|
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bellie
Uiteraard ben ik aanwezig :D
GREETZ!! |
Bellie!!!!!!!!!! :) Long time no see! Samen ff stampen? Driekus erbij en dan kunnen we weer een reunie houwen :)
Oh THC en Profeetrus...ik ook mee? :p nehneh :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Oh THC en Profeetrus...ik ook mee? :p nehneh :) |
Tuurlijk, jij altijd. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Tuurlijk, jij altijd. |
Ok dan gaan we dat ff regelen. Zal tijd worden want ik begin een kouwe techno kalkoen te krijgen (huh? ja duh!)  |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
OK, dan zorg ik er wel ff voor dat ik ze haal. Od ik laat André ze wel ff halen, die werkt toch in Apeldoorn. |
Is het al gelukt met die kaarten? |
|
|
| magrec |
| New_wave ga jij nog? |
|
|
| Miss Proximus |
is t eigenlijk al uitverkocht :D
anders sta ik hier ook maar met m'n goede gedrag :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
New_wave ga jij nog? |
neeman, kutfeest. |
|
|
| T.H.C. |
:confused: tsss en dat noemt zich technoliefhebber? Ga je schamen en ga gewoon mee :)
Onze kaarten zijn ook binnen! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
:confused: tsss en dat noemt zich technoliefhebber? Ga je schamen en ga gewoon mee :)
Onze kaarten zijn ook binnen! |
;)
Morgen is mijn kaartje er :) het wordt weer een gezellig leuk feestje :) |
|
|
| Miss Proximus |
Ik heb vandaag m'n kaartje gekocht :) Wat voelt dat toch heerlijk zo'n stukje zekerheid
Guano Apes waren uitverkocht vanaf eind Januari :whip: :whip: :whip: (dat jullie t maar ff weten) |
|
|
| New Wave |
Kaartjes zijn binnen!!!
20 april boogywoogy toe thu boon! |
|
|
|
|