return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Nya Poi videon...Eld trance och eld (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dioxys
hehehe, ska testa med mina pansarkallingar imorron ;)
WoberT
GRYM video.. riktigt bra.. =)

dioxys: du får akta bollarna.. haha kan tänka mig att det gör ont
Dioxys
heeh, joo :) jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela! :toothless

klarade precis en butterfly bakom ryggen!! :D och en weave ett litet tag!! :D jag blev så stolt! :stongue:
WoberT
quote:
Originally posted by Dioxys
heeh, joo :) jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela! :toothless

klarade precis en butterfly bakom ryggen!! :D och en weave ett litet tag!! :D jag blev så stolt! :stongue:


hehe pansarkalsonger.. ;) suspensoar eller?.. kan tänka mig att det behövs.. =)
mindshooter
när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag.
WoberT
quote:
Originally posted by mindshooter
när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag.


haha va är detta.. låter ju helt livsfarligt ju.. ;)
Dioxys
:crazy: du skulle bara veta :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue3
WoberT
quote:
Originally posted by Dioxys
:crazy: du skulle bara veta :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue3


hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*
mindshooter
quote:
Originally posted by WoberT
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*


har länge funderat på detta faktiskt...vi skadar oss så jävla brutalt ibland så det skulle bli riktigt kul att ha det på film, steve har sagt att han vill komma och filma våra träningar så då kanske det blir något :) Vi har bara en där min brorsa får tuppjuck på sina Poi när dom trasslar sig, osså får han värsta monsterblicken och kastar dom på golvet i en jävla fart...skitkul....
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WoberT
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler*
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ;) ha ha

WoberT
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ;) ha ha


vaaaa va säger du?.. haha inte när jag leker får eller?.. ;)
MojjMojj
Vad hände med den där TranceEnergy- bloopers filmen då, Steve? :D lr jag kanske missat den?

När kommer den nya Poi-filmen då, jag älskar fan den andra fortfarande.. min farsa och brorsa tittar hela tiden på den, lyckades faktiskt få hela goa släkten att titta på den under julen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement