return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
עזרה במצעד סכום שנת 2002 שלי (pg. 7)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בדוק שזה היה נכנס אצלי עשירייה ראשונה
פעם ראשונה ששמעתי את זה במסיבה היה בדום... עידן גוטמן שם את זה...
נשבע לכם כמעט גמרתי שם!!!!!!
איזה טראק פצצות!!!!



ראסמי !
אילן ....

quote:
Originally posted by Hell_Copter


שמע ת'כלס זה לא אחד הטראקים הכי יפים של השנה... וגם די מיצה את עצמו מבחינת רמיקסים כי יש כבר איזה 80 אלף... אבל עדיין יש אולי מצב להכנס ל 50...



שמע מה אני אומר לך
דבר ראשון בחמישים הראשונים בטוח מגיע לו מקום !
דבר שני שמעתי את כל הרמיקסים וחלקם לא חידשו לי כולם אבל
מגיע למרקו כבוד על התוספת והנפח שהוא נתן פה לטראק שכבר מיליון
ניסו למקסס לפניו ...
אם הוא הצליח לחדש אותו אחרי כל כך הרבה זמן אז כל הכבוד !
הרגשתי ששמעתי אותו כמו ששמעתי את הרמיקס של
HUMATE
לטראק הזה ... דרך אגב מאחוריו עומד פיוידי וקוסמיק בייבי...
אני מתכוון ליומייט ...
עכשיו תזכור מה אני אומר לך - במצעד של
TA
הרמיקס הזה בטוח בעשרים הראשונים ! אני מוכן להתערב על זה !


quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני יגיד לך את האמת נראה לי אני אוהב יותר את האורגינל
אבל לא סגור אם זה צריך להכנס... ואם כן אז בסביבות ה 40-50 ככה...



האורגינל מוצלח לאללה והרמיקס פשוט משנה את הטראק לגמרי ...
שניהם אחלה ומקום בחמישים מגיע להם וגם יותר גבוה ...
כנ"ל גם פה במצעד של
TA
זה בטוח בעשרים הראשונים ...
למרות שאני הייתי נותן לזה יותר נמוך ...

quote:
Originally posted by Hell_Copter

סקיי פולס דאון ברמיקס של ארמין אדיר!!!! והזה עם הווקאלים כי הם יפים :)
בטח הייתי שם באיזור ה 30...



בזה אני חייב להסכים איתך!!!!!!!
20 ראשונים זה היה מקבל על בדוק!!!
יותר מזה צריך להשקיע יותר מחשבה...
פשוט טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!


אשכרה !
אין ייצוג הולם לארמין !
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקשר לדה ט'ים אני חייב לחלוק עליך...
למה שמעתי את שניהם בדיסקוטק ועדיף את האורגינל.....
זה פשוט טראק חיה
המלודיה הזאת פשוט לוקחת אותך למקומות חדשים ;)

בקשר לט'ה ט'ים - אני מעדיף באופן כללי את האורגינל
וזה בגלל שהוא מזכיר לי את פעם ואתה מכיר אותי שאני אוהב
את סגנון האולד-סקול ....
שמעתי את שניהם בדיסקוטק ובדיסקוטק אני יעדיף את דאומנד למרות
שבאופן כללי האורגינל יותר טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה !
אין ייצוג הולם לארמין !


בדיוק!!!
ארמין הוא מלך!!!!!!!!!

אז היה לו טראק אחד שלא היה הכי הכי ודי הזכיר את דאסט וויב...
אבל עדיין הוא מלך!!
כל כך הרבה דברים טובים הוא הוציא השנה
וגם הטראק שלו עם איירוויב לא פראייר שתהיו בעניינים...

קיצר... אין על ארמין... אכזבה שלא רואים אותו פה......
:confused:
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
מורן,
קודם כל אני תמיד שומע טראק באוזניות ... מהטובות
:p

חוצמזה, לא אמרתי שזה לא טראק טוב או משהו כזה אבל לדעתי הוא לא ממש מושקע... יותר מדי מייקיות טיפוסית של קופי פייסט לאורך הטראק. נכון, סינת' ממש קילר ומלודיה חביבה (שוב, לגמרי לגמרי מייקי) אבל מלבד זאת... לא קנה אותי.


גם על פלאסטיק אני מוכן להתערב - במצעד הכולל של
TA
שהוא ייכנס על בטוח ב-20 הראשונים !

איזה טראק איזה מלודיה איזה בילד-אפ ...
I LOVE MIKE !
MasterP
אילן רק שתדע סחטיין על ההשקעה קבל ח"ח
סה"כ מצעד ממש טוב קלעת מצויין להרבה טראקים
לפעמים גם מחטיאים.


1. paul oakenfold - southern sun (dj tiesto mix)
2. solar stone - solarcoaster (orig. mix)
3. cosmic gate - raging (orig. mix)
4. flutlicht - the fall (marc dawn/orig. mixes)
5. gouryella - ligaya (green court mix)
6. klubbheadz - let the party begin (green court mix)
7. hiver & hammer - 5 million miles (a side mix)
8. cosmicman - krystal dreams (orig. mix)
9. madelyne - beautiful child (hiver & hammer mix)
10. mauro picotto - back to cali (push mix)
11. dj tiesto - in my memory (airwave mix)
12. mona lisa overdrive - born to synthesize (neo & farina mix)
13. vincent stormfield - sweet harmony (dumonde mix)
14. andain - summers calling (airwave mix)
15. human evolution - human evolution (orig. mix 1)
16. 4 strings - diving (minimalistix/hiver & hammer/cosmic gate mixes)
17. cosmic gate - the truth (orig. mix)
18. dj sammy - boys of summer (green court mix)
19. rank 1 - awakening (orig. mix)
20. ian van dahl - will i (voodoo & serano mix)
21. shane - too late to turn (armin van buuren mix)
22. lange - drifting away (hiver & hammer mix)
23. voodoo & serano - overload (orig. vocal mix)
24. jurgen vries - the theme (dumonde mix)
25. sun decade - i'm alone (mirco da govia mix)
26. dave 202 & phil green - legends (green court/club mixes)
27. minimalistix - close cover (airscape/club mixes)
28. marc aurel - running (dumonde mix)
29. ultra - free (airscape mix)
30. dj sammy - sunlight (minimalistix/dj shog mixes)
31. jones & stephensson - the first rebirth (airwave mix)
32. leader - our song (orig. mix)
33. mirco de govia - things that matter (orig. mix)
34. morph - maximum overdrive (b2 unknown mix)
35. ian van dahl - reason (dj shog/minimalistix mixes)
36. tillmann uhrmacher - on the run (ocean to shore mix)
37. kai tracid - 4 just 1 day (atb mix)
38. dj shog - second dimension (orig. mix)
39. cosmic gate - the truth (orig. mix)
40. goldtrix - trippin (tillmann uhrmacher mix)
41. divine inspiration - the way (svensson & gielen/voodoo & serano mixes)
42. blank & jones - desire (4 strings mix)
43. sholan - can you feel (thrillseekers mix)
44. lange - don't think it feel it (cosmicman mix)
45. dj scot project - outa space (orig. mix)
46. conjure one - tears from the moon (tiesto mix)
47. oxygen - am i on your mind (lustral mix)
48. svensson & gielen - answer the question (svensson & gielen/cosmic gate mixes)
49. plastic boy - silver bath
50. airwave vs. rising star - sunspot (orig. mix)


הטראק שהכי עשה לי את השנה זה ללא ספק
ליגייה ברימיקס של גרין קורט הייתי שם אותו מס' 1 ללא ספק.
כל העשירייה הפותחת ממש מצויינת וקולעת
חוץ מקוסמיק מאן שאני אישית הייתי שם בסביבות ה-30 כי לא אהבתי אותו עד כדי כך
4 strings - diving
הייתי בטוח מעלה למעלה לעשירייה זה טראק מלא ברגש והעלייה בו ממש אורזמית

אני חלקית מסכים עם רועי ומורן אבל דה טרות' צריך מקום 25-30 ולא איפה שהוא
ואגב הוא בשתי מקומות גם 17 וגם 39



awakening
הכי אהבתי ברימיקס של קוסמיק גייט המקורי מרדים לפי דעתי

כל שאר הטראקים פחות או יותר ראויים חוץ מ
silver bath
שהייתי מעלה ל-20 הפותחים
ואת
ian van dahl - will I
הייתי לוקח את הרימיקס של פלוטליכט שהכי מקפיץ


סה"כ מצעד מעולה ושוב כל הכבוד על ההשקעה
KosmiK-G8
תודה על ההערכה

ורק שכולכם תהיו בעניינים גם שנה שעברה עשיתי לעצמי מצעד שכזה...
אני מן טיפוס שאוהב לסכם דברים וכשזה מגיע לטראקים אני גם מוכן להשקיע המון זמן על זה
מורן ורועי רשמו המון דברים ויהיה לי קשה להגיב לכולם אבל אני יגיב לדברים שחשוב לי להגיב

unblind - believe
להכניס טראק כזה זה על סף הבדיחה... שלא תבינו אותי לא נכון זה טראק חמוד מאוד אבל הוא לא עושה את זה בשיט הוא סתם טראק לשמוע ולשכוח ממנו

three drives - carrera
טראק זבל ז--ב--ל מורן ל-200 הגדולים לא הייתי מכניס אותו הוא פשוט חסר טעם וגם הגרסה של ניו אנרגי לא ממש מוציאה אותו מהבוץ

ק'לאבבהדז טראק ענק שוב - גרין קורט טיפוסי ממש יפה העליה ב-3:30 ועד דקה אחרי זה ממש מקפיצה ועושה לי את זה

קוסמיקמן איי לאב יו באמת טראק ענק רועי אבל שנה שעברה ואולי אפילו לפני זה וקריסטל דרימס שוב הוא טראק גדול

ארמין והגרסה שלו לריבה זה מהטראקים שאוהבים ובטוחים שיכנסו למצעד ואז כששומעים הכל פתאום מבינים שיש לא מעט דברים שאוהבים יותר זה לפחות מבחינתי
אם תספרו דרך אגב מורן ורועי את כמות הטראקים שאמרתם שהייתם מכניסים ל-20 הגדולים סביר להניח שתעברו את ה-20
ואז תבינו אותי ותראו שגם טראקים שממש אהבתם נדחקים יותר מדי נמוך....


ודרך אגב אף אחד לא התייחס להפתעות המצעד שלי שזה מקום 32
וכמובן מקום 31!!!!!!
ואיירוויב מבחינתי שיחקו אותה השנה

תיקון קטן מקום 39 הוא כמובן לא דה טרוט של קוסמיק גייט אלא באק טו ארט שלהם


ובפורום זה אני בוחר גם את:

הרכב השנה: היבר והאמר
הפריצה הגדולה של השנה (לפחות עבורי) : היבר והאמר ואיירוייב שרק השנה התחלתי לגלות שהוא עושה עבודה מצוינת
המלודיה הטובה של השנה: תסתכלו במקום שני במצעד...
הווקאל הטוב של השנה: תסתכלו מקום אחד מעל המלודיה של השנה...
אכזבת השנה: סי גיי סטון!!!!! האכזבה וללא מתחרים!!!
ומבט לשנה הבאה האם שוב טיאסטו יקח אצלי מקום ראשון.???? והמבין יבין ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
Sunblind - believe
להכניס טראק כזה זה על סף הבדיחה... שלא תבינו אותי לא נכון זה טראק חמוד מאוד אבל הוא לא עושה את זה בשיט הוא סתם טראק לשמוע ולשכוח ממנו


אין לי כוח להגיב לך על הכל אז אני רק יגיב על זה...
אתה צריך להתבייש לך...
זה ממש לא טראק של דפוק וזרוק!!!
אולי האורגינל של זה... אבל בחיים לא הרמיקס של ניו אנרג'י
באמת אכזבה מצדך שאתה אומר כאלה דברים עליו...
רואים שלא שמעתי אותו כמו שצריך אף פעם... אם היית שומע אותו במסיבות היית מבין!!
יש בו רגש עצום ווקאלים מדהימים...ועלייה כל כך יפה
אפשר לגמור ממנו בשניה!!!!
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין לי כוח להגיב לך על הכל אז אני רק יגיב על זה...
אתה צריך להתבייש לך...
זה ממש לא טראק של דפוק וזרוק!!!
אולי האורגינל של זה... אבל בחיים לא הרמיקס של ניו אנרג'י
באמת אכזבה מצדך שאתה אומר כאלה דברים עליו...
רואים שלא שמעתי אותו כמו שצריך אף פעם... אם היית שומע אותו במסיבות היית מבין!!
יש בו רגש עצום ווקאלים מדהימים...ועלייה כל כך יפה
אפשר לגמור ממנו בשניה!!!!



אותי הטראק הזה פשוט לא קנה...
דפוק וזרוק זה בול הביטוי שמתאים מבחינתי לטראק הזה
ולא נראה לי שלשמוע אותו במועדון היה משנה לי משהו יש לו מספיק עוצמה גם בלי זה והוא לא קנה אותי

ומדברים על מועדון אם תשמעו ריפ מסט של דה טורט תבינו כמה ענק זה יכול להיות ותפסיקו כבר לקטול אותו
אני בכל מקרה כבר מחכה שקוסמיק גייט יעשו משהו כי שמעתי מהם כבר חצי שנה וזה די באסה.... מצד שני אולי זה טוב תקופת צינון ואז הם יצוצו עם משהו תותח

נ.ב. אני מציע להיבר והאמר להתחיל עכשיו תקופת צינון יש לי תחושת מיחזור מהדברים האחרונים שלהם שיצאו עכשיו

בכל מקרה מורן או רועי אם תוכלו תשנו את השם של הטרד הזה ותקראו לו המצעד של אילן או משהו קיטשי כזה
ואני ישתדל פעם ב- לפרסם כאן מצעד של10-20 טראקים הכי טובים לאותו רגע (כמובן שהכל הוא לפי דעה שלי

דרך אגב יש לי רעיון בן זונה
מאחר ובאמת הדעה שלי היא רק שלי
וראיתם שאני משקיען במה שקשור למצעדים של המוזיקה שאני אוהב אז אולי נעשה ככה כל סוף חודש או תחילת חודש שאחריו מצעד של 20 הטראקים הכי טובים באותו חודש שכל אחד בפורום יצביע ואני יערוך את הקולות...
זה רק רעיון אבל אני כבר מוכן לביצוע של הרעיון

וככה בסוף שנה נביא רשימה גדולה של הטראקים שהיו במצעדים (אפשר את כל ה-240 מה-12 חודשים ואפשר גם להביא רק 120 שזה העשר הראשונים בכל חודש) ויהיה לנו מצעד משלנו

רועי מורן עודד צח ועוד אנשים שאני זוכר תניקים ולא את השמות תגידו לי מה אתם חושבים אני מוכן ברגע שתחליטו שזה רעיון טוב להתחיל כבר לקבל קולות של אנשים למצעד של ינואר
luckystrike
quote:
Originally posted by MasterP
הטראק שהכי עשה לי את השנה זה ללא ספק
ליגייה ברימיקס של גרין קורט הייתי שם אותו מס' 1 ללא ספק.

כל שאר הטראקים פחות או יותר ראויים חוץ מ
silver bath
שהייתי מעלה ל-20 הפותחים
ואת
ian van dahl - will I
הייתי לוקח את הרימיקס של פלוטליכט שהכי מקפיץ


סה"כ מצעד מעולה ושוב כל הכבוד על ההשקעה


דבר ראשון אילן באמת סחטיין על ההשקעה !

דבר שני - מאסטר פי שברח לי השם - את גרין קורט היית שם מקום
ראשון ?!?! אני מקווה שלא לזה התכוונת ...

בקשר לאילן ואן דייל אני מסכים איתך - הרמיקס של פלוטליכט מפוצץ

quote:
Originally posted by KosmiK-G8


unblind - believe
להכניס טראק כזה זה על סף הבדיחה... שלא תבינו אותי לא נכון זה טראק חמוד מאוד אבל הוא לא עושה את זה בשיט הוא סתם טראק לשמוע ולשכוח ממנו

three drives - carrera
טראק זבל ז--ב--ל מורן ל-200 הגדולים לא הייתי מכניס אותו הוא פשוט חסר טעם וגם הגרסה של ניו אנרגי לא ממש מוציאה אותו מהבוץ

ק'לאבבהדז טראק ענק שוב - גרין קורט טיפוסי ממש יפה העליה ב-3:30 ועד דקה אחרי זה ממש מקפיצה ועושה לי את זה

קוסמיקמן איי לאב יו באמת טראק ענק רועי אבל שנה שעברה ואולי אפילו לפני זה וקריסטל דרימס שוב הוא טראק גדול

ארמין והגרסה שלו לריבה זה מהטראקים שאוהבים ובטוחים שיכנסו למצעד ואז כששומעים הכל פתאום מבינים שיש לא מעט דברים שאוהבים יותר זה לפחות מבחינתי
אם תספרו דרך אגב מורן ורועי את כמות הטראקים שאמרתם שהייתם מכניסים ל-20 הגדולים סביר להניח שתעברו את ה-20
ואז תבינו אותי ותראו שגם טראקים שממש אהבתם נדחקים יותר מדי נמוך....


ודרך אגב אף אחד לא התייחס להפתעות המצעד שלי שזה מקום 32
וכמובן מקום 31!!!!!!
ואיירוויב מבחינתי שיחקו אותה השנה

תיקון קטן מקום 39 הוא כמובן לא דה טרוט של קוסמיק גייט אלא באק טו ארט שלהם


ובפורום זה אני בוחר גם את:

הרכב השנה: היבר והאמר
הפריצה הגדולה של השנה (לפחות עבורי) : היבר והאמר ואיירוייב שרק השנה התחלתי לגלות שהוא עושה עבודה מצוינת
המלודיה הטובה של השנה: תסתכלו במקום שני במצעד...
הווקאל הטוב של השנה: תסתכלו מקום אחד מעל המלודיה של השנה...
אכזבת השנה: סי גיי סטון!!!!! האכזבה וללא מתחרים!!!
ומבט לשנה הבאה האם שוב טיאסטו יקח אצלי מקום ראשון.???? והמבין יבין ;)


דבר ראשון סאנבליינד טראק מפוצץ ולחמישים שלי הוא בטוח היה נכנס !וגם בטוח שיותר גבוה...
איזה ווקאל ! איזה כניסה ! אילן אתה בטוח ששמעת אותו ?!?!?!? לשמוע
את זה בדיסקוטק זה אורגזמה !
איזה אכזבה אילן !

לגבי ט'ריי דרייבס - אל תגיד זבל וט'ריי דריבס באותו משפט זה דבר ראשון !דבר שני טראק עננננק הרמיקס עננננק
והאורגינל פשוט קצת שונה ממה שרגילים לשמוע אבל אם תקשיב כמה פעמים
הוא לא כזה נורא ... נכון הוא שונה אבל בצורה נחמדה
ויש בו רגש לדעתי ...

קלאבהאדז לא יכול להיות ענק אף פעם וגם לא ברמיקס
של טיאסטו ... פור גאד סייק , דיג'יי ז'אן הוא אחד מהם !

קוסמיק - איי לאב יו באמת מ2001 אז זה לא רלוונטי
למרות שהוא שם בכיס הקטן את קריסטל דרימס ולא רואה אותו בעיניים ...


לגבי ארמין - ריבה - אחי אני לא יכול שלא להסכים איתך יותר !
אחרי ששמעתי את זה שוב עכשיו אני יכול להגיד לך בפה
מלא שזה אחד מהטראקים היותר מוצלחים ב2002 המסריחה הזאתי ...
אין מה להגיד הוא כמעט קלאסיקה ממש !
עננננק ובטוח היה נכנס אצלי בעשירייה הראשונה - מקום 9 בערך

לגבי מה שאמרת על המצעד - ספרתי את מה שאמרתי ואני לא
רואה איך הגעת לזה שזה בעייתי ? לא אמרתי יותר מדי בכלל ונכנסים
לי אפילו פחות מעשר ...


עם תגלית השנה אני מסכים איתך בקשר להיבר אנד האממר
אין מה להגיד שיחקו אותה !

בקשר להרכב השנה ... לא יודע ... המממממ
נראה לי שאולי זה הם כי אין אלטרנטיבה ...

ואחי אל תשכח שלסיג'יי היו דברים חמודים לאללה בתחילת השנה ואני
זוכר שגם אתה אמרת את זה ... אז מה אם הוא קצת מפשל
הוא עדיין לא אכזבת השנה ואל תשכח ששמת את וודו וסרנו
במקום 23 והוא עומד מאחורי השם ...
luckystrike
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אותי הטראק הזה פשוט לא קנה...
דפוק וזרוק זה בול הביטוי שמתאים מבחינתי לטראק הזה
ולא נראה לי שלשמוע אותו במועדון היה משנה לי משהו יש לו מספיק עוצמה גם בלי זה והוא לא קנה אותי

ומדברים על מועדון אם תשמעו ריפ מסט של דה טורט תבינו כמה ענק זה יכול להיות ותפסיקו כבר לקטול אותו
אני בכל מקרה כבר מחכה שקוסמיק גייט יעשו משהו כי שמעתי מהם כבר חצי שנה וזה די באסה.... מצד שני אולי זה טוב תקופת צינון ואז הם יצוצו עם משהו תותח

