|
Nya Poi videon...Eld trance och eld (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
eyy, ja vill MYCKE gärna se filmen.. :D
som en åskådare i publiken så att säga.. kan ja bara tala om lite reaktioner som ja uppmärksammade.. ja stod ju nära..men ändå in the crowd så att säga...
folk som typ peka.. å kom gående långt ifrån för att ställa sig å kolla å det bästa var att alla såg helt begeistrade å impade ut alltså... fan va härligt d var att se på nå vis :)
måste va kul att behärksa det där alltså.... kenny :)
ja e inte Bra på nånting.. det e sant alltså... medelmåtta i allt.. har ingen sån expertkunskap.. typ att ja kan cykla på ett hjul eller så :) jobbigt. man vill ju va elit i nåt ;) |
Fan sånt där värmer....jag har absolut NOLL koll på folks reaktioner när jag kör...ser bara att folk tittar...får alltid för mig att folk är ointresserade av att se...inte förrän jag får feedback typ lååångt efteråt som jag vet om folk uppskattade det....svenskar är dåliga på att visa uppskatnning öga mot öga....
Kul att höra att folk blev impade! Då ska jag köra mer nästa gång.
Glorie: Vadå inte bra på någonting? Va inte så ytlig :) Du är en jävligt snäll person! Både allmänt såhär och även när vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara är allmänt gästvänligt mot folk du knappt känner, behövs mer folk som du i världen så kanske det till och med skulle vara en bra värld att leva. Du besitter många egenskaper som ingen annan någonsin kommer få, även fast dom tränar i flera månader som jag gjort med Poi:en....  |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Glorie: Vadå inte bra på någonting? Va inte så ytlig :) Du är en jävligt snäll person! Både allmänt såhär och även när vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara är allmänt gästvänligt mot folk du knappt känner, behövs mer folk som du i världen så kanske det till och med skulle vara en bra värld att leva. Du besitter många egenskaper som ingen annan någonsin kommer få, även fast dom tränar i flera månader som jag gjort med Poi:en.... |
Håller med mind.... .ingen kan kokat ägg som du ;) nä men ärligt... super jätte tack å kram för din otroliga gästfrihet :D !
Mind: Fixade till Steves post för han kunde inte quota ordentligt |
|
|
| Dioxys |
hehe, om jag glömde säga så var det AWESOME upplevelse tillsammans med silence på festen :D att jag njöt så mkt själv kanske syns på filmen också! :( men jag lämnar över den till stefan imorron, så kan han kanske fixa till en version som folk kan kolla på! det kanske inte är så dåligt som jag tycker..
men om det blir nått av den där festen i norrköping ska jag fan skärpa mig och göra allt jag kan för att få det perfekt!
det värsta för mig var att det var svårt att zooma utåt så jag fick med hela omkretsen på glowsticksen när dem snurrade! jag fick stå rätt långt ifrån! (skit kamera!!) :whip:
men snällt av folk från tc, tror det var gustaf (eller om det var vizay) som skingrade folk åt en när jag backade :) och jag kundeinte riktigt få kamera vinklarna rätt för jag var lite rädd för att få en glowstick inmanglad i pannan :stongue:
och ja! jenny! du är verkligen en ängel!! |
|
|
| reveal |
| tsss... är det bara jag som har upplevt silence på det enda rätta sättet? dvs när den var som "bäst", droppad som extralåt av tiesto himself? :D :crazy: |
|
|
| Vizay |
omg reveal tror du tar priset där faktiskt :)...minds poiande till den va iofs extremt ballt (minns att jag stod med steve just då också) men det du sa...ohhhhh :D
men jag måste starkt hålla med dom andra grabbarna...så översnälll person som glorie trodde jag inte fanns...du e fan elit på att vara snäll glorie..... *megakram*
fast nesquick e fortfarande inte i närheten av oboy ;) |
|
|
| dbl |
| hmm.. ville ju också ha varit med.. och träffat glorie :( |
|
|
| Glorie |
haha va snälla ni e :)
aaaa, snäll e bra att vara... det e iaf EN bra egenskap :) |
|
|
| Dioxys |
inte nu förens man börjat göra det själv som man VERKLIGEN inser hur jävla talangfull grabben är :D
började ju att försöka lite igårkväll när jag fick trännigns snören utav kenny.. det krävs tränning men jag klarar av en butterfly nu iaf :) och en såndär stoor butterfly :) får väll börja nöta lite mer för att få den från vanlig snurrning till just butterfly snurrandet! :/
ledsen om jag säger butterfly men jag har läst det på www.homeofpoi.com , de har som små trännings sidor där som är väldigt bra faktiskt för mig som inte har nån tränare eller nått alls själv :)
kollade precis på filmen och tappade ögonen nu hur jävla skicklig du är :D (my hero) ;) |
|
|
| P4z! |
2 snubbar från VooV festivalen :) ser ut som om de ska brinna upp! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by P4z!
2 snubbar från VooV festivalen :) ser ut som om de ska brinna upp! | Jävligt cool bild.. .ser ut som två galaxer...
 |
|
|
| Dioxys |
| :eyes: brinner snörena? :) |
|
|
| mindshooter |
Dom använder specialpoi, bara för det minns jag inte vad dom heter men dom brinner liksom hela vägen upp. Tycker dock inte att bilderna generelt bli lika coola eftersom man inte ser själva mönstret lika tydligt :)
Dioxys: Jo det är inte förrän folk provar på själva som dom fattar riktigt hur mycket träning som ligger bakom...det tar jävligt lång tid att bara läsa sig att vända sig från frammåtläge till bakåtläge...sen ska du lära dig att vända så över huvudet och nere vid midjan, samt genom att vända till höger och vända till vänster, höger över huvudet och vid midjan respektive vänster. :disbelief
Jo dom har satt rätt smidiga namn på tricken på homeofpoi faktiskt...
Chase (oxå kallad weave) är det skönaste tricket när det släpper, när man väl lär sig den så kör man inget annat haha....
http://64.87.7.217/display.php?image=weave2.gif |
|
|
|
|