskt att bli så
P4z!
fick en väldans stor lust och dra dit nu... :) vilka här ska dit?
Glorie
P4z, ja de klart du ska meeeee :D du känner ju mig :)
ska nog dit som sagt. weeeeeeeeeeeeeeeeo
reveal
15e februari säger ni... då har jag redan en bussplats ner till kontinenten bokad... SKIDSEMESTER!!! :D :D :D
P4z!
quote:
Originally posted by Glorie
P4z, ja de klart du ska meeeee :D du känner ju mig :)
ska nog dit som sagt. weeeeeeeeeeeeeeeeo


Lätt att jag åker ifall du hänger med :) ska fråga Jonaz också om han vill hänga med dit! hörs på icq!
SteveTranz4ever
Jag funderar seriöst på att hänga med.... känner mig as peppad sen jag läste mejlet från TC...
Ikväll ska jag se över min ekonomi... ska ju på Valborgs kryssen, Tiesto med Fokused, resa till Kos en vecka i maj (vann resan), 3 veckor ö-luff i medelhavet i sommar...

Sen är det bara att sluta tidigare från jobbet så jag hinner ta mig ner till 17.00 från Stockholm och där ska jag ha nånstans att ställa bilen över helgen...
P4z!
hmm kom på en sak, är det bråttom med att boka platser på bussen och beställa biljetter? Måste ordna upp allt det här :crazy:

edit: klicka här för att se reklamfilmen för årets Trance Energy, mkt lockande :)
Glorie
det e inte försent ännu att boka platser på bussen, men SOM SAGT. bokar man är det en BINDANDE bokning, alltså kan man INTE ångra sig.

om ja ska ner ber ja min kompis i Holland fixa biljetter....ska man köpa över internet måste man ha visakort, men d kanske ni har.
SteveTranz4ever
Har kollat min ekonomi nu..... :eyespop:

Det får bära eller brista.... Utrecht here I come !!! :gsmile:

Har signat upp mig på bussen.... men det är ju inte klart än...
Nu kommer man vara nojjig för biljetter.... ska man få tag på en ? Om jag får tag på en blir resan av ? Blir inte resan av vad gör jag med biljetten ? :nervous:


... / Steve :gsmile:

Glorie
men för fjärde gången

TC lär ju hjälpa till med biljetter
du sitter ju inte i sjön!
50 andra på den bussen (om det blir av) som inte heller har biljetter...
aaaaaaaaaagh
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har kollat min ekonomi nu..... :eyespop:

Det får bära eller brista.... Utrecht here I come !!! :gsmile:

Har signat upp mig på bussen.... men det är ju inte klart än...
Nu kommer man vara nojjig för biljetter.... ska man få tag på en ? Om jag får tag på en blir resan av ? Blir inte resan av vad gör jag med biljetten ? :nervous:


... / Steve :gsmile:


JAJAMENSAN!!! SNART ÄR VI DÄR!

Som synes har jag också signat upp mig nu!

/Martin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement