| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by oDrori
בקשר לפלוטלייט, אני מה זה גאה:
אחרי שהטראק העלה באיזה ט'רד, פשוט עלה לי הרעיון שחייייייב לצאת לזה רמיקס של פלוטלייט אז התחלתי לנדנד לכולם שזה צריך להיות קיים... כנראה איפשהו זה הפך ל- "צריך להשתחרר" או משהו כזה... |
אחי אתה מה זה צודק
הטראק הזה פשוט דורש את זה!!
בכל מקרה לדעתי הטראק לא מתעלה
יש פוטנציאל אין מספיק מימוש לצערי.... |
|
|