|
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Graag gedaan new wave :p :p
woei mijn 1e techno feestje :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
Graag gedaan new wave :p :p
woei mijn 1e techno feestje :) |
als je t eng vind mag je altijd mijn handje vasthouden hoor :p |
|
|
| Miss Proximus |
| *wapper wapper* :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Graag gedaan new wave :p :p
woei mijn 1e techno feestje :) |
Nog bedankt voor het halen van de kaartjes :p
Na dit feest wil jij nooit meer progressive horen ouwe :p |
|
|
| magrec |
herstel:
Mijn 1e GROTE techno feest :p
ooit remy horen draaien op een techno avond in the Q :p hehe
Maar goed deze editie gaan we natuurlijk wel de diepte in met hawtin :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Klein maar fijn die kaartjes zeg.... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Klein maar fijn die kaartjes zeg.... |
aaahh, zijn het weer van die kleine vierkante?:) Dat zijn idd mooie dingen:)en Harmen, thnx voor het halen van de kaartjes!
Waaier gaat mee om te wapperen!!!:clown: :disbelief :crazy: |
|
|
| Little Theseus |
Heej! waarom ga ik hier niet heen?
:whip: :confused: :( :( :( :confused: :confused: :confused: :( :conf: :rolleyes: :( :confused: :confused: :eek: :( :( :( :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | | Heej! waarom ga ik hier niet heen? |
Jij houd toch niet van techno? :D:p |
|
|
| Little Theseus |
| nee ik hou niet van techno ik luister er nooit naar ik koop/download er nooit cd's van, ik roep niet tegen elke dance-leek dat hij techno of progressive te gaan luisteren en ik hou al helemaal niet van technofeesten :rolleyes: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
nee ik hou niet van techno ik luister er nooit naar ik koop/download er nooit cd's van, ik roep niet tegen elke dance-leek dat hij techno of progressive te gaan luisteren en ik hou al helemaal niet van technofeesten :rolleyes: |
moek maandag kaartje voor je kopen? :toothless :p |
|
|
|
|