| oDrori |
DJ_Rodd-Y-Ler_-_Lifesigns_2002-CDM-2002-MOD
מחמשת הרליסים הגדולים של השנה. אבל זה רליס מחודש.
המקורי משנת 97 והונג'נס מ-99 אם אני לא טועה.
טראק מהגדולים בהסטוריה... גם המקורי גם הונג'נס, אם אתה רוצה את השאר תודיע לי.
בקשר לפלוטלייט, אני מה זה גאה:
אחרי שהטראק העלה באיזה ט'רד, פשוט עלה לי הרעיון שחייייייב לצאת לזה רמיקס של פלוטלייט אז התחלתי לנדנד לכולם שזה צריך להיות קיים... כנראה איפשהו זה הפך ל- "צריך להשתחרר" או משהו כזה... |
|
|