return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
עזרה במצעד סכום שנת 2002 שלי (pg. 4)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by oDrori
בקשר לפלוטלייט, אני מה זה גאה:
אחרי שהטראק העלה באיזה ט'רד, פשוט עלה לי הרעיון שחייייייב לצאת לזה רמיקס של פלוטלייט אז התחלתי לנדנד לכולם שזה צריך להיות קיים... כנראה איפשהו זה הפך ל- "צריך להשתחרר" או משהו כזה...



אחי אתה מה זה צודק
הטראק הזה פשוט דורש את זה!!
בכל מקרה לדעתי הטראק לא מתעלה
יש פוטנציאל אין מספיק מימוש לצערי....
Hell_Copter
נראה לי צריך להיות במצעד שלך מקום של כבוד ל
Rapid Eye - Circa Forever (Iberia Mainroom Remix)
זה הסטייל שלך
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לי צריך להיות במצעד שלך מקום של כבוד ל
Rapid Eye - Circa Forever (Iberia Mainroom Remix)
זה הסטייל שלך


תאמת לא אהבתי ברמה של להכניס אותו למצעד...
לא נורא...
יש לי גם ככה מספיק התלבטות..
:))
דרך אגב אם כבר מדברים על זה מעניין אם יהיה לי הרבה הארד טראנס במצעד
זה נראה כאילו יהיה הרבה יותר ווקאל ואפליפטינג אבל אולי אני טועה...
שנה שעברה שמתתי במצעד לא מעט הארד
KosmiK-G8
Base unique - voyage voyage (kore mix)
tinlab - voyage voyage (mike goglin mix)

עכשיו משיכול להסביר לי מה קורה פה ואם זה באמת שתי הרכבים שסמפלו באותה שנה את אותו הקטע אני ישמח לדעת סוף סוף מה קורה עם זה....
MasterP
kosmik
שכחתי איך קוראים לך.
שמח לשמוע שיש לך טעם ממש כמו שלי
הנה כמה טראקים שהכי אהבתי השנה
gouryella - ligaya (hiver & hammer / green court / airbase)
4 strings - diving ( h & h / vocal )
4 strings - into the night (vocal club mix)
bk - revolution (alphazone / dj energy)
cosmic gate - raging (original!)
dj tiesto - lethal industry (svenson & gielen)
dj tiesto - suburban train
ferry corsten - punk (cosmic gate)
kate ryan - desenchante
rank 1 - awakening (cosmic gate)
push - universal nation 2002
three drives - carrera 2
airwave - another dimension

ובטח יש עוד שאני שוכח
אבל זה בינתיים אם תרצה עוד אני מדי פעם קורא פה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
Base unique - voyage voyage (kore mix)
tinlab - voyage voyage (mike goglin mix)

עכשיו משיכול להסביר לי מה קורה פה ואם זה באמת שתי הרכבים שסמפלו באותה שנה את אותו הקטע אני ישמח לדעת סוף סוף מה קורה עם זה....


זה שיר משנות ה 80 שהשתמשו בווקאלים שלו ועשו טראקים שונים
תוריד את הרמיקס של פולסדרייבר
Base Unique - Voyage Voyage (Pulsedriver Remix)
זה הכי טוב של זה לפי דעתי...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה שיר משנות ה 80 שהשתמשו בווקאלים שלו ועשו טראקים שונים
תוריד את הרמיקס של פולסדרייבר
Base Unique - Voyage Voyage (Pulsedriver Remix)
זה הכי טוב של זה לפי דעתי...



סבבה....
טראק חמוד לאללה - אני ממש מופתע מעצמי כי אני לא מתלהב בדרך כלל מדברים כאלה...
בכל מקרה כמו שאתה רואה חזרתי מהבסיס...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by MasterP
kosmik
שכחתי איך קוראים לך.
שמח לשמוע שיש לך טעם ממש כמו שלי
הנה כמה טראקים שהכי אהבתי השנה
gouryella - ligaya (hiver & hammer / green court / airbase)
4 strings - diving ( h & h / vocal )
4 strings - into the night (vocal club mix)
bk - revolution (alphazone / dj energy)
cosmic gate - raging (original!)
dj tiesto - lethal industry (svenson & gielen)
dj tiesto - suburban train
ferry corsten - punk (cosmic gate)
kate ryan - desenchante
rank 1 - awakening (cosmic gate)
push - universal nation 2002
three drives - carrera 2
airwave - another dimension

ובטח יש עוד שאני שוכח
אבל זה בינתיים אם תרצה עוד אני מדי פעם קורא פה




קודם כל רק שתדע קוראים לי אילן
בכל מקרה באמת יש לנו פחות או יותר אותו טעם:)
לפחות 5 טראקים שרשמת יכנסו למצעד שלי

סאבאורבאן טריין זה שנה שעברה לצערי
ראנק וואן דווקא אהבתי יותר תאורגינל


וגם אינטו דה נייט זה שנה שעברה אבל גם דיוינג באמת ענק:)))

ואני שמח שאתה קורא מדי פעם....:) תגיב אם בא לך אני תמיד שמח לקרוא על אנשים שאוהבים את משאני אוהב
MasterP
אני גלעד דרך אגב

מתי אתה מפרסם את המצעד
DjChook
בכלליות מה עם המצעדים

מורן הזה לא רציני

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בכלליות מה עם המצעדים

מורן הזה לא רציני


שכח מזה
הוא גם מתחיל את הסיפוח בקרוב אז בקושי תראה ממנו
אז ותר
KosmiK-G8
טוב אני מקווה שאני יפרסם אותו מחר כי אחרי זה אני נעלם לבסיס לשבוע וחצי....

ואחרי זה אני יחזור לבית לשבוע וחצי;)

אם אני יסיים מחר אז סבבה
אם לא באסה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement