|
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
moek maandag kaartje voor je kopen? :toothless :p |
Mag je wel voor mij doen :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
nee ik hou niet van techno ik luister er nooit naar ik koop/download er nooit cd's van, ik roep niet tegen elke dance-leek dat hij techno of progressive te gaan luisteren en ik hou al helemaal niet van technofeesten :rolleyes: |
jij moet ook komen anders vind ik het niets aan :D
(overtuigend genoeg??) :p
STAMPEUUUUUUUUUUUUH :D lol wat ben ik toch goed in grote verhalen typen :) |
|
|
| mr.marcello |
| Ik zal ook van de partij zijn! :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Gezellie!!!!!!!!! :) Jochem ook? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Gezellie!!!!!!!!! :) Jochem ook? |
Volgens mij niet! :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Volgens mij niet! :) |
grrr zie je wel, jullie hebben ruzie :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
grrr zie je wel, jullie hebben ruzie :D |
Neeheeeeee!! :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Neeheeeeee!! :p |
:p wist ik wel :p |
|
|
| magrec |
| Ben benieuwd hoeveel mensen er zaterdags al voor de deuren staan hahahaha |
|
|
| basd |
Bas gaat ook.. heb er zin an !
Oh ja Wouter, die kaartjes kun je gewoon in Enschede kopen hoor, gaat via Ticketbox.. Het is mij in ieder geval gelukt :) |
|
|
| SnuggLe |
Grrrrr..had er graag bij willen zijn, maar heb geldgebrek. :(
Andere keer.........!! |
|
|
| New Wave |
JAAAAAAAAAAAAA BASSIEEEEE!!!!!!!!!!
Top dat het gelukt is :)
Wordt lekker sjeekie assie in hous |
|
|
|
|