|
עזרה במצעד סכום שנת 2002 שלי (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אם הוא שוחרר באותו חודש
|
יש לך מקרים שבהם טראק שוחרר ב-29 לחודש אז אנחנו נצטרך להתגמש כי לא כולם ישמעו אותו כ"כ מהר |
|
|
| Hell_Copter |
אני יגיד לך את האמת אילן אני לא חושב שזה כל כך הכרחי כל העסק הזה...
די בזבוז זמן כי יהיו פה ויכוחים והכל
אם אתה עושה פעם בשנה אז פנאן לך אבל ת'כלס לא חושב זה נחוץ... אני לא הכי בעד |
|
|
| luckystrike |
סע נראה איך יילך
מצידי אפשר לנסות
:)
נקווה שיהיה שיתוף פעולה
ואל תקשיב לרועי :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב יש משהו במשרועי ועודד אמרו...
ותודה על התמיכה מורן ;)
בכל מקרה מה דעתכם על כל חודשיים מצעד שכזה...?
פחות לחוץ...
מה אתם אומרים..
?
מצעד ראשון לשנת 2003 בסביבות אמצע חודש שלישי מצעד של חודשים ינואר-פברואר
הולך..?
בנתיים ניתן לרעיון לתפוס ככה שיהיו הרבה הצבעות מתי שיגיע המועד להצביע... |
|
|
| DjChook |
קראתי רק מעט מאוד מהטרד
וברגע זה אני מפסיק
WTF |
|
|
| KosmiK-G8 |
ותשובה אליך עודד...
אתה צודק אני גם לא כל כך מעודכן ומתעדכן באיחור של בין שבוע לחודש ולפעמים בטראקים לא מוכרים גם יותר
נקבע תאריך של כמה ימים לפני סוף החודש (לדוגמא 25 לחודש מסוים) שכל טראק ששוחרר אחרי התאריך הזה יהיה שייך לחודש אחרי זה כבר ולמצעד של החודשיים הבאים
נגיד עכשיו 25 לפברואר
ככה ביחד עם זה שההצבעה למצעד מתחילה רק באמצע החודש הבא יהיה זמן של 3 שבועות בין תאריך השחרור של הטראק הכי חדש למצעד ואני מאמין שבזמן הזה אנשים כבר ישיגו
מקסימום שבוע לפני המצעד אפשר שמישהו כאן יעשה רשימה של הטראקים הטובים באותם חודשיים
אולי אפילו 2-3 אנשים יעשו רשימה כזאת ואנשים יוכלו להכנס לראות לנסות להשיג ולשמוע ולהחליט עד המצעד...
אני מאמין שזה יכול לעבוד
תחשבו המצעד הדו חודשי הרשמי של הפורום הישראלי של טראנס-אדיקט
ווואווווו זה נשמע כל כך טוב!!
ורועי דווקא נשמע לי כיף שיהיו על זה ויכוחים
המצעד יהיה דעת הרוב בכל מקרה.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
סתם רציתי לציין את זה...
אם הייתי רואה מישהו מהאנשים שאחראים על גרין מרשיאן הייתי יורה לו בראש
כל הטראקים שלהם נשמעים בול אבל בול אותו דבר ואז הם מביאים או סאונד שלהם שנשמע תמיד אותו דבר או תמלוידה המקורית כמעט בלי שנויים רק עם טיפה כניסות לפעמים ששוות משהו אבל זה לא מספיק!!!!!!
דיייייייייייייייייייייייי הרכב יאקקקקקקק
תקופת צינון ארוכה עם אפשרות להשבתה מוחלטת דחווווווווווווווווווווף |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjChook
קראתי רק מעט מאוד מהטרד
וברגע זה אני מפסיק
WTF |
למה מפסיק אחי..?
טרד רציני ואני ישמח לשמוע עוד תגובות.... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סתם רציתי לציין את זה...
אם הייתי רואה מישהו מהאנשים שאחראים על גרין מרשיאן הייתי יורה לו בראש
כל הטראקים שלהם נשמעים בול אבל בול אותו דבר ואז הם מביאים או סאונד שלהם שנשמע תמיד אותו דבר או תמלוידה המקורית כמעט בלי שנויים רק עם טיפה כניסות לפעמים ששוות משהו אבל זה לא מספיק!!!!!!
דיייייייייייייייייייייייי הרכב יאקקקקקקק
תקופת צינון ארוכה עם אפשרות להשבתה מוחלטת דחווווווווווווווווווווף |
פחות או יותר בדיוק מה שאני אמרתי הערב :) מהש כן אחד מהמועמדים שלך להרכב השנה,
Airwave
הוא בעצם האיש מאחורי
Green Martian |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
פחות או יותר בדיוק מה שאני אמרתי הערב :) מהש כן אחד מהמועמדים שלך להרכב השנה,
Airwave
הוא בעצם האיש מאחורי
Green Martian |
איזה קטע מוזר...
זה בדיוק מה שאמרת לנו......
אתה בטוח שלא קראת את זה פה עודד...??? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סתם רציתי לציין את זה...
אם הייתי רואה מישהו מהאנשים שאחראים על גרין מרשיאן הייתי יורה לו בראש
כל הטראקים שלהם נשמעים בול אבל בול אותו דבר ואז הם מביאים או סאונד שלהם שנשמע תמיד אותו דבר או תמלוידה המקורית כמעט בלי שנויים רק עם טיפה כניסות לפעמים ששוות משהו אבל זה לא מספיק!!!!!!
דיייייייייייייייייייייייי הרכב יאקקקקקקק
תקופת צינון ארוכה עם אפשרות להשבתה מוחלטת דחווווווווווווווווווווף |
אילן מי שמאחוריהם כמו שעודד אמר זה איירוויב ...
יענו מי שבחרת להרכב השנה היית יורה בו על זה שהוא חרא
מפיק ?!?
אני דווקא דיי חובב את גריין מארשיאן ... אפל סבבה כזה ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני דווקא דיי חובב את גריין מארשיאן ... אפל סבבה כזה ... |
אתה רוצה להגיד לי ששינו לו פתאום את השם מגרין מרטיאן לגרין מרשיאן :stongue: |
|
|
|
|