|
עזרה במצעד סכום שנת 2002 שלי (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שכח מזה
הוא גם מתחיל את הסיפוח בקרוב אז בקושי תראה ממנו
אז ותר |
בואנ'ה רועי יא כלב בן כלב !
אמרתי שאני מבטיח ואני נותן ת'מילה שלי !
פשוט ייקח לי זמן
חוץ מזה - שיראו אותי בזמן הסיפוח כמעט כמו עכשיו
הסיפוח יהיה כולה מראשון-רביעי
והוא בסוף רק לחודש כנראה
וגם זה רק שלושה ימים בשבוע ...
רביעי אני כבר בביית אחי
ואל תדאג לי אני כבר סידרתי לי הסכם עם החובש שם
כל פעם שאין לי הדרכה הוא מעלה לי חום ואני יוצא הבייתה על גימלים
אחי ...
אל תזיין סתם תש'כל - אני יהיה קצת פחות אולי אבל אני לא ייעלם יא קקה
:)
ואילן אחלה רעיון אחי
ראית שהתקשרת קודם הייתי במקלחת ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בואנ'ה רועי יא כלב בן כלב !
אמרתי שאני מבטיח ואני נותן ת'מילה שלי !
|
סבבה אחי
אז יאללה לעבודה עוד לפני הסיפוח
ויפה על ההסכמים שלך... שוק אחד גדול... משהו ערבי כזה
צבא זה קייטנה עם אקסטרה לחמניות ושוקואים
טוב די עם הדימויים המטומטמים |
|
|
| KosmiK-G8 |
אחים שלי לצערי הרב לא הצלחתי לסיים תמצעד בזמן
אני חוזר מחר שבוע וחצי בצבא ככה שהחודש כבר לא תראו אותי פה....
בכל מקרה המצעד הרשמי שלי יפורסם כאן ב-6 בפברואר (עשיתי כבר תחישוב ;) ) תחכו עד אז אני מקווה שזה יהיה שווה את זה
בכל מקרה סיימתי בנתיים לעבור כבר על כל הדיסקים ככה שעכשיו יש לי רק את הרשימה הדי ארוכה של טראקים ועכשיו אני מתחיל לאט לאט להעיף דברים
זה יקח קצת זמן אבל אני הולך אחרי ששמעתי הרבה זבל כשעברתי על כל הדיסקים לשמוע רק דברים טובים
בכל מקרה תתייחסו כאן קצת לטראקים שאהבתם השנה אין לכם מושג איזה כיף יהיה לי לחזור מהצבא ולראות שהטרד הזה לא מת
אז אל תשכחו
יום שישי, 6 בפברואר, 2003 - המצעד של 50 הטראקים הטובים ביותר לשנת 2002 לדעתי יפורסם כאן ועד אז
keep this thread alive :eyespop: |
|
|
| oDrori |
| אל תדאג, אני אתן לט'רד באמפ יום לפני :) נתראה בשמחות! |
|
|
| KosmiK-G8 |
וואלה תודה עודד...
איך לא בא לי מתאים עכשיו הבסיס ... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
איך לא בא לי מתאים עכשיו הבסיס ... |
אילן תמיד העברית שלך הייתה צחה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן תמיד העברית שלך הייתה צחה ... |
חחחחחחחחחח
כמו אלון מזרחי
עם היותר או פחות שלו :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב חברה אז קודם כל בסוף לא חזרתי הביתה ביום רביעי אלא רק אתמול ביום שישי....
ונתקעתי עם האוטו בצומת רעננה וחיכיתי 4 שעות לגרר.....
אז יש לי נסיבות מקלות לאיחור בפרסום המצעד
המצעד דרך אגב כבר מוכן ואני יפרסם אותו בערב אני מעדיף קודם להכין אותכם לזה...
:))
שתזכרו בטרד הזה שלא התעדכן איזה שבוע וחצי
אז יאללה היום בין השעות 8-11 (שעון ישראל ;) ) מתי שאני יהיה פנוי אני מפרסם כאן את 50 הגדולים שלי לשנה הזאת
נ.ב. יש כמה טראקים בודדים שהם מסוף 2001 אבל אני השגתי אותם מאוחר מדי וכללתי אותם כבר בשנה הזאת - מצטער מראש |
|
|
| DjChook |
wooooooooooooo
אני גומר מהתרגשות :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אז זה הגיע חברים הרגע הגדול שלי לפחות
פרסום המצעד השנתי שלי
50 הטראקים שהכי אהבתי בשנת 2002
מה זה אומר?
שאין פה את הטראקים הכי טובים אולי - כי יכולים להיות כמה טראקים טובים שאני פשוט לא אהבתי
ולא קלעו לטעמי
אבל זה אומר שאני עומד מאחורי המצעד הזה ואלה הטראקים לפי הסדר כמובן שהכי אהבתי השנה
בהחלט מצעד שמשקף את הטעם שלי
ובואו לא נשכח שגם תמקום ה-50 למשל אהבתי מאוד
רק שהראשונים אהבתי פצצות!!
וזהו!!
תגיבו תגידו מה אתם חושבים כי בסופו של דבר אני מפרסם כאן את המצעד כי חשוב לי לדעת קודם כל למי יש טעם דומה לשלי
ואחרי זה למי יש טעם דומה לשלי אבל לדעתו טראקים מוסימים היו צריכים להיות במקום גבוה\נמוך יותר במצעד או טראקים שלא נכללו (תאמינו לי עברתי על כל טראק אפשרי ומה שבחות זה רק כי לא אהבתי אותו מספיק)
או טראקים שנכללו במצעד ולדעתכם הם מיותרים
במילים אחרות יש לכם בטרד פול מקום אז אל תתקמצנו על מילים:happy2: |
|
|
| KosmiK-G8 |
ורק תגובה על טראק מסוים
האם הטראק שבמקום ה-32 הוא באמת מהשנה הזאת..?? |
|
|
|
|