return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
עזרה במצעד סכום שנת 2002 שלי (pg. 3)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
טוב אני מכיר חלק

רייגינג המקורי יותר טוב אבל הגרסה של פלוטליכט לוקחת לכוון קצת שונה ויצא להם טוב!!

בכל מקרה לגבי מירקו דה גוביה כשאני יפרסם תמצעד תראה מה אני חושב עליו...
:)))


תודה בכל אופן אחי...
i like your taste

איך התעצבנתי על הויכוח של מורן עם הסקורציו ההוא.... כוס אמק על סשה פרוגרסיב אפיק טראנס ברריקביט האוס או צילאאוט טכנו זה עדיין אותו טראק ועדיין חוץ מאקספנדר יש לו טראקים חרא וגם אקספנדר לא הייתי מחזיק ממנו יותר מדי טראק חביב ניתן לשמיעה לא יותר!!!! אבל לא היה בא לי להכנס לויכוח הזה כי לך תתווכח עם הטעם שלהם דווקא מורן אכזב אותי קצת שהוא
שומע וממש מכיר ואפילו אוהב הרבה טראקים של הסגנון המוזר הזה
לדעתי הסיבה שהם כל כך מתווכחים על הסגנון לטראקים האלה היא שהיוצרים של הטראקים מתאמצים לעשות אותם כל כך מוזרים שאי אפשר להגדיר אותם אפילו
KosmiK-G8
אהה אחי אני רוצה את הטראק
dj rodd y ler - lifesigns (flutlicht mix)

ואין אותו בהאב יש לך אותו אולי..?
או שאתה יודע איפה אפשר להשיג אותו..?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
איך התעצבנתי על הויכוח של מורן עם הסקורציו ההוא.... כוס אמק על סשה פרוגרסיב אפיק טראנס ברריקביט האוס או צילאאוט טכנו זה עדיין אותו טראק ועדיין חוץ מאקספנדר יש לו טראקים חרא וגם אקספנדר לא הייתי מחזיק ממנו יותר מדי טראק חביב ניתן לשמיעה לא יותר!!!! אבל לא היה בא לי להכנס לויכוח הזה כי לך תתווכח עם הטעם שלהם דווקא מורן אכזב אותי קצת שהוא
שומע וממש מכיר ואפילו אוהב הרבה טראקים של הסגנון המוזר הזה
לדעתי הסיבה שהם כל כך מתווכחים על הסגנון לטראקים האלה היא שהיוצרים של הטראקים מתאמצים לעשות אותם כל כך מוזרים שאי אפשר להגדיר אותם אפילו


חחחחחחחחחחחחחחחחח
גם אני אחי!!
אני באותה דעה שלך בדיוק רק שלא הייתי מנסח את זה בדיוק ככה... חפיף :D

ותן להם לשמוע את מה שהם אוהבים
בשבילנו זה דמי כיס... בשבילם זה המחר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אהה אחי אני רוצה את הטראק
dj rodd y ler - lifesigns (flutlicht mix)

ואין אותו בהאב יש לך אותו אולי..?
או שאתה יודע איפה אפשר להשיג אותו..?


אתה סגור על זה שיש רמיקס של פלוטליכט
כי אני ממש לא חושב שיש כזה דבר
יש רמיקסים אחרים אבל
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בשבילנו זה דמי כיס... בשבילם זה המחר




חחחחחחחחח.....
:toocool:
Hell_Copter
עוד אחד שבאמת אחד הלהיטים של השנה זה
01_ian_van_dahl-try__alphazone_remix-mtc
איזה טראק מדהים!!
KosmiK-G8
יש לי ונגינס מיקס ואני מוריד עכשיו את האורגינל
באיחור של איזה חצי שנה אבל מה לא עושים בשביל המצעד

טראק עם פוטנציאל

לא סגור על זה שיש גרסה של פלוטליכט

מה חוץ ממשאמרתי יש..?
ומה הגרסה הכי טובה לדעתך..?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
יש לי ונגינס מיקס ואני מוריד עכשיו את האורגינל
באיחור של איזה חצי שנה אבל מה לא עושים בשביל המצעד

טראק עם פוטנציאל

לא סגור על זה שיש גרסה של פלוטליכט

מה חוץ ממשאמרתי יש..?
ומה הגרסה הכי טובה לדעתך..?


אין גירסה של פלוטליכט
אמרתי לך שאני די סגור על זה...
חשבתי שאתה בדוק על זה ואם אתה לא אז סגור שאין

ונגינס נראה לי הכי טוב
KosmiK-G8
כן יש מצב שטריי יכנס ואם זה יקרה אז זה יהיה באמת בגרסה של אלפהזון
תגיד

shane - too late to turn (avb mix)

אלה

shane 54..?

דרך אגב גם טראק ליגה

בדוק בין ה-50 הכי טובים
Hell_Copter
זה רק שיין

שיין 54 זה מישהו אחר לגמרי!!

KosmiK-G8
ונגינס..?
טוב אז זה לא מספיק טוב כדי להכנס....
חמוד אבל לא מספיק


אוף מחר אני הולך לבסיס וחוזר רק ביום שישי
וזה בכלל אמור להיות השבוע החופשי שלי
באסה
טוב נו עוד שבועייים אני יהיה 11 יום רצוף בבית!!!
oDrori
DJ_Rodd-Y-Ler_-_Lifesigns_2002-CDM-2002-MOD
מחמשת הרליסים הגדולים של השנה. אבל זה רליס מחודש.

המקורי משנת 97 והונג'נס מ-99 אם אני לא טועה.

טראק מהגדולים בהסטוריה... גם המקורי גם הונג'נס, אם אתה רוצה את השאר תודיע לי.

בקשר לפלוטלייט, אני מה זה גאה:
אחרי שהטראק העלה באיזה ט'רד, פשוט עלה לי הרעיון שחייייייב לצאת לזה רמיקס של פלוטלייט אז התחלתי לנדנד לכולם שזה צריך להיות קיים... כנראה איפשהו זה הפך ל- "צריך להשתחרר" או משהו כזה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement