|
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| noem Josta geen grafkut ja!!!:whip: :whip: :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
noem Josta geen grafkut ja!!!:whip: :whip: :whip: |
Je hebt 7 fout bij je inburgeringscursus waar je der 5 fout mocht hebben.
Dat wordt dus een enkeltje HongKong. :whip: oprotten dus!! |
|
|
| Optimus |
| Hong Kong Maurroooo Picottooo!!!!!!!!:cool: |
|
|
| magrec |
| HEy niet vechten he jongetjes, ik heb de kaartjes dus i'm in control ;) |
|
|
| Miss Proximus |
whehehhe Stiekum de D eraan vastplakken
wat een nazi streek hondekeuteldeukende bruinwerker
:stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
whehehhe Stiekum de D eraan vastplakken
wat een nazi streek hondekeuteldeukende bruinwerker
:stongue: |
Waar heb je het over?!?! :rolleyes: :conf: :rolleyes: :conf:
 |
|
|
| Optimus |
| jaaaaa, straks mijn bed in en als ik wakker ben ff douchen en de trein pakken naar Amsterdam voor Awakenings!!!:):D :cool: |
|
|
| basd |
Net terug van de TMF Awards :D
Ook lekker effe douchen, slapen, en morgen ook de trein in.. Heb er ZIN IN ! |
|
|
| Nielz |
Ik kan ook niet wachten tot vanavond :)
3 uur Hawtin :crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Tot straks dan maar :) |
|
|
| New Wave |
waaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig gewoon.
Geluid was echt zoooooooo top!
Muziek was masterlijk.
Enige minpuntje was dat uurtje zwaar te rustige muziek.
Maargoed, dit feest was voor mij een 9.9 waard.
helemaal top! |
|
|
|
|