נ.ב. אני מציע להיבר והאמר להתחיל עכשיו תקופת צינון יש לי תחושת מיחזור מהדברים האחרונים שלהם שיצאו עכשיו



אאיללללן ראסמי תתבייש איך אתה אומר זרוק ?
נכון הוא לא הכי מושקע בעולם אבל עדיין תקשיב לרמיקס ותראה
איזה הבדל בינו למקורי !!!
איזה וווווקאאאאאל אאאאאההההה !

ומה אתה מדבר על דה ט'רוט' בכלל ??!?!?
יונתן הקטן יותר מושקע ממנו ואני לא צוחק
פשוט טראק שמבייש את קוסמיט ועושה לי בחילה ...
מלודיה מעפנה של ארסים בעיבוד מסריח ולא מושקע באגורה ...

ועוד יותר מצחיק ששמת אותו יותר גבוה מבאק טו ארט' שזה
ממש טראק חמוד ...


לדבי היבר אנד האממר אני מבין אותך - יש בזה משהוא ...
oDrori
היבר והאמר הם מהמשקיעים שיש כיום... כל מה שחסר להם זה להתחיל להביא אותה במלודיות מפגיזות והם מטופים שבטופ... ראה ערך
M.U.T.E. - Missed Beat (Hiver & Hammer remix)
אולי הצינון זה מה שהם צריכים.

קוסמיק ממש צריכים צינון לדעתי והאלבום שלהם איכזב.

דה טרוט' דווקא טראק לא רע לדעתי, הבעיה שבימיו הראשונים הוא היה
overrated
כשרק "המבינים" הכירו אותו והתלהבו ממנו ממש יותר מדי, ואז מברגע שהתמסחר כולם נעשו גזעיים מדי בשבילו והוא הפך לאנדר-רייטד. קיצור טראק לא רע, קוסמיק טיפוסי.

אילן, אם אתה מוכן לתפוס על המצעד תאחריות אני לא רואה סיבה למה לא להוציא את זה לפועל.
הבעיה תהיה ללקט פול בסו כל חודש ... מה גם שאין לנו כאן יוזרים בכמות מסחרית שנוכל לדרג את כל הטראקים... תחשוב, יש לך משהו כמו 40 (מינימום) טראקים שיוצאים בחודש וכל יוזר צריך לבחור 20 מתוכם ... אתה עלול להגיע למצב שלאיזה שמונה טראיקם יש למשל 5 ווטים וכו' . שוב, אם אתה מתכוון לקחת על זה את האחריות אני תומך...


דעות, מישהו?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ומדברים על מועדון אם תשמעו ריפ מסט של דה טורט תבינו כמה ענק זה יכול להיות ותפסיקו כבר לקטול אותו


מה צריך ריפ מסט של דה טרוט'?!?!
יש לך מושג בכמה מסיבות שמעתי את זה?!
לפחות ב 20!!
וזה ממש לא משהו!!!
אפילו בבלקוני אני זוכר שהייתי עובר ליד ושומע את זה...
אז תהיה רציני
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה צריך ריפ מסט של דה טרוט'?!?!
יש לך מושג בכמה מסיבות שמעתי את זה?!
לפחות ב 20!!
וזה ממש לא משהו!!!
אפילו בבלקוני אני זוכר שהייתי עובר ליד ושומע את זה...
אז תהיה רציני

חחחחחחחחחחחחחחחחח
זה בדיוק מה שרציתי לכתוב ...
בכל חור שומעים את זה ...

עודד תקשיב לבילד אפ ולעיבוד ...
אין פה שום השקעה שום משטחים וסינטים יפים
סתם מלודיה זולה !

ראסמי טראק שגרם לי אכזבה מקוסמיק
...
הדיסק לא איכזב ההוא ממוצע לקוסמיק לדעתי ...
פשוט הקודם הרבה יותר טוב ...
ומיוחד ...


ועודד - הוא אף פעם לא היה אובררייטד !!!

אילן שוב אל תבין לא נכון אני מסכים איתך עם המון דברים
ובאמת סחטיין על ההשקעה !!!
אבל יש דבריים שמסחריים מדי שנכנסנו לטעמי ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement