return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Nya Poi videon...Eld trance och eld (pg. 2)
View this Thread in Original format
RebeL9
nice jobbat!
gillade slutet med de snabba klippen mellan de olika tagningarna :D
robstar
Grym film!
Good work grabbz! :D
Bra klippning oxo, måste ha vart jobbigt å klippa i takt till trumman!

Ta!
mindshooter
quote:
Originally posted by RebeL9
nice jobbat!
gillade slutet med de snabba klippen mellan de olika tagningarna :D


min favvis oxå :) kolla noga på dom..la in lite kul grejer..på en hoppar jag upp i luften och på andra svingar jag dom under benen.

Vi började redigera klockan halv 7 ungefär. Och sen la vi ner klockan 4 på natten. Då fanns inte eftertexterna.... Så det är 8 timmars non stop redigering om man räknar in våra små break :P
P4z!
verkar vara roligt att filma och redigera såna där filmer! Vi ska börja hålla på med sånt i plugget snart.. :)
Nyx
..tankar ner svcd'n nu.. :happy2:
RebeL9
i nian gjorde jag och polaren en kortfilm där vi använde oss av några trancelåtar. tex Legend B - Lost in love etc.
Resultatet var så bra att vår lärare nu fortfarande använder vår film som visningsfilm för sina nya klasser =)))))
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
vår lärare nu fortfarande använder vår film som visningsfilm för sina nya klasser =)))))


bara att hoppas att eleverna får upp ögonen för trance då ju :p
mindshooter
quote:
Originally posted by RebeL9
i nian gjorde jag och polaren en kortfilm där vi använde oss av några trancelåtar. tex Legend B - Lost in love etc.
Resultatet var så bra att vår lärare nu fortfarande använder vår film som visningsfilm för sina nya klasser =)))))

najs :)
tänkte lämna in denna som bidrag i klassen musikvideo på skolans SMOMP gala där dom delar ut priser för olika arbeten som elever gjort...om denna blir nominerad så kör dom den i aulan på värsta feta duken med asfett ljudsystem :D
dbl
blev ju hel ball :)

e det inte jobbigt att hålla på med dem???

men var e alla misstagen då? brukar ju vara med i sluten?
e hel säker på att du minst en gång tappade en och träffade steve i huvudet ;)
och några bränder msåte ju ha uppstått.. eller???
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
blev ju hel ball :)

e det inte jobbigt att hålla på med dem???

men var e alla misstagen då? brukar ju vara med i sluten?
e hel säker på att du minst en gång tappade en och träffade steve i huvudet ;)
och några bränder msåte ju ha uppstått.. eller???
Nej efterom jag stog på betryggande avstånd så klarade jag mig, dock så tog en pensionär eld och vi tangerade därmed den fortast springande pensinär någonsin...

Faktiskt så var det inga feta tabbar mer än ett par men som bara mindshooter själv skulle märka... alltså inga tabbar ! :gsmile:

dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nej efterom jag stog på betryggande avstånd så klarade jag mig, dock så tog en pensionär eld och vi tangerade därmed den fortast springande pensinär någonsin...

Faktiskt så var det inga feta tabbar mer än ett par men som bara mindshooter själv skulle märka... alltså inga tabbar ! :gsmile:


och hur mycket fick du för att säga så??? ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
och hur mycket fick du för att säga så??? ;)
En klunk grön lampolja ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement