|
Nya Poi videon...Eld trance och eld (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
| hehehe, ska testa med mina pansarkallingar imorron ;) |
|
|
| WoberT |
GRYM video.. riktigt bra.. =)
dioxys: du får akta bollarna.. haha kan tänka mig att det gör ont |
|
|
| Dioxys |
heeh, joo :) jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela! :toothless
klarade precis en butterfly bakom ryggen!! :D och en weave ett litet tag!! :D jag blev så stolt! :stongue: |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Dioxys
heeh, joo :) jag får var lite försiktigare, pansarkalsongerna funkar bra måste jag medddela! :toothless
klarade precis en butterfly bakom ryggen!! :D och en weave ett litet tag!! :D jag blev så stolt! :stongue: |
hehe pansarkalsonger.. ;) suspensoar eller?.. kan tänka mig att det behövs.. =) |
|
|
| mindshooter |
| när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag. |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
när man ska lära sig baklänges-chase så är hjälm att rekomendera oxå, har själv inte använt det men usch så ont det gjorde minns jag. |
haha va är detta.. låter ju helt livsfarligt ju.. ;) |
|
|
| Dioxys |
| :crazy: du skulle bara veta :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue3 |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Dioxys
:crazy: du skulle bara veta :tongue2 :crazy: :eyespop: :tongue3 |
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WoberT
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler* |
har länge funderat på detta faktiskt...vi skadar oss så jävla brutalt ibland så det skulle bli riktigt kul att ha det på film, steve har sagt att han vill komma och filma våra träningar så då kanske det blir något :) Vi har bara en där min brorsa får tuppjuck på sina Poi när dom trasslar sig, osså får han värsta monsterblicken och kastar dom på golvet i en jävla fart...skitkul.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WoberT
hehe du får spela in en poi bloopers video.. =D med alla misslyckade försök.. så man kan skratta lite.. *ler* | Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ;) ha ha |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har en Trance Energy "bollopers" video på gång... WoberT spelar en av huvudrollerna ;) ha ha |
vaaaa va säger du?.. haha inte när jag leker får eller?.. ;) |
|
|
| MojjMojj |
Vad hände med den där TranceEnergy- bloopers filmen då, Steve? :D lr jag kanske missat den?
När kommer den nya Poi-filmen då, jag älskar fan den andra fortfarande.. min farsa och brorsa tittar hela tiden på den, lyckades faktiskt få hela goa släkten att titta på den under julen :D |
|
|
|
|