return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag) (pg. 5)
View this Thread in Original format
T.H.C.
Ow...achja maakt niet uit, kaartje is al gehaald.
Ga jij ook met de trein naar A'dam? ik wel denk ik,je kan dan vanaf centraal erg makkelijk met de boot gaan, (hopen dat het minder koud is als met O&N :nervous: )
lama horen dan spreken we wat af...
(edit Je hebt mij het kaartje toch nog niet gegeven Peter? anders ben ik hem alweer kwijt :eek: )
Optimus
heb er zin in!!!:):):) Wordt mijn eerste (Als ik niet naar Armin ga zaterdag) keer weer feesten sinds Nexus on Tour!:) Ben benieuwd naar Richie Hawtin en Renato Cohen!:)
basd
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ow...achja maakt niet uit, kaartje is al gehaald.
Ga jij ook met de trein naar A'dam? ik wel denk ik,je kan dan vanaf centraal erg makkelijk met de boot gaan, (hopen dat het minder koud is als met O&N :nervous: )
lama horen dan spreken we wat af...
(edit Je hebt mij het kaartje toch nog niet gegeven Peter? anders ben ik hem alweer kwijt :eek: )


Ja ik ga ook met de trein, andere vervoersmiddelen heb ik niet tot mijn beschikking (ja mijn fiets, maar dan moet ik nu ongeveer al weg..)

voeg me anders maar effe toe op msn (bdijkstra80@...) als je dat hebt..
TranceFool
quote:

>>> Festival T-shirt-actie <<<

Voor het eerst in het 6-jarig bestaan van Awakenings hebben we voor de
trouwe bezoekers speciale Awakenings Festival T-shirts laten maken.
Nog unieker is het feit dat dit T-shirt je niets hoeft te kosten! Als
je volgende week zondag op Awakenings alvast je kaartje aanschaft voor
het Awakenings Festival dan krijg je er meteen een T-shirt bij! Er
zijn voor deze paaseditie trouwens nog steeds kaarten verkrijgbaar.

Deze actie is eenmalig en uniek en geld alleen op 20 april!
Miss Proximus
Welke bas bedoel jij nou Tim, basd of little theseus :D

Want ik wil nog steeds dat theesaus meegaat :)
basd
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Welke bas bedoel jij nou Tim, basd of little theseus :D

Want ik wil nog steeds dat theesaus meegaat :)

En bedankt... :sadgreen:


:p
magrec
Theesaus gaat echt niet mee hoor volgens mij.
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Welke bas bedoel jij nou Tim, basd of little theseus :D

Want ik wil nog steeds dat theesaus meegaat :)


Domme muts, wat zei ik nou constant:
BASD

:p

/me troost Basd
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Domme muts, wat zei ik nou constant:
BASD

:p

/me troost Basd

Kijk, dat doet me goed !

Maar het is je al vergeven hoor Proxi :)
Miss Proximus
aww :(

Ik ken jou nog niet :p Misschien ben jij wel veel leuker dan die Bas die niet meegaat :D


En NEE TIM je had t niet over Basd achterlijk rottend stuk opgedroogd kots :whip: :p

Optimus
FIGHT FIGHT FIGHT!!!
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
aww :(

Ik ken jou nog niet :p Misschien ben jij wel veel leuker dan die Bas die niet meegaat :D


En NEE TIM je had t niet over Basd achterlijk rottend stuk opgedroogd kots :whip: :p


Kijk dan domme grafkut:rolleyes: :

[15:01:46] Juistja: ejh maaruh je gaat wel mee met happie eten met
zijn alle?
[15:02:03] ProXiLaLa P..: oh ja leuk!
[15:02:07] ProXiLaLa P..: hoe laat, wanneer?
[15:02:12] ProXiLaLa P..: met wie?
[15:02:16] Juistja: met ons
[15:02:33] Juistja: de TA HP-GAY terror corps
[15:02:49] ProXiLaLa P..: lol nee serieus
[15:02:53] ProXiLaLa P..: wie gaan er nu allemala mee
[15:02:55] ProXiLaLa P..: bas ook?
[15:03:11] Juistja: Spleetoog, Harmen, ik Basd
[15:03:12] Juistja: ennhuh
[15:03:17] Juistja: denk peter en wouter ook

Dus hou je rottende stinkende beschimmelde mondje gesloten.
:whip: :mad: :whip: :mad:

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement